Regio Haarlem deel 171: and a f*cking happy new year!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga straks naar m'n schaatstoko. Moeten er nog meer schaatsen geslepen worden?!

Slijpen is 5 euro
Ronden is 5 euro extra.

Ronden is de juiste kromming van de schaats herstellen. Hierdoor schaats je soepeler.
 
Ik ga straks naar m'n schaatstoko. Moeten er nog meer schaatsen geslepen worden?!

Slijpen is 5 euro
Ronden is 5 euro extra.

Ronden is de juiste kromming van de schaats herstellen. Hierdoor schaats je soepeler.
Jaa maar ik ben nu aan het werk. :/
 
Laatst bewerkt:
Harde tepels doen het leuk op de foto :Y

ik heb er nog wel een paar in de aanbieding.....maar of je daar op zit te wachten?....


alhoewel.......ik ken mensen, die kunnen er niet vanaf blijven :X
(al had ik liever dat ze er zachtjes in beten) :+
 
Laatst bewerkt:
ga je nog mee loedertje?...assen?...spa?.....
tijd zat om te plannen nu :)

rijden zowieso niet...... maar wie weet dat ik nog ergens met de camera opduik. Ik zal wel even terugzoeken wanneer jullie waar rijden. Buiten het weekend wordt lastig omdat mijn baas zuinig is met vrije dagen.
Plannen kan, maar doe ik niet omdat ik juist flexibel wil zijn met mijn eigen dingen....
Ingelaste motorweekendjes of Lotusweekendjes.

Ik heb een (v)echtgenoot die niets met het forum heeft en om nou allemaal dingen zonder hem te gaan doen vind ik ook niet leuk..... hij zal me niet tegenhouden maar ik vind dat zelf niet oke.
 
Laatst bewerkt:
rijden zowieso niet...... maar wie weet dat ik nog ergens met de camera opduik. Ik zal wel even terugzoeken wanneer jullie waar rijden. Buiten het weekend wordt lastig omdat mijn baas zuinig is met vrije dagen.
Plannen kan, maar doe ik niet omdat ik juist flexibel wil zijn met mijn eigen dingen....
Ingelaste motorweekendjes of Lotusweekendjes.

Ik heb een (v)echtgenoot die niets met het forum heeft en om nou allemaal dingen zonder hem te gaan doen vind ik ook niet leuk..... hij zal me niet tegenhouden maar ik vind dat zelf niet oke.

ik snap, en ik begrijp! :j
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan