Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als je een camper hebt,en dat lees ik in bovenstaande verzeker hem dan nooit bij de anwb,maar bij aveko,dan weet je dat het goed komtEcht leeftijdsdiscriminatie is het niet, maar het staat op pagina 27:
Bekijk bijlage 1832200
Vooral de waarde van het voertuig ná de pech vind ik wel heel erg doortrapt.
Dat is bij een auto van 20 jaar oud al gauw de oud ijzer prijs.
Heb ik ook heel slechte ervaringen mee in het buitenland.Bij de ANWB heb ik hier geen last van.
NB: geen aandelen :-)
Maar je verzekerd een onzeker voorval, met een oud voertuig is het risico op een voorval altijd veel groter.Onder pechhulp versta ik de pechhulp die ook in Nederland geleverd zou worden. Een klassieker staat niet synoniem voor een oud slecht onderhouden waardeloos barrel.
Ik heb er hele goede ervaring mee.Daar (ANWB) heb ik ook heel slechte ervaringen mee in het buitenland.
Maar je verzekerd een onzeker voorval, met een oud voertuig is het risico op een voorval altijd veel groter.
Dus een hoge premie of men wil het niet verzekeren.
Ik bedoel dat er dan vlot wat gebeurdGoed komt in welke zin bedoel je?
En verzekeren waarvoor?
En wat zei de verzekering toen je ze dit vertelde? Je verwachtingen zijn veel te hoog.Dat is op zich wel heel vreemd? Je neemt een verzekering op pechhulp om geholpen te worden. Jouw klassieke voertuig is jouw klassieke voertuig en heeft voor jou een waarde. Het heeft ook een 'handelswaarde,' maar wat maakt het voor de verzekering nou uit of het voertuig waarvoor je een verzekering hebt afgesloten1000 of 10000 euro waard is? Het transport zal er niet veel goedkoper of duurder door zijn. De verzekeraar krijgt/koopt het voertuig niet, zoals bij overname van het wrak igv een total loss schade. Daarbij kan ik mij een financiële overweging van de verzekeraar nog voorstellen. Bij meer dan 50% van de dagwaarde aan schade gaan we niet repareren, want is het economisch gezien niet waard. Bij repatriëring gaat deze vlieger niet op als er geen sprake is van total loss door ongeval, enkel technisch defect. Het niet rijdende voertuig is immers niet van de verzekeraar, maar is en blijft van de eigenaar.
Jij dreigde weer met de "sportschooljongens"? Werkt altijd.Mijn 25 jaar oude Honda met een kapotte dynamo werd gewoon door de anwb thuis gebracht en ik in een vervangende auto.
Maar toch snap ik het wel. Anders krijg je van die flapdrollen die een oud hok met versleten koppeling en opgeblazen blok nog half europa door willen zeulen. Of een schadeauto die in nederland toch niet meer gemaakt gaat worden.Echt leeftijdsdiscriminatie is het niet, maar het staat op pagina 27:
Bekijk bijlage 1832200
Vooral de waarde van het voertuig ná de pech vind ik wel heel erg doortrapt.
Dat is bij een auto van 20 jaar oud al gauw de oud ijzer prijs.
Maar toch snap ik het wel. Anders krijg je van die flapdrollen die een oud hok met versleten koppeling en opgeblazen blok nog half europa door willen zeulen. Of een schadeauto die in nederland toch niet meer gemaakt gaat worden.
Maar is er geen pechhulp speciaal voor brikken?
Overigens weet ik ook een verhaal van iemand die een ouwe transalp terug heeft laten halen vanaf de noordkaap. Dus volgens mij wordt het wel vaker gedaan.
Anwb weg er meeIk ben bij een citroen hy club en die hebben als club speciale afspraken met de anwb gemaakt dat de hy altijd thuis gebracht wordt.
Niet dat ik daar iets aan heb, want ik ben geen lid van de anwb.
Maar het zegt wel dat het niet vanzelfsprekend is.
ANWB heeft meer dan 5 miljoen leden, er zullen altijd een paar mensen teleurgesteld zijn en of worden.Anwb weg er mee
Zie bovenstaand dat zegt genoeg,eerst apparte afspraken maken,anders tel je nietANWB heeft meer dan 5 miljoen leden, er zullen altijd een paar mensen teleurgesteld zijn en of worden.
Onzin, maar oké. Een ieder heeft recht op zijn mening.Zie bovenstaand dat zegt genoeg,eerst apparte afspraken maken,anders tel je niet
Onzin, maar oké. Een ieder heeft recht op zijn mening.
Onzin is dat je anders niet meetelt en geen rechten hebt. Ik werk bij de wegenwacht, ik kan je uit ervaring vertellen dat het overgrote deel van mijn collega's eerder de organisatie benadelen dan het betreffende lid waar zij bij staan.Wat is de onzin precies?
Mijn bericht klopt echt van de speciale afspraken