• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Richa Titanium glove

• Onderwerp starter Onderwerp starter Obit
  • Startdatum Startdatum

Obit

Rookie
Lid geworden
25 apr 2003
Waarderingsscore
0
Heeft er iemand ervaring met de zomerhandschoenen van Richa, meerbepaald de:
Titanium Glove

Ben op zoek naar een luchtige handschoen en deze leek me wel wat met die verluchting voor de vingers...
Iemand andere handschoenen aan te bevelen?

Bedankt,
Obit

als je 140 euro wilt uitgeven is het een van de beste handshoenen die er zijn :)

ik heb ze niet gekocht omdat ze te duur zijn, maar ze zijn BLOEDMOOI en zitten ook nog eens super. ik heb vooral veel last op het gedeelte waar de muis van je hand overgaat in de vingers bij bijvoorbeeld alpinestars handschoenen, daar zit het niet lekker. bij deze handschoen had ik er geen last van, zaten als gegoten *D
lekker dun en toch een hoop "veiligheid"

had ik al gezegd dat ie onwijs mooi is?

wel de grijze uitvoering nemen he :P

tit_glove_colours.jpg

als je 140 euro wilt uitgeven is het een van de beste handshoenen die er zijn :)

ik heb ze niet gekocht omdat ze te duur zijn, maar ze zijn BLOEDMOOI en zitten ook nog eens super. ik heb vooral veel last op het gedeelte waar de muis van je hand overgaat in de vingers bij bijvoorbeeld alpinestars handschoenen, daar zit het niet lekker. bij deze handschoen had ik er geen last van, zaten als gegoten *D
lekker dun en toch een hoop "veiligheid"

had ik al gezegd dat ie onwijs mooi is?

wel de grijze uitvoering nemen he :P
Was ook aan de grijze aan't denken, past het beste bij m'n zwarte kledij en zwarte SV650s...

Zou het ventilatiesysteem echt zo goed zijn werk doen als ze beloven? Want met deze temperaturen is het echt bakken in mijn huidige handschoenen...

het vele zilver op de handschoen helpt natuurlijk al tegen de hitte, ik zag verder op de vingers een soort ventilatie gleuven zitten, je ziet ze op de foto ook, maar niet duidelijk.

ik denk dat dat ook wel helpt tegen de hitte. maar ja, het blijft warm

waar zijn ze te koop want ik vind ze namelijk ook wel erg :9~
Ben ik zelf ook nog niet echt uit...

Maar mijn dealer (Herman Verboven uit Oostmalle - Belgie) zal ze wel kunnen leveren aangezien hij Richa dealer is...

ik heb ze gepast bij Lemstra motoren in Alkmaar

(let niet op de service, maar als het goed is weet je wat je wilt en heb je daar zelf al wat onderzoek naar gedaan)
voor de belgen een beetje uit de richting, maar vanuit zoetermeer wel te doen denk ik

Als je zo'n bedrag wil uitgeven (145 euro) pak dan gewoon de allerbeste... Alpinestars GP-Pro.

[Dode link verwijderd]

Kost 169 in de winkel en 145 bij motorgoedkoop.nl

Als je zo'n bedrag wil uitgeven (145 euro) pak dan gewoon de allerbeste... Alpinestars GP-Pro.

Dode link

Kost 169 in de winkel en 145 bij motorgoedkoop.nl
Moet die wel lekker zitten? bij mij zit niks lekker of goed van Alpinestar.

Moet die wel lekker zitten? bij mij zit niks lekker of goed van Alpinestar.

:^

die handschoenen zitten niet lekker bij de vingers, ik weet niet precies waarom. deze zat daarentegen WEL lekker.

en waarom is de alpinestars zoveel beter? omdat er Alpinestars opstaat? of omdat ie eigenlijk NOG duurder is?

Maar der heeft dus niemand ervaring met die Richa's?
Dan zal ik wel eens een "reviewke" posten als ik ze heb he :)

Greetz,
Obit

kvond die van Richa ook al erg lekker zitten, en heerlijk leer.
Ook bij Lemstra gepast.
Maar heb toch weer gekozen voor Spidi zit mij ook als gegoten

Dode link

Deze zijn ook een optie. Veel te duur, ik weet het, maar bij Felix & Jos (Beringen - België) liggen ze in promotie: 150 EUR. Verluchting is dik in orde hoorde ik van enkele rijders die de handschoenen hadden.

De Richa's die je noemt hebben idd ook verluchtingssleuven. Lijken me erg degelijke handschoenen te zijn. Gewoon doen als je toch dat geld eraan uit wilt geven. Wel effe kijken of ze lekker zitten want dat blijft het belangrijkste.

Ik heb deze, verleden jaar gekocht in frankrijk voor meen iets van 90 euro, zitten erg fijn, en geloof wel dat je merkt dat er van die ventilatiegaten, maar heb het er niet minder warm door ;)

full

Terug
Bovenaan Onderaan