remslot en /of kettingslot?

Schijfremslot alleen is nooit genoeg. Altijd in combinatie met ketting/kabel of andersoort.

Heb nu zelf Kryptonite ketting en Schijfremslotje (is dus om de ketting mee vast te maken he...)
 
Klein beetje offtopic:

Ik moet een slot kopen voor mijn motor. Kwil denk ik een kettingslot. Ik heb bij schijfremslot van die doembeelden mbt vergeten in mijn hoofd.

Wat adviseren jullie? En wa kost da?
 
Klein beetje offtopic:

Ik moet een slot kopen voor mijn motor. Kwil denk ik een kettingslot. Ik heb bij schijfremslot van die doembeelden mbt vergeten in mijn hoofd.

Wat adviseren jullie? En wa kost da?


Heb zelf ook een CBR600, die heeft dus geen makelijke toegangbare bagageruimte :(
Dus als je een kettingslot mee wilt nemen, zit je aan een tas vast.
Ik heb zelf altijd een schijfremslot bij me. Het is er een van Boss en daar zit zo'n fel gekleurd telefoonsnoer-achtig snoer bij :? dat je aan je gashendel haakt. Kan je nooit vergeten om dat slot eraf te halen...

Als ik hem thuis of op evenementen wegzet gaat er ook altijd nog een kettingslot op, anders alleen stuurslot en schijfremslot.

P's : schijfremslot was 70 pleuro, kettingslot heb ik van mijn ouders gehad ;) , maar die zijn iets van 130 pleuro
 
dit is dan wel een oud topic toch wil ik er even op reageren,ik vind het zo stom dat iedereen het over ongure buurten heeft en daar gaat het niet om, het zijn de ongure mensen die je motor stelen!! en die ongure mensen zijn overal je ziet ze niet maar ze zijn er wel ook in de beste vila wijken ,dat komt omdat ze ook auto kunnen rijden en dat hoeven geen ongure auto's te zijn want als je een paar motoren pikt per week kan je je al snel bv een mercedes vito permiteren en laden maar in die goede buurten waar de motoren alleen maar op het schijfje vaszitten!!!

nou de conclusie is dus zet je motor altijd met een dikke ketting vast aan een dikke paal of hek ook als hij is verzekerd tegen diefstal,waarom zou je iemand anders je motor gunnen en diegenen financieel laten groeien over de je eigen rug want volgend jaar is de verzekerings premie weer verhoogd!!!
 
Laatst bewerkt:
Maak je geen illusies joh...
Als ze een fiets willen hebben, krijgen ze hem toch wel mee.

Is het niet deze nacht, dan is het morgen overdag.
joh.......?
ok als ze hem willen hebben krijgen ze hem toch wel weet je wat, zet jij hem dan met de sleutels erin bij je buurtsuper voor de deur ,want als ze hem willen hebben ,krijgen ze hem toch wel. |(
 
die arme oma ... wordt ze weer een keer opgegraven '(

Die Xenasloten hebben geen ART-keur. Niet dat dat alles wil zeggen, maar da's voor de verzekering toch vaak belangrijk. Bovendien is een pen van 6 mm niet echt veel. Om je motor op slot te zetten terwijl je zelf binnen 50 meter op een terras zit zal het wel voldoende zijn, maar als echte diefstalpreventie niet.
 
En om ff een idee te geven van Xena-Lock (en dit ding had toch echt wel een pen diiker dan 6 mm)

full
 
Zit ik dit topic enthousiast te lezen... blijken het reacties uit 2002 te zijn
:P

Heb gezocht op "Sloten" en deze topic kwam, beter dan er weer opnieuw 1 openen ook al is deze niet echt actueel :P

Maar even over het slot, als ze hem willen hebben dan nemen ze hem toch wel mee dat is met auto's en fietsen ook het geval maar als hij in de stad staat of bij een winkel waar we binnen zijn dan is het altijd meegenomen dat ze een paar tellen langer erover doen om het los te krijgen, misschien dat je het optijd merkt... :?

Maar zijn er sloten voor op de rem die men kan aanraden, en is iemand bekend
met het SCM ALARM inbouwstation?!?!


alvast bedankt,..

heanig an!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan