Rearbear is blij en tevens verdrietig

Rearbear

Die hard MF'er
30 okt 2002
933
0
Deventer
Dit is het vervolg op het topic: Rearbear has been riped of his pride.

Ik wil even jullie vertellen hoe mijn laaste 8 dagen zijn geweest.

Zaterdag
Nadat ik bij de politie was geweest voelde ik me behoorlijk K*T, bij elke motorrijder die ik tegen kwam barste ik weer bijna in tranen uit. Vol tegenzin was ik als nog naar mijn werk gegaan waar ik steeds weer geconfronteerd werd met mijn motor.

Zondag
Ben ik de leen motor van P_cave (: }) wezen ophalen en de rest van de dag niks anders wezen doen dan rond rijden met de hoop op het vinden van mijn motor. Aan het eind van de dag had ik de hoop op gegeven voor de terug keer van de motor na wat zaterdag de agent had gezegt.

Vrijdag
Kwam er weer hoop in mijn leven toen ik een gehaaste vriendin van mij aan de telefoon kreeg die me belden voor mijn kenteken. Na het door geven van het kenteken melde ze dat de motor om 10:30 s’ochtends bij hun voor de deur had gestaan. Ik ben toen meteen op de motor gesprongen en er naar toe gereden. Helaas wisten ze niet welke kant hij op was gereden, hierna door naar de politie gereden en alles opgegeven + signalement van de berijder. Meteen daarna de motor bij ons op de binnen plaats gezet (had op dat moment schijt aan Rentree wonen :( ).

Zaterdag
Ben ik gewoon naar mijn werk gegaan toen ik s’avonds thuis kwam werd ik door de zelfde vriendin weer gebeld (dit was om 20:00 uur) dat de motor voor de deur stond. De ander vriendin was 112 aan het bellen (ze wonen samen), ik ben meteen op de motor gesprongen en er heen gescheurd. Na er langs te zijn gescheurd en te hebben gehoord waar hij heen was gegaan (ze stond buiten mij op te wachten) 3 buurten in Deventer door gescheurd op zoek naar mijn motor. En om 0:00 uur de zoek tocht gestaakt en richting politie gegaan. Hier heb ik stampij lopen maken omdat na ±15 minuten aan de telefoon te hebben gehangen met 112 ze pas berijd waren om een auto langs te sturen. Tevens melding gemaakt van alles.

Zondag
Om 20:00 uur werd ik gebeld door de politie Deventer gebeld met de zin “Uw motor is gevonden”. Ik kwam meteen met de zin “Gaaf, hartstikke bedankt”, toen verteld hij me dat de motor was gevonden in een bos rond om Bathmen door de boswachter daar :} . Hij zij wel dat er iets schaden was aan de rechter kant. Ik ben op de motor gestapt en vol moed op naar het politie bureau. Daar aan gekomen nam de agent me mee naar de motor daar aan gekomen kreeg ik een hartverzakking.

-      3 sloten uitgeboord
-      BIJDE UITLATEN INGEKORT MET DE SLUIPTOL!!!!!!!!!
-      Rechter onderkap naar de klote
-      Rem hendel beschadigt
-      Tassen drager weg
-      Stikkers er afgetrokken

Het stomme was ook nog dat de agenten het van de uitlaten niet hadden gezien |( . Maar goed daarna komen ze nog met het leukste “Meneer aangezien we hem hier heen hebben moeten halen, moet u wel de versleepkosten betalen. Deze zijn 151 euro 50B| . Mag ik ook daar nog voor op draaien maar goed mijn schat is terug maar zwaar gehavend.

De foto’s van de schaden komen er morgen aan (heb nu geen digi)

Bedankt voor jullie steun
Martin Heg

p.s. Heeft er nog iemand een setje zzr1100 uitlaten liggen en te koop Mail me dan op m.heg@home.nl
 
Hopelijk kan je de schade ergens verhalen...

Verzekering: diefstalschade?

Daders volledig onbekend??

Maar gelukkig geen onoverkomelijke schade...

Succes met oplappen weer, is iig een stuk goedkoper dan een nieuwe motor.

 
... vriendin weer gebeld (dit was om 20:00 uur) dat de motor voor de deur stond. De ander vriendin was 112 aan het bellen (ze wonen samen)
...en het probleem is?



