Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde motor andere outfit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ook ooit deze outfit gehad
[afbeelding]
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde motor andere outfit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ook ooit deze outfit gehad
[afbeelding]
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde motor andere outfit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ook ooit deze outfit gehad
[afbeelding]
No problemo. Je moet eigenlijk ook even het eindpunt van de voorvering bepalen, dan weet je tot hoe ver de poot kan onverenigbaar. 1cm voor het einde lijkt wel ok maar het kan ook al helemaal onderin zijn. Mijn L1 is 12mm vanaf het asblok onderin bv. Kans bestaat dat je hem dan ook helemaal onderin remt.
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Zelfde motor andere outfit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb ook ooit deze outfit gehad
[afbeelding]
Zal mijne hier ook ff parkeren. Sorry voor de vele foto's maar dan hoef ik ze ook maar 1 keer te plaatsen
Ehm.ik val enkel op vrouwen
Geen probleem hoor, ik kom steeds maar een afbeelding of drie ver alvorens ik mijn orgasme bereik en zo kan ik er langer van genieten.
Toppie! Lekker op alfabet ook
Dat is een leugen, je valt ook wel eens op het circuit.
Geen probleem hoor, ik kom steeds maar een afbeelding of drie ver alvorens ik mijn orgasme bereik en zo kan ik er langer van genieten.
Zonder twijfel de mooist opgebouwde GSX-R van dit topic.
Zou je de optielijst van je GSX-R hier neer willen zetten? Ben erg benieuwd wat er allemaal op zit.
WAT GAAF!!!
Heb zelf de motor helemaal weer netjes en volledig zwart.
Moet nu ook wat gaan verzinnen maar dit is wel uber zeg!!!
Had ik ook zoiets is altijd balen bij mij stond 1 EX en IN exact op 0,10 en 0,20.Heb nu alles een beetje ruimer gezet op de EX voor de koeling.En de IN zijden net op of net iets lager als 0,15.Plus een APE spanner erop gezet.Hier ook begonnen met het onderhoud. Van de week de klepspeling nagekeken, waarvan 1 inlaat klep op de ondergrens staat en twee andere net binnen de marge. Dus volgende week een ritje naar Niwa om hem weg te brengen.
Daarbij heb ik nog een vraag aan jullie kenners; Ik heb vaak dat ik in wat krappere bochten veel snelheid eruit moet halen(vergeleken met m'n 600), denk hierbij aan de eerste van Ossenbroeken, Mandeveen en de strubben. Ik vraag me af of dat nou het verschil tussen een 600 en een 1000 is, of dat dit een vering dingetje is. Iemand toevallig die zich hierin herkent? Eerste volgende dag ga ik mijn vering eens af laten stellen, alles is nog standaard muv een zwaardere veer achter.
Zonder twijfel de mooist opgebouwde GSX-R van dit topic.
Zou je de optielijst van je GSX-R hier neer willen zetten? Ben erg benieuwd wat er allemaal op zit.
Geen probleem hoor, ik kom steeds maar een afbeelding of drie ver alvorens ik mijn orgasme bereik en zo kan ik er langer van genieten.
Je moet deze bike maar eens een keertje in het echt gaan bekijken als hij weer op Assen is.
Je orgasme zal dan heel snel omslaan in een G-Spot crash
Ik heb vandaag ook een romantische date gehad....