Racen met een oude CBR 'Goof' (PC25, 31 en 35) Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Corsaro: dankje en owja, zal het thuis ff doen O-)

@Michiel: ja ik boek er ook niks meer bij, als er nog een dag bij zou komen wordt het ook last-minute en dan 15sept CPZ :Y
 
Btw op het nieuws was het wederom: 'woensdag droog en zonnig en 14graden, donderdag hetzelfde met een graad of 12/13' *O* ik zie wel of het regent ja of nee :Y
 
goede morgen alles goed en wel deze morgen, nieuw topic, heerlijk zonnetje kijk ik in mijn inbox zie ik een mail van motorsportschool.nl over een extra zaterdag assen .... 5 sessies ... voor hondervijfennegentig euris :X het wordt bijna vrijrijden voor de elite B|
 
Dat bedoel ik dus ook een beetje bij Assen.
toen ik begon (uche uche :X ) was assen VRO bij henk de vries 180 Gulden... (ajaj een gulden opmerking..)
als je dat vergelijkt met zolder vanaf 128 euro of croix voor +/- 80 euro.
je moet er wel heenrijden maar assen is ook wel erg 'snel' circuit.

wat niet wegneemt dat ik het er wel leuk rijden vind hoor.
 
Slaat ook nergens op die prijzen B| ook zoals jouri al zei, voor 280e ong heb je 14 sessies op mas du clos, is wel verder rijden maar dat zijn ten minste betere prijzen :Y
 
Slaat ook nergens op die prijzen B| ook zoals jouri al zei, voor 235e ong heb je 14 sessies op mas du clos, is wel verder rijden maar dat zijn ten minste betere prijzen :Y


Maar das niks voor jullie, blijf maar in NL. Kunnen wij tenminste op een rustige baan rijden :9



IMG_2155.jpg


foto van vorige x Assen :z
 
Laatst bewerkt:
:o
Dennis heeft z'n telefoon hier laten liggen....
Kan ie tot 4 uur niet meer op MF _O-
Oi oi :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan