Race mee met Peter !

catwezel

Die hard MF'er
19 jan 2006
681
0
Noord Brabant
Spring mee achterop bij 'wegracer' Peter Heijmans.
Doordat zijn vorige team andere plannen had dit jaar heeft Peter nu geen racemotor meer om mee te kunnen rijden in de grote Internationale Road Races. Zoals de NW200 en UlsterGP, met de ambitie om in 2014 de Isle of Man TT mee te rijden.

Maar JIJ kan hem helpen, door een bijdrage van € 50 te doen komt jouw naam op de racemotor te staan. slechts 80 donateurs zijn nodig om een competatieve R6 aan te kunnen schaffen.
En dan zie je mogelijk dus jouw naam op de TV voorbij komen.
Meer informatie en de rest van de wall of fame zijn te bekijken op zijn website.

Natuurlijk zal hij je op de hoogte houden van de vorderingen om dit doel te bereiken.
 
Laatst bewerkt:
Donatie al gedaan en via de sociale media verspreid. Zal er aandacht aan blijven geven! Ik hoop dat het je lukt, Peter! Een Nederlander die de Man TT rijdt, man dat is toch fantastisch! 8-)
 
*D



IMG_2430-border_zpsa53644b6.jpg




:]
 
Laatst bewerkt:
Donatie al gedaan en via de sociale media verspreid. Zal er aandacht aan blijven geven! Ik hoop dat het je lukt, Peter! Een Nederlander die de Man TT rijdt, man dat is toch fantastisch! 8-)

Inderdaad bedankt en de naam komt zekers goed zichtbaar op de motor..
 
ik kijk eind deze maand even hehe :$

ik heb zelf de motor uitelkaar liggen ;) volg je nu ook op twitter :Y

Dank je, en ik begrijp het helemaal. Niet altijd makkelijk om een motor weer in elkaar te krijgen als er vanalles tegenzit. ook financieel.
Maar we hebben nog een 2 maanden tot de North West 200 ;)
 
Een ieder die van Real Road Racing houdt steun Peter om hem te zien schitteren op o.a. NW200 en de UlsterGP :] !!!
€50,00 verspreid over een jaar ..........dat is iets meer dan €0.13 p/dag O-) dat moet toch kunnen in deze economisch wat slechtere tijden.....!!!!!!!
 
Een ieder die van Real Road Racing houdt steun Peter om hem te zien schitteren op o.a. NW200 en de UlsterGP :] !!!
€50,00 verspreid over een jaar ..........dat is iets meer dan €0.13 p/dag O-) dat moet toch kunnen in deze economisch wat slechtere tijden.....!!!!!!!

2012-07-12-152.jpg
 
De speaker heeft het de hele tijd over Peter. :} ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan