racekipje heeft een soes GSX400RR gekocht

allemaal bedankt voor de leuke reacties

en ik vindt hem ook beter dan de kawa.

de kawa zag er beter uit, maar dit model is veel mooier

en zodadelijk volgen er nog een aantal foto's
 
deze zijn ook weer met mijn mobiel gemaakt.

12030620209az.jpg

kenteken7es.jpg

12030620237jp.jpg


ik heb waarschijnlijk ook een oplossing voor de uitlaten, ik koop gewoon kleine carbon dempertjes, en een kennis van mijn die kan wel pijpen buigen van RVS, en die las ik er dan aan, en schroef ik eronder

en met een beetje geluk heb ik dan een mooi geluidje ;)
 
idd ;)

maar weet jij een site waar ik de specs van mijn soes kan vinden?
 
idd ;)

maar weet jij een site waar ik de specs van mijn soes kan vinden?

Zeker.

Dé site: http://www.suzukicycles.org/

En om het jou nog even makkelijk te maken:

1988 Suzuki year code: J, GSX-R400J
The GSX-R400 got a new frame (GK73A) and new overall appearance in 1988. The new model was presented in February 1988. The redesigned GSX-R got once again new fairing and shorter wheelbase, but the weight increased a bit because of the stronger new chassis. A racier version with shorter wheelbase, different suspension and gearing, GSX-R400 SP, was presented.

1989 Suzuki year code: K, GSX-R400RK, GSX400RFK
In 1989 an extra ”R” was added to the model name. The new model name was GSX-R400R although the internal model code (frame code) remained the same. A shorter version, GSX-R400R SP, was also available.


GSX-R400 1988/89

Overall Length: 1 995 mm (78.5 in)
Overall Width: 695 mm (27.4 in)
Overall Height: 1 110 mm (43.7 in)
Wheelbase: 1 375 mm (54.1 in)
Dry Weight: 160 kg (352 lbs)
Engine type: Water-cooled 398 cc inline-4, DOHC, 16 valves. 59 hp/ 12,000 rpm, 3,9 kg-m/ 10,500 rpm.
 
dankje, maar volgens mij kloppen er een aantal dingetjes niet

deze is uit 1990, en draaid 14500 toeren :P

maar ik kijk wel even

in ieder geval bedankt voor de site
 
dankje, maar volgens mij kloppen er een aantal dingetjes niet

deze is uit 1990, en draaid 14500 toeren :P

maar ik kijk wel even

in ieder geval bedankt voor de site

Jouw model is de Gk73, vanaf 1990 werd het de Gk76 (zo 1 als ik heb). Of je moet echt de Allerlaatste hebben (of overjarig) maar de specs die daar staan zijn op jouw motor zowiezo van toepassing.
 
Jouw model is de Gk73, vanaf 1990 werd het de Gk76 (zo 1 als ik heb). Of je moet echt de Allerlaatste hebben (of overjarig) maar de specs die daar staan zijn op jouw motor zowiezo van toepassing.

ja ik denk dat ze ook wel aardig kloppen

maar is jou fiets 25kw?
 
ATTACK ;) , als ik je achterband zo zie _O-

*O* CONGRATU *O* , lekker 'apart' en dat maakt het zo leuk :Y

* gelukkig ben je op de hoogte van het niet naar vol vermogen terug kunnen zetten..
 
Nope. 44kw/59pk, top 230km/h. Vanaf 1993 begrensd op 53pk.

Ik heb zelf ook nog de extra zeldzame SP2 uitvoering.


ja die is ook mooi :9~

maar mijn top is ook iets van 200+ en dat is voor een 25kw toch wel hard of niet?
 
ja ik wil ook wel op het cirquit gaan rijden, maar dan moet ik eerst maar eens leren rijden :P

maar hij rijdt wel lekker, en is stiekum nog wel vies vlot
 
ja die is ook mooi :9~

maar mijn top is ook iets van 200+ en dat is voor een 25kw toch wel hard of niet?


Dat is zeker vlot. Valt me nog best mee. Hij is dus verder wel onbegrensd lijkt me zo. Begrensd zijn ze op 180km/h voor Japanse import en dat is dan met vol vermogen. Die hakte er bij 180 in via een sensor in de KM-teller.

Voordeel dat de motor dus gewoon wat aan ze volle vermogen had en er simpelweg bij 180 mee ophield.

Maar dat was zo gemakkelijk te omzeilen dat later in de CDI/ontsteking (verlaat onstekingstijdstip) zelf de begrensing zat.

Dit betekende dus over het hele toerengebied een geknepen fiets.

Als jouwne 200+ nog haald, dan moet je dus wel geen begrensing meer hebben, maar jouwe was als goed is ook nog gewoon van de oude teller-begrenser.

Als zal die door die 25Kw begrensing wel over het hele toerengebied wat minder zijn dan ie kan.

Maar het blijven heerlijke stuurfietsen.
 
volgens die jongen van wie ik hem gekocht heb ging hij 200+

maar ik heb er vandaag met bepakking 190 mee gereden
dus hij haalt denk ik de 200 niet
 
ja maar het was alleen maar een windvangende rugzak

maar ik kijk wel een ander keertje

maar het gaat mij toch ff hard zat,
want je zit zo aan die snelheden
 
ja maar het was alleen maar een windvangende rugzak

maar ik kijk wel een ander keertje

maar het gaat mij toch ff hard zat,
want je zit zo aan die snelheden

pas maar goed uit racekippiej met je toerenjager. he boef :Y niet teveel wheelies in de straat he vinden de buren niet leuk -O- :9
kan niet wachten tot mijn bike weer start rijdt en zuipt
 
haha is goed hoor jos, maar ik heb nu andere dempertjes.
dus die komen er zo snel mogelijk op ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan