WillemVonGrumble
MF veteraan
- 22 aug 2010
- 38.968
- 10
De racekuip is binnen
vandaag een beginnetje gemaakt met monteren en bestickeren .
de pasvorm was niet zo heel best maargoed.
omdat ik altijd gek was van de rally lancia`s
heb ik besloten hem in martini te bestickeren
hij is nog niet klaar ,vd week ga ik er mee verder
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
6 zuiger MET radiale pompRem je iedereen er uit
Ff serieus gewoon 4 zuiger met gesinterde blokjes.
Ik heb 3 jaar met de 6 zuigerklauwen gereden en heb nu de oude 4 zuigerklauwen er op gezet en vraag me nog steeds af hoe ik uberhaupt heb kunnen overleven met die 6 zuiger
Voor de K1-2-3 welConclusie: 4 zuigers met gesinterde blokken, en een radiale pomp?
Iemand nog een goed advies voor een radiale rempomp? (geen Brembo RCS pomp, maar iets in een goedkopere categorie).
Iemand nog een goed advies voor een radiale rempomp? (geen Brembo RCS pomp, maar iets in een goedkopere categorie).
ik rij met n radiale pomp van nissin. niets speciaals, remt goed.
Met wat softere remmen kan je gewoon keihard knijpen en soms rem je wat te weinig af, maar dan neem je de bocht wat sneller.
Het vermoeden is dat een van de vorige eigenaren al een nieuwe naks heeft geplaatst. Een handmatige zie ik niet zo zitten, in verband met het handmatige aspect. Om hem correct te spannen moet het kleppendeksel toch open? Hoe vaak moet je dat controleren?
Het probleem is dat ik mezelf ken en dat ik niet van plan ben om heel regelmatig (nooit) het kleppendeksel zal openen om de spanning te controleren. Hoe vaak doen jullie dat?
Ik ga er in het nieuwe seizoen eerst eens een dagje mee het circuit op, daarna moeten de kleppen gesteld worden en dan laat ik ook gelijk de naks doen.