Reacties per pagina - maximum?

Asteroid9

MF veteraan
14 feb 2004
5.572
0
Rijnsburg
Bij de instellingen kun je bij "Reacties per pagina:" momenteel max. 99 posts instellen.
Invoeren van 3 cijfers is wel mogelijk maar na het opslaan (zonder foutmelding) blijft hij dan op de oude waarde staan.
Is dit bewust zo gemaakt of een foutje?

Sommige mensen hebben asociaal grote schermen en met sommige extreem grote topics zouden meer posts per pagina wel erg handig zijn... O-)
 
Volgens mij is 99 of 100 de maximum...en is dat gewoon een beperking in de software dus geen fout
 
OK, zou natuurlijk kunnen.
Alleen zou er dan denk ik beter een melding bij kunnen staan, nu krijg je "Je instellingen zijn gewijzigd" als je een hogere waarde ingeeft, zonder foutmelding.
Maar als het een beperking is, staat deze dan nog eens op het verlanglijstje om te veranderen?

(Klinkt misschien wat extreem, zoveel reacties, maar ik zou het heel erg makkelijk vinden...)
 
Yup, goed idee :Y
dat kijkt wat makkelijker met grote scherm, en hoeven we minder vaak naar de volgende page te klikken :}
 
Ik denk dat het wel in te bakken moet zijn (Banaan :? ) maar aangezien 99 al heel wat is vraag ik me af of er wel animo voor is...
 
Ik denk dat het wel in te bakken moet zijn (Banaan :? ) maar aangezien 99 al heel wat is vraag ik me af of er wel animo voor is...

Zeker om te zoeken is het erg makkelijk als je hem gewoon op 10.000 kan zetten en dan Ctrl F gebruiken.
 
Ik denk dat het wel in te bakken moet zijn (Banaan :? ) maar aangezien 99 al heel wat is vraag ik me af of er wel animo voor is...

Dacht dat daar al eens over gezegt was dat met al het F5 gebruik dat een te grote aanslag op de server zou gaan geven... :? :?



Kan ook zijn dat ik als een kip zonder kop klets... O-) :X :X
 
Dacht dat daar al eens over gezegt was dat met al het F5 gebruik dat een te grote aanslag op de server zou gaan geven... :? :?



Kan ook zijn dat ik als een kip zonder kop klets... O-) :X :X

Daar moest ik ook wel even aan denken ja (weet beroepsmatig ook wel 'iets' van websites)
Maar goed, 10.000 om te kunnen zoeken is wat extreem, maar zeg 200 of zo?
 
Het maximum is idd 100. Dit is gedaan om te voorkomen dat de server te zwaar wordt belast; als je b.v. 500 in zou vullen en je bekijkt een lang topic, dan worden er 500 postings opgehaald en naar jou toegestuurd. Dat is gewoon te veel.

Het zou idd eigenlijk wel horen dat er een melding komt. Zet ik op het lijstje :)
 
Ik vind het zeer vervelend dat je slechts maximum 100 posts per pagina kunt instellen. Stel, je gebruikt de zoekfunctie, je typt een woord in, dan verschijnt een lijst met topics waarin je woord voorkomt. Dan is er een topic van wel 1000 posts, en dan moet je ál die pagina's één voor één doorzoeken naar het woord dat je zoekt!! :( :( :(

Kortom, ik vind die beperking !#$% :(
 
Ik vind het zeer vervelend dat je slechts maximum 100 posts per pagina kunt instellen. Stel, je gebruikt de zoekfunctie, je typt een woord in, dan verschijnt een lijst met topics waarin je woord voorkomt. Dan is er een topic van wel 1000 posts, en dan moet je ál die pagina's één voor één doorzoeken naar het woord dat je zoekt!! :( :( :(

Kortom, ik vind die beperking !#$% :(
Het maximum is 100. Dit is gedaan om te voorkomen dat de server te zwaar wordt belast; als je b.v. 500 in zou vullen en je bekijkt een lang topic, dan worden er 500 postings opgehaald en naar jou toegestuurd. Dat is gewoon te veel.

:^

gaat iedereen lekker 1000 posts ophalen en zit ik hier te wachten op mijn 20 postjes...
 
Het maximum is idd 100. Dit is gedaan om te voorkomen dat de server te zwaar wordt belast; als je b.v. 500 in zou vullen en je bekijkt een lang topic, dan worden er 500 postings opgehaald en naar jou toegestuurd. Dat is gewoon te veel.

En wat dan nog?? Als JIJ bereid bent lang te wachten, dan hebben anderen daar toch geen last van?? :( :( :( Als het van mij afhangt, wordt die beperking gewoon opgeheven!! Ieder heeft toch het recht dat voor ZICHZELF te beslissen?? :( :(

Wat ik pas echt
wallbash8is.gif
vind is, zoals gezegd, dat je bij lange topics iedere pagina afzonderlijk moet screenen om te zoeken naar je woord!!! :( :( :(
wallbash8is.gif
meckerjpg3ke.gif
meckerjpg3ke.gif
 
En wat dan nog?? Als JIJ bereid bent lang te wachten, dan hebben anderen daar toch geen last van?? :( :( :( Als het van mij afhangt, wordt die beperking gewoon opgeheven!! Ieder heeft toch het recht dat voor ZICHZELF te beslissen?? :( :(

Wat ik pas echt (Afbeelding) vind is, zoals gezegd, dat je bij lange topics iedere pagina afzonderlijk moet screenen om te zoeken naar je woord!!! :( :( :( (Afbeelding)(Afbeelding)(Afbeelding)


en jij denkt nog lang hier op mf te zitten :?
Je hebt al een tempban gehad laatst, ga zo door met je zinloos gezeik en je krijgt een permanente ban. Als het je niet bevalt ga je maar weg. Iedereen heeft zelf het recht om te beslissen of ie op mf kijkt of niet.


en als je je niet weet te gedragen help ik je graag een handje om de beslissing voor je te nemen.
 
Stormbeest, allereerst: je manier van communiceren bevalt me nog steeds niet. Doe eens rustig aan, je hebt héél weinig krediet op MF.

Ten tweede: als iemand 1000 posts ophaalt, vertraagt dat het hele MF. Als 100 (of meer) mensen 1000 posts ophalen, wordt het een traag boeltje aangezien zowel de db- als de webserver het druk krijgen. Vandaar dus deze beperking, zodat iedereen meer plezier haalt uit MF. Je zit niet in je eentje op dit forum.
 
Terug
Bovenaan Onderaan