Haha. Nou, daar moet ik dus aan wennen.
Vind het te makkelijk omhoog gaan. Bovendien bij hogere snelheid zonder dat ik weet of er wheelie control op zit.
Wil zo'n dure fiets incl berijder nog even heel houden.
Hoop snel weer vriendjes te worden met deze bike....
Haha. Nou, daar moet ik dus aan wennen.
Vind het te makkelijk omhoog gaan. Bovendien bij hogere snelheid zonder dat ik weet of er wheelie control op zit.
Wil zo'n dure fiets incl berijder nog even heel houden.
Hoop snel weer vriendjes te worden met deze bike....
Ja zou ik doen ja,Ok, dus TC op bijv. 4 of 5 en het gas gewoon vol open draaien en dan moet ik aan het eind van het rechte stuk komen.
Op mijn wielen dan he? niet op mijn rug.
Zal dan eerst wel ff een ander voortandwiel steken voor de zekerheid.
Had Hoegee pas aan de lijn voor een onderdeel wat ik wil bestellen. Hij gaf aan dat mijn tandwielverhouding erg kort is, nu dus 'was' want het voortandwiel is vervangen van 15 naar 16 tands.
Hij meldde mij ook dat hij vaker een L7 / L8 uit Duitsland heeft gehad welke was voorbereid voor de GSX-R Cup (IDM), dat deze veel te agressief was door een ECU tuning door hertrampf ( Hertrampf-Motocity - Emsbüren ) .
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Een van jullie bekend met de verschillende vormen van ECU tuning?
Binnenkort maar even op Zandvoort gaan rijden. Kijken of het op een bekende baan beter gaat. Dan kan ik het vast beter vergelijken.
Daarvoor ga ik eerst nog even langs bij Mile Pajic om een andere demper pas te maken . Het huidige systeem, Yoshimure R11, is super maar te luid.
Had Hoegee pas aan de lijn voor een onderdeel wat ik wil bestellen. Hij gaf aan dat mijn tandwielverhouding erg kort is, nu dus 'was' want het voortandwiel is vervangen van 15 naar 16 tands.
Hij meldde mij ook dat hij vaker een L7 / L8 uit Duitsland heeft gehad welke was voorbereid voor de GSX-R Cup (IDM), dat deze veel te agressief was door een ECU tuning door hertrampf ( Hertrampf-Motocity - Emsbüren ) .
Hier heb ik nog nooit van gehoord. Een van jullie bekend met de verschillende vormen van ECU tuning?
Nee met MSL op 6 mei.30 mei?
En Pajic is bij mij om de hoek.
informeer eens bij Druijff racing die heeft mijn ecu ook geflashed
Nee met MSL op 6 mei.
Pajic is voor ook om de hoek, alleen dat rechte stuk na de hoek is 180km...
Hij kon niet eerder dan 4 mei, en dat is maar goed ook want veel speling heb ik dan niet meer.
Misschien ook wel een goed idee om daar eens contact mee te zoeken.. BEdankt.
2 koude dagen nu gereden met mijn Chinese radiator. Tot nu toe bleef hij mooi op 85 graden met rijden. De echte test moet natuurlijk nog komen met warm weer. De nieuwe shock achter is echt een enorme verbetering. Alleen de coureur bleef gister nog een beetje achter.
Ik moet duidelijk meer km's maken op assen. De tijden die ik in augustus na 2 dagen kon rijden kwam ik niet aan.
Gisteren dagje Assen gedaan, eerste sessie onwennig zeker met die kou.
Hele dag was erg fris maar gelukkig na die eerste koude sessie nog 3 droge sessies gereden.
sessie 3 en 6 laten schieten ivm natte baan.
Lekker gereden met marge, was van 2011 geleden daar en met die kou en een nagenoeg onbekende baan geprobeerd wat vlotte mannen te volgen om te zien waar die tijd pakken en hoe het beste de strubben in te gaan.
Had met hogere temp en met meer rij tijd nog wel wat sneller kunnen gaan maar toch lekker genoten van het circuit.
Wat een lay out, kicken, jammer dat het bijna 4 uur rijden is met een aanhanger en weer 4 uur terug