Regio-Haarlem Deel87: Heel MFH aan een nieuwe bike!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:Y 08:00 N232 naar Schiphol en om 17:00 weer maar dan in omgekeerde richting naar huis :+

Wil morgen ff kijken of ik thuis fatsoenlijk dat middenbok eraf gehamerd krijg en wil dan ff spelen op Rottepolderplein :+ Moet nog wennen aan hogere bochtensnelheden, dan hoef ik niet elke keer als een mallelossie voor een bocht te remmen die dan zo flauw is als het maar kan... :+
Je kan beter voor een onbekende bocht remmen dan er als een leip doorheen te gaan en dan zien dat hij toch niet zo hard kon en dan alle zeilen bijzetten om hem nog te halen.
 
nou dat weet ik niet, maar richard bakker en ik moesten wel ff lachen toen die gozer met alle praatjes bij elkaar vertelde dat zijn kwaak zo snel was!! sneller dan dit sneller dan dat.
Zo'n 05 is inderdaad behoorlijk snel ja, maar wally's mond is ook behoorlijk groot dat klopt _O-
 
Lag aan het onderhoud, sinds ik bij MSH motorparts ben geweest loopt me motor echt geweldig! It's amazing! :P 8-) _O-

:N sinds je er weer een ander blok onder heb :Y ;)


:+


rijd een paar dagen op een duc en meteen zijn ze naïef :')


nope, maar het is niet het merk dat fout is, het is de bestuurder die niet warm rijd of te weinig onderhoud aan de motor doet denk ik ;).
mij maakt een merk niks uit, alleen zit er met een duc meer onderhoud aan vast :Y
 
Zo'n 05 is inderdaad behoorlijk snel ja, maar wally's mond is ook behoorlijk groot dat klopt _O-

Mja, hij heeft 't ook maar uit dat artikel :9

Maar goed.. er is natuurlijk een wereld van verschil tussen de SS prestaties (motor+rijder tezamen) en de prestaties van een motor op zich..

+ die van wallie is een 636.. 't was ook de Battle of the cheaters :9 wel mooi dat ie daarin 't snelst was ;)
 
Mja, hij heeft 't ook maar uit dat artikel :9

Maar goed.. er is natuurlijk een wereld van verschil tussen de SS prestaties (motor+rijder tezamen) en de prestaties van een motor op zich..

+ die van wallie is een 636.. 't was ook de Battle of the cheaters :9 wel mooi dat ie daarin 't snelst was ;)
dat is zo, mja als een 600 een 750 en een 1000 er uit boekt in tussensprintjes rechtdoor, in alle versnelling, dan zegt dat toch wel wat :9
 
_O- ik moet eerlijk zeggen ik heb op een 2008 6kwaak gereden, was inderdaad snel maar vind de R6 tikje sneller, zeker met de variabele airbox

de 2008 is een "echte" 600 he..

Die van wallie is nog 636. Wat ik zal zei: Battle of Cheaters, dus er is helemaal geen vergelijking gedaan met een R6 :9
 
Je kan beter voor een onbekende bocht remmen dan er als een leip doorheen te gaan en dan zien dat hij toch niet zo hard kon en dan alle zeilen bijzetten om hem nog te halen.
:^ True! Alleen, zelfs bij een bekende overzichtelijke bocht mag het tempo bij mij wel wat omhoog O-)
 
Laatst bewerkt:
Maarja, mij maakt 't geen kont uit op wat voor merk ik rijd, zolang ik het model maar mooi vind :Y
 
img0279bjb.jpg


Go Foxje, Go Foxje *O*
 
Heb ik ook nog moeite mee hoor :Y Ik kom op zo'n punt dat ik denk: Nou dit is hard zat :9 terwijl ik weet dat 't veel harder kan..
Ja slappe, jij hebt je rijbewijs echt nog vers van de pers :o :P Ik ook niet zo lang, maar wel langer en vind voor mezelf hoogst tijd om er nu wel bewust wat aan te doen. (dacht 'ach komt vanzelf'..... maarja moet je wel bochten rijden :P)
 
Laatst bewerkt:
_O- ik moet eerlijk zeggen ik heb op een 2008 6kwaak gereden, was inderdaad snel maar vind de R6 tikje sneller, zeker met de variabele airbox
Naja er zullen wel meer 600tjes zijn die die gixxer en mille er uit knallen met tussensprintjes, lekker boeiend al die dingen zijn snel zat :]
 
Heb ik ook nog moeite mee hoor :Y Ik kom op zo'n punt dat ik denk: Nou dit is hard zat :9 terwijl ik weet dat 't veel harder kan..
Maar nu blijf je er wel opzitten en dat is toch wel belangrijker dan de grens opzoeken op straat.
Maar als je denkt dat het harder kan moet je misschien verder voor je uit kijken dan lijkt je eigen snelheid minder en ga je automatisch sneller door de bocht.
 
die achterlijke r6 van iwan is ook wel rete snel.........tov van SPeentje ;)

dat ding is ook idd erg snel, ik weet nog wel toen wij richting friesland gingen :Y
ik op de R1 en hij op zijn R6, denk dat ze alle 2 ongeveer even snel zouden zijn.
alleen moest ik nog wel even wennen aan de motor, en heb niet alles er uit gehaalt, maar wel behoorlijk wat :Y.
dus jaa dat ding van Iwan is echt super snel :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan