Racen met een oude CBR 'Goof' (PC25, 31 en 35) Deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat bedoel ik dus ook een beetje bij Assen.
toen ik begon (uche uche :X ) was assen VRO bij henk de vries 180 Gulden... (ajaj een gulden opmerking..)
als je dat vergelijkt met zolder vanaf 128 euro of croix voor +/- 80 euro.
je moet er wel heenrijden maar assen is ook wel erg 'snel' circuit.

wat niet wegneemt dat ik het er wel leuk rijden vind hoor.


Haha ouwe lul.
Ik ben al eens uitgenodigd door Honda Nederland om een circuitdag te komen rijden.
Jahaaa vroeguh werd je nog geinviteerd. Het jaar erop belde ik erachteraan (want ik wist dat de dag gepland was) en toen werd mij vriendelijk medegedeeld dat ik een amerikaanse CBR bezat en er derhalve geen ruimte meer voor mij was. Toen was het Honda Europe en nu is het Wilders haha
 
Haha ouwe lul.

Ouwe lul ?... :(

Dikke Lul !!
icon_fuckyou.gif

;)
Nee je kan niet meer met vroeger vergelijken maar 195 euro kan je toch veel andere dingen van doen.
voor 50 euro lpg zit ik in frankrijk 8-)
 
Ouwe lul ?... :(

Dikke Lul !!
[afbeelding]
;)
Nee je kan niet meer met vroeger vergelijken maar 195 euro kan je toch veel andere dingen van doen.
voor 50 euro lpg zit ik in frankrijk 8-)


Denk dat Mooie Mario meer iets bedoelde van "welkom bij het groepje dat z'n rijbewijs al net zo lang (of langer) heeft als Ananas jaren". (waar ik ook bij hoor) :+

Welkom trouwens idd. :W
 
Laatst bewerkt:
Denk dat Mooie Mario meer iets bedoelde van "welkom bij het groepje dat z'n rijbewijs al net zo lang (of langer) heeft als Ananas jaren". (waar ik ook bij hoor) :+

Welkom trouwens idd. :W


dat is de vertaling van mijn verhaal ja..
Thanx for saving me Angus

En je zult het geloven of niet maar ik klaag de laatste jaren ook dat het per jaar 15 a 20 euro duurder wordt. Das dus ook de reden dat ik nu voor het eerst ín "m'n carriere" uitwijk naar CPZ
 
Laatst bewerkt:
ik zag de dagen bij msh ook staan en heb me voor 5-6 ingeschreven minder snel

wou eerst 6-5 maar moet dan de nachtdienst in dus leek me niet zo heel slim.
 
Dat bedoel ik dus ook een beetje bij Assen.
toen ik begon (uche uche :X ) was assen VRO bij henk de vries 180 Gulden... (ajaj een gulden opmerking..)
als je dat vergelijkt met zolder vanaf 128 euro of croix voor +/- 80 euro.
je moet er wel heenrijden maar assen is ook wel erg 'snel' circuit.

wat niet wegneemt dat ik het er wel leuk rijden vind hoor.
Assen heeft gewoon steeds meer geld nodig om alles op te knappen, baan veranderen, boetes betalen en de regels na te leven.

Plus dat ze die kabouter niet voor niks zo'n bijnaam geven :+
 
dat is de vertaling van mijn verhaal ja..
Thanx for saving me Angus

En je zult het geloven of niet maar ik klaag de laatste jaren ook dat het per jaar 15 a 20 euro duurder wordt. Das dus ook de reden dat ik nu voor het eerst ín "m'n carriere" uitwijk naar CPZ

Snap ik hoor ;) , ben allang blij dat ik nog kan rijden op mijn 'leeftijd'
Vorig jaar zag ik een oude man zijn zonen helpen op Croix et ternois, de motors uit de bus te halen , waaronder een cbr1000rr van 2008.
Laat die oude vent daar nou zelf op stappen en dik onder de minuut rijden :P
Knalrooie kop toendie terug kwam en maar verhalen over hoe het ging.
Ga er vanuit dat ik nog +/- 15 jaar door kan knallen dus *D

Ik kom zelf uit gelderland dus Assen is net zo ver als zolder.
Vind Zolder een leuke baan waar alleen na het rechte stuk wat echt snelle bochten inzitten.Assen heeft de ramshoek en die knik ervoor en tja, dat gaat toch wel hard hoor..
 
Laatst bewerkt:
dat is de vertaling van mijn verhaal ja..
Thanx for saving me Angus

En je zult het geloven of niet maar ik klaag de laatste jaren ook dat het per jaar 15 a 20 euro duurder wordt. Das dus ook de reden dat ik nu voor het eerst ín "m'n carriere" uitwijk naar CPZ
hee wilco alles goed??
rijden julie helemaal niet meer op assen dit jaar?
ik heb de cbr verkocht en een r1 2003 weer gekocht maar kijk nog altijd op deze topic
ik hoop dat de r1 goed bevalt want ik mis mn ouwe cbr etje wel
wij rijden dit jaar alleen assen 26-05 19-06 31-07 13-08
ik hoop julie nog een keer tegen te komen dit jaar
 
MD80 camera's uitgeprobeerd... 1 lijkt prima te functioneren, andere is blurry :?
Weetjewel, net als je webcam, dat je aan zo'n schroefie draait om de lens dat ie scherper word :?
Alleen heeft dat cameratje dat niet.... lensje lijkt ook iets minder geslepen als de andere -O-
Jammer maar helaas :X Ben ik bang..
 
mailen naar verkoper en eventueel uitleg+foto sturen ;) .

