Ze zijn in ieder geval al UPSD. Zitten er standaard al cartridges in die vorkpoten? Zo ja, dan een service+reshim+goede afstelling. Als je een tweedehands set uit van tien jaar geleden koopt, zou ik hem sowieso al een klein beetje geven.
Vorige eigenaar van mijn SRAD heeft de motor ingeleverd bij een veringboer en die heeft behalve een service ook een reshim gedaan, andere veren geplaatst en afgesteld inclusief flinke verhoging van de achterkant. Als die van jou nog helemaal origineel is en afgesteld staat op fabrieksinstellingen, dan valt er nog een hoop te optimaliseren. Een beetje veringboer heeft zo'n SRAD gewoon in de database staan en weet zo precies wat eraan moet gebeuren.
Nog een actieve GSXR SRAD rijder hier. Sinds Juli begonnen met circuitrijden op mijn volledig standaard GSXR 600 uit 98. Sindsdien al op Zolder, Zandvoort, Assen en Lelystad geweest.
[afbeelding]
Reed jij vorig jaar maart op Alcarras met je 600?
Nope. Ik rijd pas circuit sinds deze zomer.
Mijn SRAD '99 in de nieuwe kleuren op een nat Jerez. Hij was dus wit.[afbeelding]
Met de bovenstaande brommer gisteren lekker gereden op Assen. 2e keer Assen voor mij. Een 2:03,010 neergezet. Het ging al wel aardig, maar zit nog veel meer in. 23 april weer op Assen!
Back to basic
Rijd sinds vorig jaar circuit op een gsxr van 85 met wat modificaties
Compleet yoshispecs verstevigd frame
Kwakz750 wielen
R1 klauwen
Micron rvs raceysteem
Yoshi demper
Opgeboorde flatslides
Wilbers vering voor en achter
Sv1000 voorvork
Slingshot linksysteem
Gebracede achterbrug
Davinci dash
Starlane Quickshifter
Etcetc
Voor volgend jaar ga ik een hybride blok 900 plus cc bouwen met hopelijk 150 awpk’s en injectie
Vorige week op Mettet gereden was weer even wennen na een winter niks doen dadelijk 23 april op assen met Pirelli.
Ben zo groen als gras op de baan dus rijd tot nu altijd rookiegroep met instructie in de ochtend dan smiddags zelf. Ga met stappen vooruit
Aangezien ik vaak voor het eerst op een baan sta en deze dus niet ken zou ik het handig vinden als ik ergens per baan de ideale lijn kan zien voordat ik ergens ga rijden
Iemand tips waar te vinden ?
Ik heb je gezienBack to basic
Rijd sinds vorig jaar circuit op een gsxr van 85 met wat modificaties
Compleet yoshispecs verstevigd frame
Kwakz750 wielen
R1 klauwen
Micron rvs raceysteem
Yoshi demper
Opgeboorde flatslides
Wilbers vering voor en achter
Sv1000 voorvork
Slingshot linksysteem
Gebracede achterbrug
Davinci dash
Starlane Quickshifter
Etcetc
Voor volgend jaar ga ik een hybride blok 900 plus cc bouwen met hopelijk 150 awpk’s en injectie
Vorige week op Mettet gereden was weer even wennen na een winter niks doen dadelijk 23 april op assen met Pirelli.
Ben zo groen als gras op de baan dus rijd tot nu altijd rookiegroep met instructie in de ochtend dan smiddags zelf. Ga met stappen vooruit
Aangezien ik vaak voor het eerst op een baan sta en deze dus niet ken zou ik het handig vinden als ik ergens per baan de ideale lijn kan zien voordat ik ergens ga rijden
Iemand tips waar te vinden ?
Ik heb je gezien,ik reed die groene daytona 675 en stond in de hoek rechts van jullie
Lijnen kun je goed halen uit Youtube filmpjes "onboard mettet"
[afbeelding]
[~[url="http/i146.photobucket.com/albums/r261/proffie_bucket/B8069B5F-C5E2-46A9-B8DB-40B0073EF267_zpsvgurtscs.jpg"]afbeelding~][/URL]
[~[url="http/i146.photobucket.com/albums/r261/proffie_bucket/19E2133C-7486-483A-9D5A-24D7352A1E42_zpsofehiebi.jpg"]afbeelding~][/URL]
Wij zijn vorig jaar met een vriendengroepje begonnen met circuitrijden als Team Banana voor de lol wij rijden onder de oldskoolsuzuki vlag met uitsluitend oude suzuki’s.
zeg ,waar heb je die bovenste foto vandaan?
ik zoek hier maar vind niks,kijk nu al enkele dagen
One Photo
Is een oude foto van zolder vorig jaar september
Ooit eens 1.56 gereden snelle rusken.
Was de brommer volledig gepoetst en de rijder topfit.