gixxer750srad
MF veteraan
Anton, die jongen met die Fireblade, is er morgen ook Lennart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Omdat de wielen veel lichter zijn. Hij stuurt daardoor veel beter in en volgt veel beter de lijn die je wilt volgen. Dus niet meer wijd lopen zoals eerder vaak was. Het gaat dus niet om het totaal gewicht van de motor, maar om de centrifugale kracht die de wielen hebben. Een lichter wiel heeft dat veel minder en heeft dan ook minder kracht nodig om in beweging te worden gezet, maar er is ook minder kracht nodig om hem van richting te laten veranderen. Een enorm verschil in ieder geval! Ik had nooit verwacht dat het verschil zo groot zou zijn.Ziet er weer goed uit. Maar waarom zijn die wielen een goede upgrade?
In mei mijn vorige SRAD kort gereden en inmiddels een compleet nieuwe fiets gebouwd.
Bekijk bijlage 1330843
Bekijk bijlage 1330844
Als basis een GSXR 750 injectie versie uit 1998. Verdere specs:
GSXR 1000 k5/k6 Voorvork (ohlins zuigers en veren) with BREMBO M4 remklauwen en braking schijven.
GSXR 1000 k5/k6 Swingarm met SRAD Ohlins schokdemper.
GSXR 1000 K5 wielen voor en achter (beste upgrade die je kan doen)
Arrow race volledig race systeem met titanium demper.
Powercommander 2 met custom map.
K&N luchtfilter
Brembo RCS19 rempomp
Hell stalen remleidingen
Healtech quickshifter
Healtech gearindicator
Hij is technisch helemaal af, alleen krijgt hij in de winter nog een spuit en stickerbeurt.
Oh en voor de mensen die denken dat dit Willem zijn oude fiets is....die fiets is niet meer
Achterbrug is van een k5/k6 1000.achterbrug lijkt langer dan die van een srad?
netjes hoor!!
had je niet beter een gsxr 1000 k5/k6 kunnen kopen met al deze specs? behoorlijk geïnvesteerd in deze SRAD. maar resultaat mag er wel zijn zo te zien!
daarom zeg ik ook hij lijkt dus het wiel staat verder naar achter....ben je er al mee de baan op geweest?Achterbrug is van een k5/k6 1000.
Yep. Stuurt waanzinnig en veel stabieler. Vooral langzame bochten uit, vol op het gas, is ie veel minder wheelie gevoelig. Je kan sneller vol op het gas gaan. Ook bij lange doordraaiers geeft hij meer vertrouwen.daarom zeg ik ook hij lijkt dus het wiel staat verder naar achter....ben je er al mee de baan op geweest?