Racer te koop

Strakke nieuwe 750 en 600 in je bezit, en dan nog 750 voor op de weg, Jho je moet suzuki dealer worden, je hebt de grootste voorraad van Nederland

;)

Maar die 600 is super strak als ik het geld had was ik wel geïnteresseerd.......
 
ff nieuw topicje op MMF of in je eigen topic daar wat meer info?
ik zie een koplamp.. maar wel zonder kenteken of..??

ff geduld, ga hem vanavond ophalen. Dan volgt er wel een update, er zit overigens geen komplamp in (is een sticker o.i.d.).
 
Strakke nieuwe 750 en 600 in je bezit, en dan nog 750 voor op de weg, Jho je moet suzuki dealer worden, je hebt de grootste voorraad van Nederland

;)

Maar die 600 is super strak als ik het geld had was ik wel geïnteresseerd.......

Verkopen ze die geld-boompjes ook bij intratuin...??!

Veel plezier ermee...
 
Werk jij nog wel hans :?

Laat gelijk de vering even afstellen!

En volgens mij mag de demper ook wel omhoog gezet worden :+

Als ik niet zou werken, was ik gauw uitgereden ;)

Maar hij staat in de garage en ziet er goed uit. 't Is nu te donker om foto's te maken, dat doe ik morgen wel ff. Ik heb er ook nog een zak onderdelen bij gekregen, met clipons, nieuwe remblokken, handles, etc. Bovendien nog een goeie topkuip en 2 onderkuipen met een klein beetje schade.

Ik heb er even een klein stukje mee gestuurd, maar nu weet ik weer wat ik gemist heb ;) Wel ff een nieuw achterbandje op leggen, er zit nu een contiforce op en voor een SC-1 waar 1 dag mee gereden is.

Stalen remleidingen zitten er ook op, dus het komt helemaal goed. B.t.w. de achtershock + veer is een WP race, met stickertje van Stamsnijder erop ;)
 
Van harte met je nieuwe fiets, hans.

Succes met de verkoop van je andere. Met toch lukken met een fiets in die staat!
 
Die liggen in de servicebus op Assen voor het oprapen,worden altijd graag uitgedeelt!
Heb je de faktuur er ook bij?
Ikke wel! ;(

Tja.... ik heb geen faktuur gezien, maar hij ziet er zeker niet uit als een standaard gixxer shock ;)
 
Als ik niet zou werken, was ik gauw uitgereden ;)

Maar hij staat in de garage en ziet er goed uit. 't Is nu te donker om foto's te maken, dat doe ik morgen wel ff.
Is nu een dag later en ik wil fotoooooos!!!! :+ :+ :+

Sorry, te druk geweest met verbouwen ;) 't Is nu weer donker.
Morgen (echt waar) ga ik nog ff wat aan het uiterlijk doen en dan piccies maken ;)

Ik heb alweer een nieuw rem/schakelsetje erop, laptimer, shiftlight, gear indicator, nieuwe valdoppen, nieuwe bandjes, tankdop zonder slot, plugje op de accu voor optimate en een kettingbeschermer.
 
Hey Hans, hier Linda

Doe me een plezier en haal Koen over jouw motor te kopen, dat ie die gare 2-takt maar weg doet he, geen Italiaanse rommel meer rijden en gewoon een mooie Gixxer rijden zodat ook Koen jullie een keer kan bijhouden, hahaha (geintje) (zal hij me niet in dank afnemen........ ;) )

Maaruh, moet zeggen dat ik erg eens ben met jou smaak :9 , zie je eind mei wel!
 
Hey Hans, hier Linda

Doe me een plezier en haal Koen over jouw motor te kopen, dat ie die gare 2-takt maar weg doet he, geen Italiaanse rommel meer rijden en gewoon een mooie Gixxer rijden zodat ook Koen jullie een keer kan bijhouden, hahaha (geintje) (zal hij me niet in dank afnemen........ ;) )

Maaruh, moet zeggen dat ik erg eens ben met jou smaak :9 , zie je eind mei wel!

Ik denk dat jij Koen beter over kunt halen dan ik :+ Maar doe je best, aan mij zal het niet liggen ;)
 
En hier dan de lang verwachtte plaatjes :

K2-1.JPG


K2-2.JPG


K2-3.JPG


K2-4.JPG
 
Terug
Bovenaan Onderaan