R6 achtige brommer !!

Sharky_Capas

MF veteraan
13 mrt 2003
2.229
1
Noord Holland
Ik zag laatst deze brommer staan.
Als je van ver aankomt zie je niet eens dat het een brommer is!!!

Als ik een R1/R6 had zou ik hem nu meteen verkopen.
Ik vind het doodzonde dat van de mooie R6 en R1 een achtige brommerd maakt. :X

(tja aan de andere kant snap ik wel dat die jongetjes en meisjes onder de 18 er graag bij willen horen. )

full


Wat is jullie indruk??
:?
 
Ik ken een jongen, die net 16 is geworden en deze Yamaha TZR heeft besteld. Ik heb 'm al in 't echt gezien, het is echt een hele mooie machine!

Alleen wel zo'n lullig 2 takt geluidje natuurlijk..
Ik wil er wel een keer een ritje op maken :)
 
ach laat ze toch, en waarom maak je je zo druk over z'on brommertje :) ik vind het maar kunstig wat die jappen doen.
Verder zie je heus wel het verschil voor het stoplicht hoor })
 
brommer versie zal wel zuiniger zijn zeker?

mischien niet slecht om een brommerversie dan te hebben voor de stad/centrum, mag je toch alleen maar max. 50


en voor vakantie, als je van de snelweg wil gebruik maken, de motorversie

:9
 
weet je wel wat kut is zoms groet je ze hande omhoor je kent het wel en denk je kut was een brommer maar ja leuk man ik wou dat ik vroeger zo,n brommer had ik had een kreidler en zundap en later een mb5 zwaar opgevoert uiteraat alle brommers ik vindt hem wel mooi :} :} :} :} :} :} :} YAMAHA
 
1000x beter dan zo'n rotscooter, hier moet je tenminste lekker schakelen.
 
ls ook dat Aprilla hetzelfde gaat doen met de RSV....

Toch wel jammer dat die gasten dus veel bekijks hebben voor veel minder geld :+
 
nou als ik weer 16 kon zijn had ik hem echt wel gekocht mijn kleine broertje van 14 vindt hem echt super hij is nou al aan het sparen voor dat ding in het echt is ie net een r1 maar dan wat dunner en kleiner
 
Nou en, de jongens/meisjes die zo'n machientje kopen, leren wel rijden... Beter als die kutscooters.
Geloof maar dat die brommert stuurt, voor brommerbegrippen.
En eeeeeh.. opvoeren kan ook altijd nog.. *D

[me]UltraSub zou willen dat hij vroeger zo'n ding had kunnen hebben[/me]
 
Toch wel jammer dat die gasten dus veel bekijks hebben voor veel minder geld :+

ach wat is minder geld? Ik dacht dat ie 3000 euro kost ofzo, misschien 2500? Kan je ook leuke 2e hands motoren van kopen... snap niet waar die jonge jochies
het geld vandaan halen om zoiets te betalen, ik moest me eigen het zweet in m'n reet werken voor een 9 jaar oude schakelbrommer (toen), niet te vergeten de verzekeringspremie van 650 gulden (WA!!!)
 
ach wat is minder geld? Ik dacht dat ie 3000 euro kost ofzo, misschien 2500? Kan je ook leuke 2e hands motoren van kopen... snap niet waar die jonge jochies
het geld vandaan halen om zoiets te betalen, ik moest me eigen het zweet in m'n reet werken voor een 9 jaar oude schakelbrommer (toen), niet te vergeten de verzekeringspremie van 650 gulden (WA!!!)

Vroegah moest de jeugd tenminste nog werken voor hun geld :+

Vind het wel een stoer ding
 
ach wat is minder geld? Ik dacht dat ie 3000 euro kost ofzo, misschien 2500? Kan je ook leuke 2e hands motoren van kopen... snap niet waar die jonge jochies
het geld vandaan halen om zoiets te betalen, ik moest me eigen het zweet in m'n reet werken voor een 9 jaar oude schakelbrommer (toen), niet te vergeten de verzekeringspremie van 650 gulden (WA!!!)


ik heb dat ding zien staan, en hij koste bij de betrefende brommerboer(schrik niet) 3200 euro! ik persoonlijk zou het er nog in geen 3200 jaar voor over hebben.(alhoewel het best wel een mooie brommer is) ik houd het nu nog wel ff bij me Honda MB, kan ik straks meer uitgeven aan een motor........
 
de voorkant ziet er zeker gelikt uit (ik heb hem bij de buren zien staan)

als je dichterbij komt merk je wel dat de boel een stuk kleiner is (zelfs tov een 125)

maar het geluid :o het maakt nog niet eens het geluid van een stofzuiger, het komt een beetje in de buurt van een scooter (jawel) met standaard uitlaat, maar met onderbrekingen :P (als je hem zo ziet staan is ie best mooi, wordt ie gestart dan lach je je kapot...)
 
Net verteld iemand me dat dat kreng >120 kilo weegt :S en onbegrensd wil rijden :r
Dit gaat echt te ver hoor =)
 
nou zeg ik snap nog steeds neit dat de meesten hier zo negatief doen over brommers.......

ik vindt em mooi, maar uitstraling missen. verder zou ik em wel willen hebben maar ik hou het bij me appies.

geluid enzo kun je nogalveel aan doen

cylinder+uitlaat+carburateur+powerfilter=heel mooi geluidje, en redelijk goeie prestaties (als je gaat kijken in verhouding met de prestaties van een 1000cc-er tegenover een 80cc brommer)


dus nie mokken, t is best een tof dinkie
 
Ckers best een leuk ding maar wel rete duur voor de gemiddelde brommert rijder. Plus heb er wel een hekel aan als ik ergens naar zwaai waar ik eigenlijk niet naar wil zwaaien.
 
Terug
Bovenaan Onderaan