Thanks, ik vind hem zelf ook wel goed geslaagd. Het is chrome-blauwe wrapfolieKekke kleurstelling! Heb je gekeken of alle slangetjes aan de tank er goed inzitten? Trekt die vacuum mischien?
Donderdag dus nog maar even afwachten...
Kijken of het me lukt om wat hoger in de toeren te blijven en op die manier beter gebruik te maken van de motor. Anders ga ik opzoek naar standaard nokkenassen, dan kon hij er nog een ‘lekker rijdende motor’ van maken
Het blijkt aan mij te liggen ipv aan de motor (it’s not you, it’s me)
Uit de testrun blijken er race-nokkenassen in te liggen waardoor hij zichzelf verzuipt onder de 8-10.000 toeren, daarboven gaat het ‘gewoon’ goed... Daaronder doet hij volgas bijna niets, maar met halfgas doet hij het redelijk goed.
En daarbij ben ik alssemi-beginner niet heel geschikt om met race-nokkenassen te rijden
De motor levert nog steeds 110 pk op het achterwiel wat wel heel netjes is voor 20 jaar oud en doet verder geen rare dingen dus dat is fijn.
Maandag nog een dagje CPZ en dinsdag 11-6 naar Assen.
Kijken of het me lukt om wat hoger in de toeren te blijven en op die manier beter gebruik te maken van de motor. Anders ga ik opzoek naar standaard nokkenassen, dan kon hij er nog een ‘lekker rijdende motor’ van maken
Perfect, even wennen dusHet is afgelopen maandag best goed gelukt om met hogere toeren te rijdendus voorlopig gaat het goed
Yes! Meteen mn eerste knee down gemaakt dus mijn dag kon niet meer stukPerfect, even wennen dus? Nog gekeken naar de tandwiel verhouding? Zelf heb ik 14/45
Zandvoort is wel heel anders dan PVI, gaat allemaal een stukje harder, en de bochten zijn wat technischer.Zondag 9 juni voor de 2e keer op het pvi circuit training gehad. de eerste keer had ik laat in geschat door in groep 1 te rijden echt super leuk maar moest erg in houden! Nu had gereden in Groep 3b dat was eigenlijk precies goed in reed nog in m'n comfortzone maar moest wel aan het werk voor mijn gevoel.
Een volgende keer wil ik een keer op Zandvoort kijken maar, ik heb geen idee of dat enig sinds is te vergelijken met PVI Lelystad?
ik hoop dit jaar nog een aantal keer mee te kunnen doen met trainingen om over een tijdje vrij te rijden.
Ik rijd nu met een cbr600f4i uit 2005
Hier heb ik alleen de voorvork aangepast met Hyperpro vervangingsveren.
Assen staat ook boven aan mijn lijstje maar, Zandvoort is een uur minder rijden om er te komen.Zandvoort is wel heel anders dan PVI, gaat allemaal een stukje harder, en de bochten zijn wat technischer.
Maar buiten dat wel een erg leuk circuit om te rijden!
Maar als ik echt moest kiezenzou ik toch voor Assen gaan. stukje duurder, maar wel een stuk veiliger dan zandvoort aangezien de vangrail niet direct naast het asfalt staat en de verkanting van het wegdek beter is voor motoren.
Ik heb wel eens eerder een YT videootje voorbij zien komen van dat baantje. Wat kost nou zo'n dagje? Is dat open pitlane?
Dan word het lastig....veel van die dagen worden georganiseerd door het mcrt team.Geen FB hier...
Gecheckt, zijn in ordeSpannings wisselaar of dynamo?
Zit er niet op, toch bedankt voor het meedenken!zit er een powercommander in met Quickshifter?
Zo ja dan is het te proberen om het stekkertje van de quickshift module uit de powercommander te halen.
Hallo allen,
Ik heb een probleem met mijn F4i, deze is ooit omgebouwd tot racer, nu wil de motor niet meer starten en/of stationair lopen, bij aanduwen krijg ik motor wel aan de gang. Tevens bij start gas flink open wil af en toe eens helpen. Startmotor draait dus wel en er is af en toe klein plofje te horen... Iemand tips waar naar te zoeken?