:P




Tja...wat kan je zeggen? Klote voor je...fijn voor je...het zal nooit meer echt hetzelfde zijn vrees ik.

En de Kit is dus ook lekker behulpzaam ja.. verzekering ook niks van te verwachten zeker? ("Nee meneer, u heeft de motor terug, dus valt eventuele schade ook nergens op te verhalen helaas" of zoiets...)


Hoop voor je dat je niet al te lang met die honkbalknuppel hoeft rond te lopen.










ze wonen samen
:} :} :} :}
 
top.. dat ie gevonden is.... maar Kut dat ie zo zwaar beschadigd is...en wat betreft de dader???
Dat ie bij je vriendin voor de deur heeft gestaan moet iemnad hen toch hebben gezien???



Maar goed hoop dat ie weer rijd binnenkort en dat er niet nog meer gebreken boven water komen....


Sterkte en succes ...greetz MYs
 
Hopelijk kan je de schade ergens verhalen...

Verzekering: diefstalschade?

Daders volledig onbekend??

Maar gelukkig geen onoverkomelijke schade...

Succes met oplappen weer, is iig een stuk goedkoper dan een nieuwe motor.
Zal het er even bij vermelden bij jouw vragen.

De schaden die opgelopen is is geheel voor eigen rekening dat maakt het allemaal zo somber. En van de dader ondbreekt elk spoor B|
 
Maar als ie voor de deur stond, moet het iemand zijn in de buurt van die vriendin van je.... dus misschien nog wat navraag doen?

Klote dat ze 'm zo bewerkt hebben.... dat gaat je veel centjes kosten. :(
 
overigens lijkt die gozer dus vlak bij je vriendin te wonen. of hij moet daar vrienden hebben

waarom zet 'ie 'm daar anders neer. waar in welk bos bij bathmen? lopen daar toevallig shetlanders in de buurt :?
 
De verzekering was automatisch van WA+ naar WA verzet toen ik de ZZR had aangemeld omdat deze ouder was dan 10 jaar : '( . Dus krijg helemaal niks meer terug

Als ie is opgeknapt, even een andere verzekering nemen waar je het nog wel krijgt. Zoals ik al eerder zei, had ik zelfs motoren van 1987 WA+ verzekerd.
 
Poten afhakken en dan jeuk poeder over hun lul schudden en ze in een kale cel alleen een bakje accuzuur geven...

[me]RoyR heeft geen echte hekel aan mensen die niet mijn hun poten van andermans spullen af kunnen blijven hoor O-) [/me]
 
Wat is dat nu weer voor fuckin nonsens: sleepkosten? Die gasten moeten gewoon hun werk doen, dat hoort er volgens mij gewoon bij. Daar heb ik nog nooit van gehoord?
Maar in ieder geval istie weer terug toch?
 
Kan wel een gaaf winterprojectje worden nu ja..


het "ik durf 'm niet te slopen"gevoel moet er nu wel af zijn, da's toch vaak de grootste drempel. Niet?
Als ik het geld er voor had wel ja (paar mooie bossen er onder en carbon kappen *D )
 
Hey Martin, tja het is een btje dubbel allemaal. Blij dattie terug is :) maar shit dattie zo mishandeld is '( Ik heb het ff voor je nagevraagd en die sleepkosten van de politie zijn terecht omdat alleen de opsporing tot hun taakveld behoord en dus niet de rest. Ik vind het ook belachelijk maar zo werkt het dus schijnbaar. Maar die sleepkosten zijn idd wel voor rekening van je verzekering. Dat scheelt weer een btje. Heel veel succes met het opknappen van je motor!!

Kom op mensen, wie helpt een medemotorrijder in nood, wie heeft nog wat onderdelen voor een ZZR liggen en doet er toch nix mee?!?!? :P
 
Klote joh..... ik had als ik dit allemaal lees niet echt blij geweest als ik 'm terug had gevonden.... dan maar kwijt, maar kan anders zijn als je bijv. niet voor diefstal verzekerd bent....
Jammer dat er geen schandpalen meer bestaan.... of het schavot.
 
Terug
Bovenaan Onderaan