Rem relais piaggio?

Brammo

Elektronen verslinder
12 feb 2007
2.602
336
Ik heb een Piaggio hexagon, waarvan de remlichten niet meer werken. Lampjes zijn nog goed.
Eerst maar eens het electrisch schema doorgenomen en daarna gaan meten, blijkt dat op deze scooter een relais :? (nog nooit eerder gezien) zit tussen remschakelaar en remlicht, deze is stuk. Nu heb ik overal gezocht naar dit onderdeel, maar nergens gevonden.

Iemand enig idee waar ik deze kan kopen?
Kan ik eventueel een ander relais erop zetten?
Of is een relais te repareren, zoals b.v. een CDI

Thanx
 
Laatst bewerkt:

Daar heb ik gekeken en het onderdeel op tekening ook gevonden, alleen hebben ze deze niet -O-

start ie nog wel elektrisch?

Jazeker, hij start gewoon goed, alleen de remlichten doen het niet

Is er geen probleem met draadbreuk naar je aarde? Een relais in een remschakeling heb ik nog nooit gezien of gehoord. Kan je de tekening niet verkeerd hebben gelezen?

Ik heb de tekening wel een paar keer nagekeken, want ik kon het me ook niet voorstellen. Had er nog nooit van gehoord. Op internet is er ook maar weinig over te vinden, het komt bij Amerikaanse auto's nog wel eens voor. Piaggio wilde w.s voorkomen dat er teveel stroom langs de kleine schakelaars zouden gaan
Het is een beetje lastig om de tekening hier te krijgen.

Maaaaaaarrrrrrr, ik dacht niet geschoten is altijd mis, ik had nog een relais liggen. Die zat ooit, lang geleden, bij een setje luchthooorns. Ik heb de cijfers niet vergeleken, maar heb de stekkers gewoon aangesloten en..................de remlichten doen het weer *O* *O*


Bedankt voor het meedenken
 
Terug
Bovenaan Onderaan