race ..race ..ja,ja..ahum.......

hij heeft dus zijn R1 helemaal onder controle.................word het toch ff tijd dat ie dan maar gaat racen in de SuperStock klasse ofzo.

Rijders die hard gaan hebben doorgaans niet zo een grote b.k :X

Toch wel lache dat ie iedereen hier (inclusief mij) weer ff wat laat typen.....


Greatz tot volgende zomer.........
full
 
Op zondag 09 november 2003 22:34 schreef CBR92 het volgende:
(Ik was er klaar voor, en ach door mijn jaren lange ervaring
moet ik zeggen dat ik de machine onder controle bezit * R1 *)

Maar jij bent ook een fireblade piloot op een R1 :Z

Deze westerling tevens cbr600 "piloot" krijgt zijn vóórwiel ook niet de lucht in! Maar misschien dat jij (achterhoeker) het me kan leren, want niemand in het westen kan me helpen......... :Z


:+
Hé hoho, IK ben een Achterhoeker, hij is een Tukker (Ie wed wel, Twent'n). ;)
 
Maak er ff een polletje van.
Waar komen de beste/snelste rijders vandaan :? ,en wie is de beste/snelste :?
De snelste rijders komen toch uit West-Friesland,dat is op de TT jaren terug toch al bewezen?
Waar doen we nou moeilijk over?

smiley.gif
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik ben nog steeds van mening dat een heleboel mensen s' avond hun stepboutjes de verkeerde kant op slijpen en ook hun sliders.(met de slijpmachine) Vind ik toch wel jammer......... '( :+
 
ik ben nog steeds van mening dat een heleboel mensen s' avond hun stepboutjes de verkeerde kant op slijpen en ook hun sliders.(met de slijpmachine) Vind ik toch wel jammer......... '( :+

Zo heb ik wel eens een buurman betrapt die 's avonds laat met z'n motorpak/sliders aan op z'n knieëen door de straat kroop. Ik zei "zoek je iets?". :)

't zal me verder ook niets verbazen als iemand even zijn schaamranden bijwerkt met grof schuurpapier vlak voor ze een foto van hun bike hier plaatsen . :)
 
Laatst bewerkt:
Ik was er klaar voor, en ach door mijn jaren lange ervaring
moet ik zeggen dat ik de machine onder controle bezit * R1 *
Maar goed ..de meute was verzameld ..en we gingen een eindje
toeren..ik trok een wheelie , later een stoppie !
Flauwe bocht met 160 knieen aan de grond !

Waar zijn die jongens met een grote bek ..


[/quote]

jah hier!!! ik kom uit het westen, en ik wil best een keertje wedstrijdje doen wie het beste, verste en verticaalste kan wheelieen :9 kgeef je niet veel kans knul }) misschien rij ik je er niet uit, maar dat komt omdat ik maar 25 kw mag rijden :r en kheb een off the roadje.
en als je dat niet wil kunnen we ook nog altijd paar rondjes op een crosscircuit rijden! als je geluk hebt lap ik je maar 1 keer per 3 ronden inplaats van 2 keer :p
wat maakt het in gods naam nou uit hoe hard je door de bocht gaat of hoe ver je kan whielieen :? is alleen belangrijk in een wedstrijd.
er zijn altijd wel betere rijders, als je maar plezier hebt, daar gaat het toch om! :] :]
 
Ach, je hebt rijders van het caliber;

-Die hard, ogen dicht en gas altijd vol open
-De racers, die eigenlijk overal te hard rijden
-De Harrijders, die het gas weten te vinden, echter ook 50 binnen bbk kunnen rijden O-)
-De normale rijders, 130 km/h snelweg en 90 buiten bbk
-De rustiger rijders 120 km/h snelweg en 80 km/h bbk

Zelf zit ik een beetje tussen racer en hardrijder in :X Trics zijn aan mij niet besteed, Dat kost alleen maar remblokken en voorvork-keringen :P :P O-)

Maar het is wel MIJN tempo. Wat de rest doet is mij om het even. Gaan ze harder, dan laat ik ze gaan (komt niet vaak voor ;) ) Gaan ze langzamer, dan pas ik mijn tempo aan, vraag maar aan Vos :P :P
 
De topic starter heeft geluk dat wij allemaal zo verschrikkelijk slecht kunnen rijden, dan lijkt hij weer beter :+

Als je jezelf te goed vind dan rij je toch gewoon niet meer met die mensen mee ? Wat een onzin topic!
SLOTJE! (naar mijn mening)
 
De topic starter heeft geluk dat wij allemaal zo verschrikkelijk slecht kunnen rijden, dan lijkt hij weer beter :+

Als je jezelf te goed vind dan rij je toch gewoon niet meer met die mensen mee ? Wat een onzin topic!
SLOTJE! (naar mijn mening)

Whaha, als enkelen van jullie het allemaal zo'n onzin topic vinden, waarom reageren jullie er dan op |(
 
Westerlingen zijn vangrail gewend en doen op onbekend terrein dus rustig, Misschien moet je eens naar het westen toekomen om je pak slaag in ontvangst te nemen (figuurlijk, he) ;)
 
Wat boeit mij dat nou hoe goed of hard iedereen wel durft te rijden.
Ik vond mezelf ook wel aardig sturen..totdat ik in Zolder door heel wat mannen voorbij gereden werd! Fuck..illusie armer en weer met 2 beentjes op de grond.
Sommige zijn dus sneller en beter dan mij.so what!
Beetje zinloos topic, snap niet waar de topicstarter zich druk om maakt.

hakinnen :)
 
Doet-ie ook niet, drukmaken.

wel effe slagroom opkloppen :}
 
Nu we toch aan het bluffen zijn..

Ik kom op de terugweg rossi altijd tegen.


En als ik ergens de schurft aan heb is het wel colonne rijden. Je weet nooit hoe een ander rijdt en de onervaren rijders zitten voor je het weet in je oren. En als je dan op safe wil spelen moet je of als een idoot vooraan rijden met het risico als je stilstaat dat die je vanachter je uitlaat aan een inwendig onderzoek onderwerpt. Of je rijdt achteraan om wanneer je het tempo zat bent om om te keren en er met een noodgang er vandoor te scheuren en tot de conclusie te komen dat alleen het lekkerste rijdt...

Ik prefereer het laatste..

Met een groepje van 3 4 max gaat het nog wel maar meer wordt wat tricky..Ik wil altijd iedereen kunnen zien. Maar dat is allemaal persoonlijk...voor de zeikpalen onder ons. ;)


 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan