Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

RDW setje voor R6/R1?

Ragonite

Banned User
6 mrt 2002
673
0
Hallo,

Zijn er afvoer setjes voor de R6/R1? Voor licht rijbewijs, 25kW dus.

 
Dit is vast niet serieus....

Als dat nou WEL het geval is... sloop er 3 zuigers uit en je bent een heel eind.
 
ja, dat bestaat. Dat heet cement.
Je stort 3 cilinders vol met ut spul en je komt heel dicht in de buurt van 34 pk ( oftewel 25 kw.)
 
Laatst bewerkt:
  • Onderwerp starter
  • #4
Nja,

Vriend van me vroegt het.
Maar een CBR600 kan je ook begrenzer dus waarom een R1 niet...

Hoeveel pk is 25kW trouwens?
 
zucht

de fabrikanten proberen elk grammetje teveel metaal weg te laten, en zoveel mogelijk vermogen uit zo min mogelijk cc te persen en dat lukt ze denk ik aardig...

en wat doen wij(in dit geval de beperkers) we voeren ze AF
 
Voor een R6 hebben ze nog geen 25 Kw kitje.
En voor een R1 helemaal niet

Mijn kawa heeft wel een 25 Kw-kitje HINT
 
zucht

de fabrikanten proberen elk grammetje teveel metaal weg te laten, en zoveel mogelijk vermogen uit zo min mogelijk cc te persen en dat lukt ze denk ik aardig...

en wat doen wij(in dit geval de beperkers) we voeren ze AF

Licht rijbewijs, 25kw..
 
Het kan wel je kan zelfs een hayabusa terugtunen..

Dan moet je hem in duitsland terug laten tunen en dan in NL weer laten keuren. De hele operatie kost zo'n 1250 gulden. Een vriend van mij heeft dat gedaan bij zijn Duc 748
 
Het kan wel je kan zelfs een hayabusa terugtunen..

Dan moet je hem in duitsland terug laten tunen en dan in NL weer laten keuren. De hele operatie kost zo'n 1250 gulden. Een vriend van mij heeft dat gedaan bij zijn Duc 748

Vrije tijd en poen teveel? Dan zou ik me eerst lekker wat anders kopen en zodra de 25kw periode over is een andere leuke fiets kopen.
 
in nederland is het antwoord nee.
laat je hem via duistalnd binnenkomen dan lukt het wel.
moet ie wel in duitsland eerst TÜV 25 kw gekeurd zijn en dan pas invoeren.
maar of dat ook bji een r1 gaat lukken weet ik niet.
bel vink motor trading (www.vinkmotortrading.nl) eens op. en zeg meteen dat ze opschieten met mijn kenteken van mijn 25kw rf600r
 
Opnieuw importeren via Duitsland kost veel teveel geld. Moet een handelaar vinden (geen Safe of Motoport) die de uitlaat dicht propt of iets met de gashendel doen. Op je papieren blijft de motor wel als zwaar geregistreerd omdat dit niet via het RDW wordt geregeld. Moet dus zorgen dat je een uitdraai van de rollerbank bij je papieren hebt, zodat je kunt aantonen dat hij 25kw is, maar die uitdraai krijg je erbij.
Mijn Bandit is ook op deze wijze naar 25kw gezet en kostte mij slechts 250 gulden en werd hij nog opgehaald en thuisgebracht ook. Op deze manier kun je elke motor laten terugzetten naar 25kw, maar of een R1 dan nog fijn rijdt...