• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Restwaarde Hornet

Mr Hornet

MF veteraan
Lid geworden
11 dec 2001
Waarderingsscore
0
Hi,

Heeft er hier iemand ervaring met de inruilprijs van een hornet ??

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er bij een 1999 (38000km) moet voor eentje uit 2003

Binnenkort maar eens even bij diverse motorzaken langs

Het valt me wel op dat de verkoopprijs van tweedehands hornets aardig hoog is (ze zijn aardig waardevast)

1 jaar oud 5000km,staat nu voor 5500 in de boeken,das dus 2500 verloren,in 1 jaar.

houd hier rekening dat dit een "s" is en die een kleine 1000 eurotjes in prijs is verlaagt.

Maarrrr,als je bij een dealer komt ,vinden die dat toch wel een beetje erg laag en geven 6000 tot 6200.
oudere?
weeknie.

Gooi die boeken maar weg.... Ik heb de ervaring dat dealers vaak meerdere versies hebben liggen, met verschillende prijzen. Ze pakken gewoon het boek erbij dat ze uitkomt, als ze denken dat jij daar wel instinkt....

Kijk eens wat de dealers zelf voor een motor van jouw bouwjaar en kilometrage vragen. Haal er zo'n 1000 Euro af en je hebt een aardige richtprijs/inruilprijs.

Op de site van moto80 (is wel franstalig: http://www.moto80.be ) heb je anders een goede richtlijn voor wat de 2de hands waarde van je moto zou moeten zijn. Dit is natuurlijk een richtprijs, alles hangt er natuurlijk vanaf hoe je je moto hebt onderhouden O-) , of er schade aan is, km's,....

Gooi die boeken maar weg.... Ik heb de ervaring dat dealers vaak meerdere versies hebben liggen, met verschillende prijzen. Ze pakken gewoon het boek erbij dat ze uitkomt, als ze denken dat jij daar wel instinkt....

Kijk eens wat de dealers zelf voor een motor van jouw bouwjaar en kilometrage vragen. Haal er zo'n 1000 Euro af en je hebt een aardige richtprijs/inruilprijs.
Je bent lief. :Z

Op de site van moto80 (is wel franstalig: http://www.moto80.be ) heb je anders een goede richtlijn voor wat de 2de hands waarde van je moto zou moeten zijn. Dit is natuurlijk een richtprijs, alles hangt er natuurlijk vanaf hoe je je moto hebt onderhouden O-) , of er schade aan is, km's,....

ik kan helaas geen frans

maar:
* geen schade 1999
* +- 38000 km
* nederlandse versie
* het onderhoud door de dealer
* ziet er top uit

ik ben benieuwd

Hi,

Heeft er hier iemand ervaring met de inruilprijs van een hornet ??

Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat er bij een 1999 (38000km) moet voor eentje uit 2003

Binnenkort maar eens even bij diverse motorzaken langs

Het valt me wel op dat de verkoopprijs van tweedehands hornets aardig hoog is (ze zijn aardig waardevast)

die van mij is van 1998 had 5000 km op de teller...en heeft me 4900 euro gekost( dit jaar) *D

Terug
Bovenaan Onderaan