Regio Haarlem - Deel 113: 2009 gezien, 2010 beter misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja er kunnen 2 dingen spelen bij SVen:

of ze zijn al weg of hij ligt nog zijn roes uit te slapen

maar anders gaan wij toch ergens heen :?

Dat vind ik ook goed. Maar moet jij ook wat hebben dan, of ga je het halve land door om mensen geestelijke ondersteuning te bieden? :P

Sven 13:00 maar bellen als ie er nog niet is? Als ie dan ligt uit te slapen lijkt me dat wel een mooie tijd om op te staan ;)
 
Dat vind ik ook goed. Maar moet jij ook wat hebben dan, of ga je het halve land door om mensen geestelijke ondersteuning te bieden? :P

Sven 13:00 maar bellen als ie er nog niet is? Als ie dan ligt uit te slapen lijkt me dat wel een mooie tijd om op te staan ;)
ik hoef zelf niks te hebben, tenminste nog niet ;)

en sven wakker bellen is een goede optie
 
ik heb trouwens nog wat foto´s van je motor gemaakt, maar weet niet of je dat wel leuk vind om te zien van die lager ;)

Laat me maar rillen dan, ik had al zoiets gehoord, en ik heb al aangegeven dat dat ooit dan weer vervangen moet gaan worden..Stuur ze maar ff op als je wil..

PS het blijf voor mij gewoon een woon werk geval hoor....
 
Laatst bewerkt:
Nick speelt vals en heeft als enige 2 motoren in de OP staan, nu al machtsmisbruik maken :N

Maar ik heb een donker kuipruitje die nog niet bij mijn mod's staan zie ik net *O* *O*
 
Middag :W, achterbrug is schoongemaakt + achtervelg en nog verder een beetje bijgewerkt. Volgende keer komen de kappen denk ik aan de beurt. Het is best koud buiten :X
 
:W

weet je al meer over een tijd :?

Daphne en Jeff willen ook wel mee, ligt eraan waar jullie heen willen

Ik zou Kjell half 2 ophalen, maar aangezien ik nog moet douchen en het ruim een uur reizen is, ga ik dat niet redden. :+

Zal dus wel half 3 worden (bus rijdt 1x/uur, k*tdorp).

We gaan even kijken bij MotoZoom, MotorCenter, HG, Jos Smit en Motoport. Niet per se in die volgorde, en misschien niet allemaal als we eerder slagen.
 
Middag :W, achterbrug is schoongemaakt + achtervelg en nog verder een beetje bijgewerkt. Volgende keer komen de kappen denk ik aan de beurt. Het is best koud buiten :X
lekker binnen doen die kappen en op temperatuur laten komen anders kunnen ze sneller breken ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan