Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja voor beide dingen moet je hem open schroeven tenzij je röntgen ogen hebt natuurlijk
Ik heb alleen deze afbeelding van een restrictie in het carburateur rubber.
Ik kan me voorstellen dat het zo iets is.
Maar hoe een geknepen VTR aanvoelt? geen idee....
[afbeelding]
Ja een VTR is dorstig
Maar 1:11 met jouw standaard uitlaten is wel grof.
Daarbij heb jij ook nog te maken met je teller afwijking.
@floris
ik heb nu ff de ori dempers erop, zal eens kijken wat het verbruik is bij normaal/woon werk gebruik.
Als ik 1 op 11 wil halen moet ik echt wel de hele tijd aan het rammen zijn.
Ik haal met carbon dempers zonders db killers 1 op 12. Moet er wel bij zeggen dat ik net begin met rijden dus het gas gaat er niet vollop op maar rijd wel lekker door.
Heb voor de mijne de bekende NAKS besteld. Weet niet of ze zijn vervangen want kan er geen stip op vinden en om het risico niet te lopen dat ze kapot gaan ga ik ze vervangen. Kan niet echt een duidelijk nederlandse of engelse handleiding vinden. Wel een duitse maar das niet mijn sterkste punt. dus als iemand misschien een duidelijke handleiding heeft of weet hoor ik het graag!
Bas, pb gestuurd.
stuur ff bankgegevens dan kan ikmhet gelijk ff overmaken.
verzenden is 6.75? Denk ik.
Alvast bedankt, eerste rondje is van mij als we weer een ritje maken.
Groet,
Erik
Inderdaad, was vandaag prachtig sleutel weer maar een proefritje zat er niet in. Die engelse manual van de naks vervangen was perfect! Bedankt daarvoor! Was er mooi op tijd mee want de spanner van de voorste cilinder zat vast. De Vtr draait nu vele malen beter!
Zie wat verbruikscijfers van de firestorm voorbijkomen, twee weken geleden snelweg en binnendoor gereden met de scorpions die ik er sinds kort op heb zitten, op de snelweg konstant 125 -130 , verbruik bijna 1 : 17 :-) De leovince die ik er eerder op had haalden ongeveer 1:16 , met de standaard dempers haal ik met moeite 1:14.