Bij een van mijn camera's was de lens kompleet naar binnen gevallen...mailtje gestuurd en gezegd dat terug verzenden net zo duur is als een nieuwe bestellen en vragen of er echt geen andere mogelijk is.....resultaat :P : een gratis nieuwe camera thuisgestuurd gekregen ;)
 
Laatst bewerkt:
mailen naar verkoper en eventueel uitleg+foto sturen ;) .

Bij een van mijn camera's was de lens kompleet naar binnen gevallen...mailtje gestuurd en gezegd dat terug verzenden net zo duur is als een nieuwe bestellen en vragen of er echt geen andere mogelijk is.....resultaat :P : een gratis nieuwe camera thuisgestuurd gekregen ;)
Ok :)
Zo ff op verdiepen (als Dennis klaar is om deze vast te prikken aan de motor :P )
 
He coureurs :P

Ik ben net weer terug uit het buitenland(ik post weinig maar lees vaak mee)

En ik heb ff bij Ten kate geshopt en de motorgarderobe weer aangevuld
(want die hadden ze ook gestolen :( )
Nu ben ik druk opzoek naar een andere circuitfiets en het liefst een cbr600f (pc35)
Want ik heb nog een hoop reserve onderdelen en een set regenwielen

Dus als je wat weet let me know

Iemand deze een keer voorbij zien komen http://motoren.marktplaats.nl/onder...2FmCH8dPSBQ7QWRIeQRtsy%2FOVAquU2RuJbFfb4F5zRX
 
He coureurs :P

Ik ben net weer terug uit het buitenland(ik post weinig maar lees vaak mee)

En ik heb ff bij Ten kate geshopt en de motorgarderobe weer aangevuld
(want die hadden ze ook gestolen :( )
Nu ben ik druk opzoek naar een andere circuitfiets en het liefst een cbr600f (pc35)
Want ik heb nog een hoop reserve onderdelen en een set regenwielen

Dus als je wat weet let me know

Iemand deze een keer voorbij zien komen http://motoren.marktplaats.nl/onder...2FmCH8dPSBQ7QWRIeQRtsy%2FOVAquU2RuJbFfb4F5zRX
Was dat deze van de advertentie die getolen is of een ander??

En wel mooi balen voor je dat ze alles meegenomen hebben -O-
 
Was dat deze van de advertentie die getolen is of een ander??

En wel mooi balen voor je dat ze alles meegenomen hebben -O-

Ik ga ff kijken bij deze fiets of het wat is.
Dit is de mijn circuitfiets die gestolen isGestolen Honda CBR600 EX TKR 2002.27-02

Ik heb de hoop al opgegeven dat ze hem terug vinden,ze hebben mijn straatfiets wel terug gevonden met lichte schade helaas.
 
Laatst bewerkt:
He coureurs :P

Ik ben net weer terug uit het buitenland(ik post weinig maar lees vaak mee)

En ik heb ff bij Ten kate geshopt en de motorgarderobe weer aangevuld
(want die hadden ze ook gestolen :( )
Nu ben ik druk opzoek naar een andere circuitfiets en het liefst een cbr600f (pc35)
Want ik heb nog een hoop reserve onderdelen en een set regenwielen

Dus als je wat weet let me know

Iemand deze een keer voorbij zien komen http://motoren.marktplaats.nl/onder...2FmCH8dPSBQ7QWRIeQRtsy%2FOVAquU2RuJbFfb4F5zRX
Hebben ze je circuitfiets gejat?? Da's balen zeg... Op dit moment staan er volgens mij weinig pc35's te koop ben ik bang. Wil je 'm sowieso dit jaar nog gebruiken? Zo niet, dan kun je evt. die van hilco overnemen. Die gaat waarschijnlijk na 8 augustus de verkoop in. Hij staat wel in de OP. Sterkte in ieder geval...
 
mailen naar verkoper en eventueel uitleg+foto sturen ;) .

Bij een van mijn camera's was de lens kompleet naar binnen gevallen...mailtje gestuurd en gezegd dat terug verzenden net zo duur is als een nieuwe bestellen en vragen of er echt geen andere mogelijk is.....resultaat :P : een gratis nieuwe camera thuisgestuurd gekregen ;)
Done :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik heb die al een twee keer voorbij zien komen op marktplaats. Ik heb er vorig jaar zelfs op geboden voordat ik mijn huidige kocht, maar toen vertelde hij dat de verkoop al min of meer rond was. Niet dus. Ook nu weer een tijdje op MP te koop.

Enne, ik heb nog een pc35 O-)

Ik hoor het graag als iemand een pc35 in de verkoop heeft. Doe mij een mailtje of een pb met prijs en specs
 
Hebben ze je circuitfiets gejat?? Da's balen zeg... Op dit moment staan er volgens mij weinig pc35's te koop ben ik bang. Wil je 'm sowieso dit jaar nog gebruiken? Zo niet, dan kun je evt. die van hilco overnemen. Die gaat waarschijnlijk na 8 augustus de verkoop in. Hij staat wel in de OP. Sterkte in ieder geval...

Hangt ervanaf wat Hilco er voor vraagt,maar ik wil wel graag dit jaar rijden want het begint alweer aardig te jeuken :P
 
Hangt ervanaf wat Hilco er voor vraagt,maar ik wil wel graag dit jaar rijden want het begint alweer aardig te jeuken :P

Ik 'vrees' dat ik 'm de komende maanden nog hard nodig zal hebben. ;)


ps. ik dacht dat je die 600RR hier op MF had gekocht?
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan