Bedankt!
Als die compensatie fietsen geen eigen topic hebben mogen degene met een ZX10R dit topic uiteraard ook bevuilen.
Dat gaat toch echt te ver!
Ga het toch proberen
Mijn Kawasaki ZX10r in zwart
- Brembo RCS19 rempomp
- SCM racing snelgas
- LSL clipons
- Hyperpro stuurdemper
- Brembo kopp. hevel
- Brembo remdrukregelaar op stuur
- MRA ruit
- Conische balhoofdlagers
- AIM laptimer met baken
- Brembo T-Drive remschijven
- Brembo monoblocks
- Brembo RBZ04 remblokken + nieuwe brembo's
- Goodridge remleidingen voor en achter
- Titanium remschijfbouten voor en achter alsmede tit. bev. bouten klauwen
- Haakse ventielen
- Ingekort subframe
- Bomvol lichtgewicht alu bouten/ringen en moeren
- JT alu tandwiel achter
- 520 Tsubaki raceketting
- Titanium Akrapovic uitlaatsysteem
- Org. demper op maat gemaakt op racesysteem
- Aluminium frame
- GB racing cover op blokdeksels
- Samco leidingen
- BMC luchtfilter in aangepaste luchtfilterkast en aangepast ram air
- Rapid Bike 3
- Ruud Fredriks afgesteld met uitdraai 194.8 pk aan het wiel zonder verlegging
- Valtermoto type 3.5 remschakelset volledig verstelbaar
- Valtermoto snelsluiter tankdop
- Valtermoto quick release doppen op de assen
- vaste bussen in wielen
- Translogic quickshifter
- Stompgrip op tank met explosave
- LSL achterremschijf
- Ohlins TTX achterschokbreker
- Ohlins binnenwerk in de voorvork en net door Rooske compleet geserviced
- Reserve kuipset compleet
- Capit bandenwarmerset
- Valtermoto bokkenset voor en achter
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wedstrijden rijden doe ik (nog) niet, maar rij jaarlijks enkele circuitdagen op dit beestje uit 2009:
[~[url="http/i704.photobucket.com/albums/ww48/Charger_HT2/DSC_0883_zpsmkxxj810.jpg"]afbeelding~][/URL]
Ziet er redelijk standaard uit en dat is ze eigenlijk ook wel. Zit alleen snelgas op, een quickshifter en een MRA kuipruitje.
Bevalt prima.
Mooi afgewerkte fiets zeg!Alu frame met mat zwart is echt een prachtige combinatie. Maar goed, daar gaat het natuurlijk niet om, het moet snel zijn.
Meld me bij deze dan ook maar...
ONK en OWcup op een ZX6R 2010.
Bevalt goed, rijdt goed, is gewoon goed..
[afbeelding]
Welkom! Jij rijdt in een vrij hoog niveau. Kun je wat vertellen/verklappen over je geometrische instellingen? Wat is er veranderd aan je vering/demping?
eh... nou niet te moeilijke vragen stellen he..Dat weet ik ook niet allemaal. Ik rijdt er alleen mee... haha
Ik rijdt met Ohlins TTX(36?) shock en Ohlins Carttriges... verder weet ik niet zo goed wat de hoogtes/instellingen zijn... doorsteek is iig 0, dat is net zo hoog als standaart af fabriek..
Hij geeft gewoon veul gas en remt laatEn heeft een fucking snel blok...sneller dan de mijne
KAWASKI ZX-6R RACING TOPIC
En natuurlijk conditie training gedaan en eigen rijstijl tot in den treuren geobserveerd door middel van kijken van foto's en video's om verbeteringen door te gaan voeren. Je moet wat in de wintermaanden...