ratelen

Hellup, mijn Magna maakt ineens een enorm ratelend geluid, komt vanuit het motorblok, durf er geen meter mee te rijden. Iemand enig idee wat het kan zijn. Helaas was vandaag mijn garage dicht, dus kon daar niet heen voor advies.
 
Hellup, mijn Magna maakt ineens een enorm ratelend geluid, komt vanuit het motorblok, durf er geen meter mee te rijden. Iemand enig idee wat het kan zijn. Helaas was vandaag mijn garage dicht, dus kon daar niet heen voor advies.
Is dat ook als je stilstaat ? Anders zou het misschien wel je ketting kunnen zijn die te slap staat. Dat had ik nl een keer toen ik mijn motor net had.Was bijna naar de dealer gegaan toen ik de ketting zo'n beetje op de achterbrug zag liggen .
 
Hellup, mijn Magna maakt ineens een enorm ratelend geluid, komt vanuit het motorblok, durf er geen meter mee te rijden. Iemand enig idee wat het kan zijn. Helaas was vandaag mijn garage dicht, dus kon daar niet heen voor advies.

Oh, een VF... Kunnen het eigenlijk maar een paar dingen zijn. Distibutieketting spanner of de nokkenassen. Die van jou is wat nieuwer dus die heeft wel betere nokkenassen maar de spanner wil het nog wel eens laten afweten. Komt een groefje in het mechanisme en daar blijft ie op hangen waardoor hij niet meer spant.
 
Terug
Bovenaan Onderaan