R6 2007 Hulp

Baco_crew

MF'er
27 aug 2008
59
0
Vraagje..

Ik heb een r6 gehaald uit UK..
en heb nog een jaartje garantie erop..
kan die garantie ook gebruikt worden in NL als ik het laat invoeren??

en ik wil ook de Miles veranderen in KM ..waar kan ik dat doen..
en hoe duur gaat deze grapje me kosten?

en met de koplamp?
kan ik de lampje veranderen ??
of moet ik egt de hele koplampbak veranderen??

en de Bike heeft een tijdje stilgestaan..heeft fftjes gestart ..en toen kwam er water uit de uitlaat..ik hoorde dat het wel goed is ? iemand ervaringi

iemand die me kan helpen?
 
je moet het ding invoeren in NL dus je koplamp moet wel naar rechts schijnen ipv van naar links.

Water uit je uitlaat? hele golven of een beetje? Als het goed is heeft je uitlaat een kleine afvoer voor (condens/regen) water
 
de garantie komt van de importeur.
als je dus n garantiekwestie hebt, moet je bij de importeur in de UK aankloppen.

er moet n complete andere koplamunit in (spiegel is anders)
Je zal de km teller (losse unit) moeten vervangen als je naar km wilt

Alsde motor netjes loopt, zal t vocht uit de uitlaat gewoon condens zijn, dit verdwijnt als je m eens goed warm laat draaien.

Als je in de buurt woont, kan ik eventueel alles wel voor je regelen
 
Je snelheidsmeter zou je zelf om moeten kunnen zetten van Mph naar Kmh door de "select" toets een seconde ingedrukt te houden ;)
Let wel: de Miles-teller blijft gewoon in Miles werken.

Wat die koplamp betreft: De hele unit is voor de UK anders opgebouwd in verband met het links rijden. Da's écht een kwestie van volledig vervangen. (evt. een unit zoeken van een "sloper"). Misschien is dit iets voor je

Oohw ... De Usermanual kun je gewoon bij Yamaha downloaden. IS misschien ook wel makkelijk voor je ;)
 
Laatst bewerkt:
aangezien t onder yamaha europe valt heb je idd nog garantie, alhoewel ze niet happig zijn op grijs import...

maar EU recht bied voldoende bescherming
 
Okeej..

Ik ga maandag we ff naar Yamaha bellen en kijken wat ze zeggen..

Weet iemand waar ik een goedkope koplampunit kan kopen voor de r6

ben eingelijk ook van plan om angel-eyes erin te zetten..?
wat raden jullie me aan ???

groetjes,,...
 
Met elke liter benzine die je verstookt, maak je een liter water. Als de motor dus wel zo nu en dan gestart is maar de uitlaat niet echt goed heet is geweest, dan verdampt het water niet en blijft dat dus in de uitlaat staan.

Als je projectors in je koplampen wil gaan maken dan heb je geen andere koplamp nodig. De reflectoren gaan er dan toch uit.
 
Je zal de km teller (losse unit) moeten vervangen als je naar km wilt

:N

Je snelheidsmeter zou je zelf om moeten kunnen zetten van Mph naar Kmh door de "select" toets een seconde ingedrukt te houden ;)
Let wel: de Miles-teller blijft gewoon in Miles werken.

:N

Je kunt hem gewoon op het display omzetten, de totaalstand gaat dan ook gewoon naar km.
 
de garantie komt van de importeur.
als je dus n garantiekwestie hebt, moet je bij de importeur in de UK aankloppen.

er moet n complete andere koplamunit in (spiegel is anders)
Je zal de km teller (losse unit) moeten vervangen als je naar km wilt

Alsde motor netjes loopt, zal t vocht uit de uitlaat gewoon condens zijn, dit verdwijnt als je m eens goed warm laat draaien.

Als je in de buurt woont, kan ik eventueel alles wel voor je regelen

De garantie wordt toegekend door de importeur. en ook die claimen het weer bij yamaha zelf. Denk je dat de importeur al die dingen zelf gaat ophoesten???
 
Met elke liter benzine die je verstookt, maak je een liter water. Als de motor dus wel zo nu en dan gestart is maar de uitlaat niet echt goed heet is geweest, dan verdampt het water niet en blijft dat dus in de uitlaat staan.

Als je projectors in je koplampen wil gaan maken dan heb je geen andere koplamp nodig. De reflectoren gaan er dan toch uit.

Met een liter benzine, maak je echt geen liter water. Wat wordt er dan op gezet in koolstof dioxide en al die ongein.
 
Met elke liter benzine die je verstookt, maak je een liter water. Als de motor dus wel zo nu en dan gestart is maar de uitlaat niet echt goed heet is geweest, dan verdampt het water niet en blijft dat dus in de uitlaat staan.

Als je projectors in je koplampen wil gaan maken dan heb je geen andere koplamp nodig. De reflectoren gaan er dan toch uit.


OKeej..Mijn R6 uit UK kan ik dus gewoon hier in NL mee rijden.met hetzelfde koplamp..en ik wil tog angel-eyes in mijn r6 dan hoef ik alleen die erin te laten zetten, dan hoef ik dus die hele unit niet te veranderen...????

En kan ik dan als nog met die angel-eyes erop,, nog steeds de normale lichten gebruiken??
 
Als je van plan bent die fiets in NL in te voeren moet er een andere koplamp in. Mijn ducati 749 is daar begin dit jaar nog op afgekeurd. Die angel-eyes moeten er ook pas na de keuring in gemonteerd worden want dit mag dus ook niet van de mensen op het RDW. Wat betreft die kilometer aanduiding... moet je gewoon ff in je boekje opzoeken! succes :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan