Real men ride twins! :) (VTR1000F deel 12)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Skiduim - Wikipedia

Da's wat ik heb. Skiduim komt van het vallen tijdens het skiën waarbij de skistok in je hand je duim helemaal dubbel plooit in de andere richting, waardoor de ligamenten dus rekken of scheuren.

http://www.echografiepraktijk.nl/images/anatomiehandpols2.jpg

Het zijn dus geen pezen die geraakt zijn, maar dus wel het ligament. Collega van me heeft dit 15 jaar geleden gehad (niet door motorrijden) en tot op de dag van vandaag last om de fles cola of mayo open te draaien... Hopelijk komt alles dus goed.
 
Morgen komt mijn vader even langs (Fireblade-rijder) en dan zullen we wel wat foto's van de kist nemen om hier te zetten. Tegen het voorjaar zou ik dan misschien graag Rothmans SP kuipen willen.

't Is vooral m'n nieuwe partner die me "pusht" om hem niet weg te doen want ze heeft nog nooit op een moto (mee)gereden. Topwijfje :)
 
Ja voor beide dingen moet je hem open schroeven tenzij je röntgen ogen hebt natuurlijk ;)

Pff had ik die maar.. Zou wel makkelijk zijn :+

Ik heb alleen deze afbeelding van een restrictie in het carburateur rubber.
Ik kan me voorstellen dat het zo iets is.
Maar hoe een geknepen VTR aanvoelt? geen idee....

[afbeelding]

Ja een VTR is dorstig :z
Maar 1:11 met jouw standaard uitlaten is wel grof.
Daarbij heb jij ook nog te maken met je teller afwijking.

Klopt dat zou het moeten zijn.. Mja zit dus niks anders op dan m van de winter maar eens een stukje open te trekken.
Misschien dat de vorige eigenaar er andere dempers op had zitten, daar de motor mee afgesteld is en vervolgens heeft verkocht met originele dempers. Zou ook wel wat kunnen verklaren van het verbruik lijkt me? Ergens volgend jaar wil ik toch wel andere dempers erop hebben en dan ga ik hem daarna maar eens laten afstellen op een testbank..


Astian beterschap!
 
Laatst bewerkt:
@floris
ik heb nu ff de ori dempers erop, zal eens kijken wat het verbruik is bij normaal/woon werk gebruik.
Als ik 1 op 11 wil halen moet ik echt wel de hele tijd aan het rammen zijn.
 
@floris
ik heb nu ff de ori dempers erop, zal eens kijken wat het verbruik is bij normaal/woon werk gebruik.
Als ik 1 op 11 wil halen moet ik echt wel de hele tijd aan het rammen zijn.

Bij mij hetzelfde qua verbruik, hoewel ik nooit onder de 1/14 ben gekomen :$
Rijd zelf rond met sportdempers met db-killers, geen speciale afstelling.
 
Ik haal met carbon dempers zonders db killers 1 op 12. Moet er wel bij zeggen dat ik net begin met rijden dus het gas gaat er niet vollop op maar rijd wel lekker door.

Heb voor de mijne de bekende NAKS besteld. Weet niet of ze zijn vervangen want kan er geen stip op vinden en om het risico niet te lopen dat ze kapot gaan ga ik ze vervangen. Kan niet echt een duidelijk nederlandse of engelse handleiding vinden. Wel een duitse maar das niet mijn sterkste punt. dus als iemand misschien een duidelijke handleiding heeft of weet hoor ik het graag!
 
Lekker dan, nu is mijn startmotor naar de klote.
Onverwoestbaar die honda dingen alleen ik krijg alles naar de klote.
 
Bas, pb gestuurd.
stuur ff bankgegevens dan kan ikmhet gelijk ff overmaken.
verzenden is 6.75? Denk ik.
Alvast bedankt, eerste rondje is van mij als we weer een ritje maken.
Groet,
Erik
 
Ik haal met carbon dempers zonders db killers 1 op 12. Moet er wel bij zeggen dat ik net begin met rijden dus het gas gaat er niet vollop op maar rijd wel lekker door.

Heb voor de mijne de bekende NAKS besteld. Weet niet of ze zijn vervangen want kan er geen stip op vinden en om het risico niet te lopen dat ze kapot gaan ga ik ze vervangen. Kan niet echt een duidelijk nederlandse of engelse handleiding vinden. Wel een duitse maar das niet mijn sterkste punt. dus als iemand misschien een duidelijke handleiding heeft of weet hoor ik het graag!

Manual Cam Chain Tensioner Installation Guide (MCCT's) - VTR1000.ORG
 
Bas, pb gestuurd.
stuur ff bankgegevens dan kan ikmhet gelijk ff overmaken.
verzenden is 6.75? Denk ik.
Alvast bedankt, eerste rondje is van mij als we weer een ritje maken.
Groet,
Erik

Ze durfen tegenwoordig al 6,90 te vragen :(

DPD of DHL wordt steeds interessanter als alternatief
 
Sorry Bas dan heb ik 15 cent te weinig overgemaakt, als je het niet red deze maand dan kom je maar in alphen eten.
 
Zo die veels te dure startmotor zit er weer onder, met grote dank aan bas aka revelation.
Nou die regen nog ff weg en een paar graden warmer aub, beetje sleutelen is leuk maar lekker rijden blijft leuker.
 
Inderdaad, was vandaag prachtig sleutel weer maar een proefritje zat er niet in. Die engelse manual van de naks vervangen was perfect! Bedankt daarvoor! Was er mooi op tijd mee want de spanner van de voorste cilinder zat vast. De Vtr draait nu vele malen beter!
 
Inderdaad, was vandaag prachtig sleutel weer maar een proefritje zat er niet in. Die engelse manual van de naks vervangen was perfect! Bedankt daarvoor! Was er mooi op tijd mee want de spanner van de voorste cilinder zat vast. De Vtr draait nu vele malen beter!

Hebben bedrijfswagens nooit distributie kettingen/spanners? ;)
 
Gezocht: set sport dempers met e keur voor een SP 1 , mocht iemand wat hebben liggen hoor ik het graag.
Heb ook nog een set Rombo's voor een VTR 1000 F liggen voor de liefhebber
 
Zie wat verbruikscijfers van de firestorm voorbijkomen, twee weken geleden snelweg en binnendoor gereden met de scorpions die ik er sinds kort op heb zitten, op de snelweg konstant 125 -130 , verbruik bijna 1 : 17 :-) De leovince die ik er eerder op had haalden ongeveer 1:16 , met de standaard dempers haal ik met moeite 1:14.
 
We vielen van de eerste pagina af, ff gauw weer opgelost.
wordt zeker niet veel met ďe vuurstormpjes gedaan, is zo stil in dit topic.
 
Zie wat verbruikscijfers van de firestorm voorbijkomen, twee weken geleden snelweg en binnendoor gereden met de scorpions die ik er sinds kort op heb zitten, op de snelweg konstant 125 -130 , verbruik bijna 1 : 17 :-) De leovince die ik er eerder op had haalden ongeveer 1:16 , met de standaard dempers haal ik met moeite 1:14.



Dat zegt ook veel over hoe je rijd. De storm van me vrouwtje rijd zij ook 1 op 14 mee ongeveer. Maar als ik hem mee neem is 1 op 8 a 9 het verbruik..... Ofterwijl je rechterhand heeft grote invloed!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan