Oke, een jaar of 3 geleden begon het allemaal hiermee:
Een nette Guzzi 1000SP uit 82, met een kleine 50k op de klok, prima fietsje niets mee aan de hand. Deze foto is zoals ik hem kocht, op het superbikestuur na.
Twee jaar redelijk probleemloos gereden, ook een winter door, maar daarna begonnen mn handen toch echt te jeuken: Alles vol met bloemkolen, pekel, roest, vuil, etc Er moest gewoon echt wat aan gebeuren, en restylen wilde ik toch al...Dus toen maar eens de knoop doorgehakt :D
Wat ik wilde was het leegmaken van de framedriehoek, monoshock veer erin, nieuwe kont, nieuwe uitlaat, accubak onder het frame, sportieve remschakelset en wat kleine meuk...En dit moest in een maand of 3/ misschien 4 gebeuren...Nou, nu 11 maanden later, is de lijst uitgedund en is de Guzzi nog steeds niet op het asfalt geweest :D :D Ja die leuke vrouw die ik twee weken later tegenkwam wilde ook aandacht Het is nu zover dat ie eindlijk weer eens kan rijden, maar eerst even hier het begin posten.
Een nette Guzzi 1000SP uit 82, met een kleine 50k op de klok, prima fietsje niets mee aan de hand. Deze foto is zoals ik hem kocht, op het superbikestuur na.
Twee jaar redelijk probleemloos gereden, ook een winter door, maar daarna begonnen mn handen toch echt te jeuken: Alles vol met bloemkolen, pekel, roest, vuil, etc Er moest gewoon echt wat aan gebeuren, en restylen wilde ik toch al...Dus toen maar eens de knoop doorgehakt :D
Wat ik wilde was het leegmaken van de framedriehoek, monoshock veer erin, nieuwe kont, nieuwe uitlaat, accubak onder het frame, sportieve remschakelset en wat kleine meuk...En dit moest in een maand of 3/ misschien 4 gebeuren...Nou, nu 11 maanden later, is de lijst uitgedund en is de Guzzi nog steeds niet op het asfalt geweest :D :D Ja die leuke vrouw die ik twee weken later tegenkwam wilde ook aandacht Het is nu zover dat ie eindlijk weer eens kan rijden, maar eerst even hier het begin posten.
Laatst bewerkt: