Volgens mij zijn het getunde street triple blokken van de laatste generatieHey specialisten
Kont er van die moto twee blokken ook iets in een straatverbod
Lijkt Mien wel lekker zon brulijzert
Heb t geluid gehoord van zon blok en dan lopen Mien de rillingen over de rug zeg
Godskere wa lekkr man
Gr Jorgossssss
Er gaan sterke geruchten dat er toch een 765 Daytona gaat komen Jorgos! Ik ben er al voor aan het sparen. Op zich is er nauwelijks een markt voor sportfietsen, maar met dat Moto2 blok gaat het bloed weer sneller stomenAll Right
Haha, ben nog van de “ oude “ generatie
Weet er eigenlijk nie zo veel van
Bedankt
Gr Jorgos
Ieder zn ding Downsider, maar een 3 pitter op toeren klinkt het mooist hoorIk ben eigenlijk ook geen goede geluid referentie want alhoewel ik al jaren een daytona 675 rij,heb ik nooit de ophef over het "super" geluid begrepen
ik vind de 3 cilinder loop perfect soepel en de daytona 675 een ultiem circuit wapen maar voor geluid en beleving ga ik toch voor mijn 2 cilinder moto morini 1200,dat dondert pasen stappen zetten
Ieder zn ding Downsider, maar een 3 pitter op toeren klinkt het mooist hoor
Ding in het filmpje klinkt prima, en zo wel meer 2 cilinders. Maar er zijn nou eenmaal 3 pitter fans, en daar ben ik er 1 van. Kijk eens een filmpje van Peter Hickman Mv Agusta F3 675,zoals je al zegt : ieder zijn ding
Een keer aan het gas draaien en de MOMO draait alle nekken.
Dat kreeg ik met mijn daytona niet voor elkaar
Ding in het filmpje klinkt prima, en zo wel meer 2 cilinders. Maar er zijn nou eenmaal 3 pitter fans, en daar ben ik er 1 van. Kijk eens een filmpje van Peter Hickman Mv Agusta F3 675
Ik rij zelf helemaal niet meer op straatTja ik ben in de luxe positie om een 1,2,3 en 4 cilinder te rijden,met de voorkeur voor de 2 cilinder.
Onlangs,voor een kleine prijs een ZXR 400 erbij gekocht (voor de SAM classic EVO klasse) heeft ook zijn charmes
Wat ik al zei de daytona 675 is perfect voor het circuit,op straat hoeft dat voor mij niet meer.
Dat eeuwige gehang op de clipons in de bebouwde kom,de street en speed missen voor mij de looks,nu eenmaal
maar ja deze discussie dient eigenlijk niet hier gehouden te worden.
Ploatje
[afbeelding]
Yep heb ooit een 2013 Daytona gehuurd, zo'n fijne fiets. Je hoeft maar te kijken en de Triumph gaat er naar toe.
All Right
Haha, ben nog van de “ oude “ generatie
Weet er eigenlijk nie zo veel van
Bedankt
Gr Jorgos
hallo.
ik heb nu bijna een jaar een daytona675 2006
en ben ondertussen meer aan het circuit rijden dan op straat.
iemand wat tips wat ik moet aanpassen aan men machine voor circuit gebruik om m heel te houden?
9 juli naar mettet. zin in
Ik zou om te beginnen een circuit kuip erop zetten.
En circuitbanden i.c.m.bandenwarmers.....misschien overkill maar maximum grip (meestal) gegarandeerd
Heel houden = niet vallen
hallo.
ik heb nu bijna een jaar een daytona675 2006
en ben ondertussen meer aan het circuit rijden dan op straat.
iemand wat tips wat ik moet aanpassen aan men machine voor circuit gebruik om m heel te houden?
9 juli naar mettet. zin in
En je 2006 blok circuit-proof maken zodat je drijfstangen er niet uitploffen. Zie OP hiervoor
En je 2006 blok circuit-proof maken zodat je drijfstangen er niet uitploffen. Zie OP hiervoor
Ik wil ze wel van je overnemen. Graag even een mailtje naar gj.leekapestaartquicknet.nlheb hier nog liggen helibars voor een daytona 675
zijn 2mnd oud. 1000km mee gereden.