SandeRRblade
MF'er
- 26 mrt 2013
- 218
- 7
Welkom Keje, heb ff gezocht voor je en kwam dit tegen. Ze hebben IRC in hun assortiment. Die kunnen je vast verder helpen. Succes!Goedenavond ik ben nieuw
En ook ik rij op een sc57.
Ik had een paar vraagjes aangezien ik hem aan het modificeren ben. Ik ben opzoek. Naar een IRC Tc en qs weer iemand toevallig waar ik die kan bestellen
Groetjes Keje
Ik had er zelfs 46er bij. Maar dat werd iets te gortig. Zeker direct vanaf een 600. 42 was er ook, maar die vondt ik idd te lang. Met 44 lom ik op Assen net in de 6 op Veenslang. Is dus prima te doen.
Waar wil je in Kroatië gaan rijden?
Ik ga al een paar jaar naar Hongarije, Panonia ring. Leuk baantje. Dit jaar niet ivm schouder probleem. Vlgs voorjaar ws 2e keer Brno. Is echt spectaculair!
Veenslang rijd ik net in de 5 dus de verhouding scheelt dan precies 1 versnelling zo te horen. Dan ga ik denk ik toch voor de 15 44. Zit jij Strubben dan nog wel in zijn 2 ? En hoe zit jij met wheelien ? Nu word alleen strubben uit volgas bij mij het stuur wat licht maar verder nergens een wheelie wat ik natuurlijk zo wil houden. Zal wel wat voorzichtiger op het gas moeten denk ik of niet ?
Uit pure interesse voor vergelijk ivm die tandwielverhouding, wat rijd jij op Assen ? Ik ga nog niet zo hard rond hoor ben nog aan het leren, ik rijd nu 2:04 met straatbandjes.
Wij willen misschien in het voorjaar naar Automotodrom Grobnik in Kroatië. Mooi baantje op afbeeldingen en filmpjes en relatief lage kosten.
Met 15:44 Strubben nog in 2. Maar ik heb met de Blade nog maar 1x op Assen gereden. Niet geweldig omdat ik maar 1x per jaar op Assen rij en zeker niet de snelste ben daar. 2.09 op half droog half natte dag. Zolder gaat me beter af in verhouding.Veenslang rijd ik net in de 5 dus de verhouding scheelt dan precies 1 versnelling zo te horen. Dan ga ik denk ik toch voor de 15 44. Zit jij Strubben dan nog wel in zijn 2 ? En hoe zit jij met wheelien ? Nu word alleen strubben uit volgas bij mij het stuur wat licht maar verder nergens een wheelie wat ik natuurlijk zo wil houden. Zal wel wat voorzichtiger op het gas moeten denk ik of niet ?
Uit pure interesse voor vergelijk ivm die tandwielverhouding, wat rijd jij op Assen ? Ik ga nog niet zo hard rond hoor ben nog aan het leren, ik rijd nu 2:04 met straatbandjes.
Wij willen misschien in het voorjaar naar Automotodrom Grobnik in Kroatië. Mooi baantje op afbeeldingen en filmpjes en relatief lage kosten.
Nu we hier toch weer zijn. Ben nu bezig om mijn geluidsprobleem op Zolder op te lossen. Jawel, gewoon de originele demper erop bouwen. Hier wordt nu een link pijp voor gemaakt die dit koppelt aan de Arrows bochtenset. Ik laat dit doen bij Maxtreme Performance. Zij maken superstille raceuitlaten zonder of met minimaal vermogensverlies. Echter een passende demper onder de kont van onze Blade is alleen te maken als de accu bak opgeofferd wordt. Dit gaat me nu nog ff tever. Hij kan er ook naast, zoals bij de meeste motoren, maar dat vindt ik geen oplossing. Oog wil ook wat...
Wat zijn jullie ervaringen met ori demper op Zolder? Volle bak langs de meetpaal of slechts beetje inhouden?
Ik heb ook de inlaatzijde open gemaakt. Helpt ook niet echt, maar die kan ik gewoon weer origineel maken. Dat scheelt iig veel inlaatgeluid.
Ik zie regelmatig rc57 ers rijden met ori demper, en hoor graag of er hier zijn met ervaringen.
Ik heb geen ervaring met crc, maar als de originele er niet op past dan zullen ze er toch wel eentje in het programma hebben....lijkt me.
Helaas kan ik je hier niet bij helpen heb nooit last gehad met een arrow bochten set en leovoncie met killer.Je inlaat kanaal aan de voorzijde met klittenband bekleden, scheelt zomaar 1 db