Regio Haarlem - Deel 113: 2009 gezien, 2010 beter misschien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nog geen post-boer gezien :N :N ;(

Zo richting werk, en niemand thuis :(

Ik heb een JVC GZ-MG330, zeker leuk speelgoed :Y :Y *O* *O*
Dat word naar het postkantoor :P

Ik heb een email van kpn dat mn kaartje klaar is om te worden afgeleverd door TNT, krijg ik nog helemaal zo'n tracknummer om te zien waar mn kaartje nu is. Is het tracknummer niet eens bekend bij TNT :(
 
Waar wordt je gelegerd? *O*
Getver. Moet zo boodschappen gaan doen.

En stofzuigen...

Overigens... Kan ik een beroep doen op de MFH verhuisservice? O-)
ga je eindelijk weg uit die klote stad *O* *O* *O*

Plaats van legering nog niet bekend, maar dat hoor ik ook pas in Juli... Goed klote dus, maar goed... Kan er weinig aan doen.

Ben nu zoveel bij Bob, dat het onzin is om m'n kamer in Rotterdam aan te houden. Ga dus heeeeel veel in Hoofddorp zijn, en als ik in Rotterdam moet werken, heb ik een uitvalsbasis bij m'n moeder

En weg uit die stad ja... Met pijn in m'n hart! Maar goed, hopelijk maar van korte duur... Hoop nog steeds dat ik in oktober weer terug mag! *O*
 
Plaats van legering nog niet bekend, maar dat hoor ik ook pas in Juli... Goed klote dus, maar goed... Kan er weinig aan doen.

Ben nu zoveel bij Bob, dat het onzin is om m'n kamer in Rotterdam aan te houden. Ga dus heeeeel veel in Hoofddorp zijn, en als ik in Rotterdam moet werken, heb ik een uitvalsbasis bij m'n moeder

En weg uit die stad ja... Met pijn in m'n hart! Maar goed, hopelijk maar van korte duur... Hoop nog steeds dat ik in oktober weer terug mag! *O*
beter in hoofddorp blijven :Y

dan zie ik Bob ook wat vaker :+
 
hij mocht niks meer van je :N

of moet ik de kwoot erbij pakken :+
Tja, moet wel duidelijk zijn wie er de baas is, toch?

Ik bedoel, hij hoeft het alleen maar vriendelijk te vragen, en dan mag hij van mij echt wel mee. Maar ja, zolang hij zich niet netjes gedraagt, zal ie 's avonds thuis moeten zijn... Opvoeden noemen ze dat :Y
 
Dat word naar het postkantoor :P

Ik heb een email van kpn dat mn kaartje klaar is om te worden afgeleverd door TNT, krijg ik nog helemaal zo'n tracknummer om te zien waar mn kaartje nu is. Is het tracknummer niet eens bekend bij TNT :(
Dat is wel vaker, meestal zie ik het t&t nummer pas op de website als het pakketje al thuis ligt. :/
Hel soms werkt het wel.
 
Tja, moet wel duidelijk zijn wie er de baas is, toch?

Ik bedoel, hij hoeft het alleen maar vriendelijk te vragen, en dan mag hij van mij echt wel mee. Maar ja, zolang hij zich niet netjes gedraagt, zal ie 's avonds thuis moeten zijn... Opvoeden noemen ze dat :Y
Bob is recalcitrant dus die valt niet meer op te voeden :N

draaideurrecaltranten noemen ze dat :+
 
Tja, moet wel duidelijk zijn wie er de baas is, toch?

Ik bedoel, hij hoeft het alleen maar vriendelijk te vragen, en dan mag hij van mij echt wel mee. Maar ja, zolang hij zich niet netjes gedraagt, zal ie 's avonds thuis moeten zijn... Opvoeden noemen ze dat :Y


:o :o :o

MFH Operation: Bobby freedom! 8-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan