Ja, werkt net als bij mijn vorige motor, R6, een beetje hakkelig. Springt een beetje op en neer tijdens terug schakelen. Dat kun je op dat filmpje van een paar Posts terug goed zien...tis niet dat ik zo terug schakel..Vraagje,
Heeft er iemand ervaring met een gear indicator op de Blade
Als het de bedoeling is dat de hoek in uitgeveerde toestand gemeten moet worden dan zal ik de boel nog eens nakijken.Hoi met tangens ga ik mij reddendit is gemeten met de motor op de grond? Ik heb op dit moment een negatieve veerweg (sag) van 30mm. Zal ook eens meten hoe het nu bij mij staat. Je hebt ook rij hoogte linealen die je op het frame monteert en die gebruik je als vast punt en dan kun je ook verschillen tussen banden eruit halen. Alleen ik zie nog niet hoe een hogere achterband invloed heeft op de swing arm hoek..
Ik heb sinds kort een pz racing gear indicator. Die is plug and play. Doet het netjes.
Due Kevin doet het goed dan! Daar gaan we meer van horen denk ik. Top!
Ben afgelopen weekend in duitsland op circuit Bilsterberg geweest. Was een leuke baan maar wel een uitdaging om snel te leren, veel hoogte verschil en blinde bochten. Hierbij een korte impressie:
Ik moest na de crash op Spa ook een nieuwe kuipset. Heb gekozen voor een crc kuip. Ziet er mooi uit maar de pasvorm voor de ruit is niet ok, moest ik een eindje bij snijden en de onderkuip is vrij krap en geeft ook niet de mogelijkheid een standard te grbuiken.
Volgens je site racet hij al 8 jaar op nationaal en europees niveau. Dus helemaal een broekie is hij ook niet. Wat is de reden dat hij nu al op een 1000 rijdt en niet nog eerst een paar jaar 600?
Vraagje.
Ik heb gisteren mijn blok van mijn cbr1000rr opgeblazen op zandvoort. Er zit nu een gat aan de voorzijde van mijn blok zo groot als een tennisbal?
Kan ik nu beter het blok laten (ben zelf niet zo handig) openmaken en kijken wat er hersteld moet worden of gelijk een 2e hands blok gaan zoeken op het internet?
Iemand nog een blok over
groet