Nope...Accu pool los ?
Frans
Accu pool los ?
Frans
Alleen de motorzekering(en) los ?
Valt alleen de motor uit of is de hele fiets dood ?
Frans
Alleen de motor
Alleen rijd ik op een 2001 model, is dat dan nog van toepassing?Het is de tps probleem ik heb het ook aan de hand gehad met mijn 2005 model, het is een ziekte bij de R1s bj 2004 en 2005. Kijk naar deze site voor je probleem http/www.motorcyclenews.com/nav?page=motorcyclenews.messageboard.forum.thread&threadID=82695http /www.r1-forum.de/modules.php?mop=modload&name=Splatt_Forums&file=viewtopic&topic=10130&forum=1. Daarom heb ik ook een topic geplaatst of de 2006 modellen dit probleem ook hebben. De probleem komt meestal voor na 5000 km. Motor heeft lage rolantie daarna begint het stotterig te worden en dan ineens de motor valt uit.Heb het al veel keer aan de hand gehad bij stoplichten.Ken veel mensen die dit aan de hand hebben gehad. Yamaha ontkent dit probleem, je kunt best naar je dealer gaan en de tps laten vervangen door het nieuwere versie, let welop dat je ze allebeide laat vervangen.Maar ik ben benieuwd ookal vervang je deze, zou het terugkomen na een bepaald aantal kilometers ? Ben echt verbaasd dat de meeste R1 eigenaars dit probleem niet weten. Het is echt een kut probleem, je betaalt zoveel geld voor je moto, dan verwacht ik ook dat het degelijk rijdt.
Hahaha, wat doe jij in de rubriek techniekMisschien gewoon het schansspringen op de A15 afschaffen?
Misschien gewoon de sensor van je jiffy naar de klote?
ik heb exact hetzelfde met mijn YZF 750 van 1993,bijmij zla het ergens in de stekkers/kabelboomliggen dnek ik, als ik daar wat mee rommel doet ie het weer.
Een veelnutigere tip dan even al je stekkersnalopen en voor dezekerheid inspuiten heb ik niet voor je.Ik ga dit topic eens goedvolgen.
1, wat is een jiffyeffe de draden door verbinden van die sensor en rijden merk je het gauw genoeg
zit er een alarm op trouwens?
Ik heb al een keer,omdat mijn accu niet meer wilde opladen, de stekker van de spanningsregelaar (alleen die van de rode draad) vervangen omdat deze helemaal was zwartgeblakerd van het slechte contact, daarna was het probleem weg. Dus waarschijnlijk moet ik deze keer nog verder gaan zoeken ben ik bang. Ik heb trouwens net ook ff de bougies er uit gehaald en van bougie nr2 zat de kap best wel los in vergelijking met de 3 andere, ook was de binnenkant van deze kap veel donkerder (eerder zwart) t.o.v. de andere kappen, waarschijnlijk ook geen goed contact gehad. Wanneer zijn bougies nou eigenlijk aan vervanging toe, even er van uitgaande dat je de gereden kilometers niet weet. Rijd een motor merkbaar beter als er nieuwe bougies in gaan vraag ik me af.Mijn zwager heeft hetzelfde gehad met zijn fazer1000
Bij hem bleek er een los contact in de cdi unit te zitten, was een kabeltje dat ergens op de print op 2 pennetjes geschoven zat, wat los zat.....
Haal je CDI eens los en rammel er eens een beetje mee als ie stationair staat te draaien, misschien dat ie dan ook uitvalt.
Ik heb toen eens een stuk gereden met zijn motor, het gebeurde ook onverwachts elke keer..... zat je net goed op 8000tpm, hield ie 1 seconde in en dan ineens met een harde knal BWAAAAAAP op je achterwiel omdat de CDI ineens weer zin had om iets te doenof inderdaad net als jij, spontaan uitvallen en daarna weer gewoon starten zonder probleem.
Succes ermee
benzinetoevoer zal het niet zijn gok ik, hij klapte zei ie dat is waarsch onverbrande benzine in de uitlaat geweest die daar ontbrandde.. jiffy is je standaardMisschien gewoon een bougie, of iets met de benzinetoevoer?
OOOOOOOw, daar kan ik ook nog ff naar kijken iddbenzinetoevoer zal het niet zijn gok ik, hij klapte zei ie dat is waarsch onverbrande benzine in de uitlaat geweest die daar ontbrandde.. jiffy is je standaard