R1 slaat af als ik hem in zijn versnelling zet? Help?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En teste het op aarde omdat als je neutraal schakelaar kapot is moet je ook je baby blauwe draad op aarde houden!! om het te testen, dan gaat je neutraal lampje branden en kan je starten en rijden + al je beveiligingen zijn eraf dus dat betekent dat al die beveiligingen aarde krijgen op 1 of andere manier dus als je een beetje nadenkt moeten die beveiligingen allemaal aarde krijgen om te kunne starten en het schakelaartje van de beveiligingen maken of vebreken dat contact daardoor verbond ik ze door naar aarde omdat ze doorverbinden niet werkte.
 
koppelinschakelaar aan de massa hangen geeft als resultaat dattie het wel doet maar desondanks verdenk je toch het relaissssss wellicht wil je ff melden hoe je je koppelingsschakelaar hebt getest mischien zie je iets over het hoofd en ben je straks allemaal dingen voor niks aan het doen ohja voordat ik het vergeet mischien moet je eens overwegen om wat meer leestekens aan te brengen want die lap onafgebroken tekst leest niet echt lekker weg zo in één zin
Kijk sorry! Gebruikt volgens sommige te veel tekens.
Dus schreef ik het maar aan een stuk. Maar kijk heb de 2 draden van de koppeling eerst doorvebonden en geprobeerd te starten, deed niks in zijn versnelling sloeg af met standaard in en uit! Toen 1 voor 1 de draden op massa gehouden, nu met blauwgeel op de aarde blijft hij wel lopen in zijn versnelling.
En dan kan je niet starten in zijn versnelling, Maar hou je geelzwart van je koppeling ook op je aarde/massa dan doet hij het wel ook in zijn versnelling!! Maar nu kan je ook zonder koppeling starten met standaard en zonderstandaard, Dat is nu het geval. Groetjes braydner
 
Sorry ging even mis! Frans bedankt denk dat ik nu in de goeie richting kom las dat andere topic over die thunderace en dat lijk wel op de zelfde soort problemen!! Ga toch is voor die relaid kijken! Laat je wel weten of dat hem was! Maar kan pas in het weekend weer sleutelen! Of weer me motor in de woonkamer zetten! Laat het je wel weten groetjes Braydner
 
Iedereen bedankt trouwens voor de goedde reacties!!! En als technische dienst kan ik niet overal verstand van hebben maar wel leren!!! Dank jullie wel voor het mee denken! En meer reacties of suggesties zijn ook altijd welkom! Want moet me relaid eerst nog testen! Maar laat wel weer weten wanneer hij weer in orde is!! En voor mooie filmpjes kijk op you tube naar: Still balling!!!
Zijn me vrienden van curacao!!!! Doen echt mooie dingen met hun motoren was van de zomer daar echt gek hoor!!!!! Groetjes braydner
 
En Kevin vroeg om hulp bij me motor! Niet of ik wel of niet goed spel!!! En zeker niet om een vriendje! Als je niks beters te doen heb ga lekker iemand anders versieren.


He kevin sorry even goedde vrienden!! Zal wel even wat beter op me schrijf fouten letten stuur ze soms ook te snel en zonder ze te controleren Groetjes braydner

Watskeburt? :?

Nu heb ik ook een Haat-Liefde verhouding met die koekenbakker op dat centrale eiland maar ik heb hem nog nooit binnen 20 minuten om goedmaaksex gevraagd _O-

Heeft die je gedreigd te swaffelen? :/
 
Watskeburt? :?

Nu heb ik ook een Haat-Liefde verhouding met die koekenbakker op dat centrale eiland maar ik heb hem nog nooit binnen 20 minuten om goedmaaksex gevraagd _O-

Heeft die je gedreigd te swaffelen? :/
Nee vroeg om hulp heb geen zin om mensen af te zeiken! En als ze problemen zoeken ren ik nooit weg :9 Ben iets ouder en wijzer geworden om ruzie over schrijf foutjes te maken :Y
 
Zeeuwmeeuw is ook grappig, maar ik zeik niet af in constateer gewoon enorme taalfouten die jouw vraag minder duidelijk maken.
En ik heb al een relatie met zeeuweeuw op dat zuiderlijke eiland en daar heb ik mijn handen al vol aan *O* .
Iedereen schrijft weleens fouten, maar hier op een openbaar forum kan je je beter en duidelijker verwoorden met klare taal zonder dat de lezer zich eerst moeit gaan concentreren wat er staat en daarna wat de werkelijke vraag is.
Ik lees het gewoon omdat ik ook mee wil denken, maar met dit soort berichten ben ik redelijk snel klaar, en ik ben zeker niet de enige hier die er zo over denkt.
En jou versieren lijkt mij geen goed plan hoor, ik val niet op mannen :9
 
Zeeuwmeeuw is ook grappig, maar ik zeik niet af in constateer gewoon enorme taalfouten die jouw vraag minder duidelijk maken.
En ik heb al een relatie met zeeuweeuw op dat zuiderlijke eiland en daar heb ik mijn handen al vol aan *O* .
Iedereen schrijft weleens fouten, maar hier op een openbaar forum kan je je beter en duidelijker verwoorden met klare taal zonder dat de lezer zich eerst moeit gaan concentreren wat er staat en daarna wat de werkelijke vraag is.
Ik lees het gewoon omdat ik ook mee wil denken, maar met dit soort berichten ben ik redelijk snel klaar, en ik ben zeker niet de enige hier die er zo over denkt.
En jou versieren lijkt mij geen goed plan hoor, ik val niet op mannen :9
He voordat je verder gaat kijk eerst je eigen teks na zit ook veel foutjes in dus ben niet de enigste die geen algemeen beschaafd nederlands typed!! _O-
 
En ja soms is het ook lekkerder om alles te weten wat er voor is gebeurd of gedaan! Zodat je kan zien wat ik fout heb gedaan! En daarna de vraag toch!? Of weet jij alles met de vraag gelijk Kevin? Nou ik niet wil soms weten wat er al is gedaan of gerommeld net als ik al gedaan had! En je kan wel lezen en de schrijf foutjes zoeken maar geen antwoord op de vraag geven of suggesties maarja genoeg gezeikt over schrijf foutjes Als je weer iets nuttigs te zeggen heb hoor ik je wel weer groetjes b
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan