Rijbewijs en motor kwijt!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Klote voor je, man!!

Hoop voor je dat je rijbewijs, je fiets en jij weer snel herenigd zullen zijn.
 
Hoop dat je meer geluk heb dan ik.
Heb afgelopen dinsdag eindelijk mijn rijbewijs voorlopig terug en 07-06-02 kan ik eindelijk mijn motor weer ophalen. Bijelkaar heeft het 6,5 weken geduurd. Zal binnenkort even een verslagje schrijven over dit vreemde geval.
Voorproefje:
Motor was 11 dagen oud toen het in beslag werd genomen 561 km op de teller ben benieuwd in wat voor staat hij nu is........Paleis van Justitie was mijn motor zelfs kwijt !!!!!!!!!!!
Oww ja en ben gepakt met wel 89 km/u waar je dus maar 50 km/u mocht 2 baansweg met geen zijstraten scholen of huizen.


gR1d

Jaa...dat zal wel zo zijn wat jij allemaal zegt...maar je was wel met een illegale straatrace bezig :P :+
 
Tja..dassuh..flink lullig knul..

maarja je weet van te voren ut risico.. sorry maar 159 waar je 80 mag.. op de snelweg veel te hard ok maar dit is wel leip.. ligt an de weg natuurlijk..maar niet bang voor tractoren uit weilanden of iets dergelijks ?
Je kan dat voor het grootste deel makkelijk halen daar... Goed overzichtelijk, weinig kruispunten en een gescheiden fietspad... Ook is de weg niet echt smal... En als ze je net pakken terwijl je wat gas bijgeeft... Kom zelf soms ook op minder brede wegen al snel op 160-180... Kwestie van seconden, als de versnelling juist is... (voor politievolk: Ik ben een verschrikkelijke opschepper, die de teller nooit boven de 100 uit krijgt... Veel te bang om eraf te waaien... ;) )
 
Wat voor bepaling was/is er dan dat je rbw én fiets kwijt was. Is toch binnen de marge van 50 km te hard.

En lekker: "sorry meneer...we zijn uw motor kwijt"
Wat hebben ze ermee gedaan joh :?

Gaat weer goed met de eigendommen van de mens :(
Meneer GR1D is een illegale straatracer...
scared.gif
Je weet wel, die onverantwoordelijke levensgevaarlijke personen... Hij is snel ook, joh... Hij was aan het racen en won die race, vlak voor hij werd aangehouden...

O ja, hij reed op dat moment alleen, op / bij de PPP... :P

Die minder intelligente medemensen van de KLPD bestempelden hem als een straatracer, omdat hij op een berucht punt de maximum snelheid overschreed... Belachelijk! :( Straatracen doe je meestal niet alleen, toch?

Regeltje: Bij straatracen is een overschrijding van meer dan 50% al voldoende om je spulletjes in te mogen leveren... Dus hij kon afstappen...

Blij dat je hem weer terug hebt, GR1D... Klopte de tellerstand nog wel? hoop dat H-line ook snel weer zijn spulletjes heeft...
 
waar ben je precies aangehouden, ik rijd daar zelf ook altijd flink door.
wanneer ben je aangehouden , op zondag zeker dan staan ze bijna op elke provinciale weg rond Uden te laseren.

weet je al wanneer je je rijbewijs terug krijgt? een vriend van me reed vorig jaar ook rond de 155 op een 80 km en was 4 mnd zijn rijbewijs kwijt + f1000 lichter. motor kreeg binnen week terug.
 
Klote hoor ....


Hoorde pas van een agent dat een motor haast niet te laseren is vanwege het kleine raakvlak. dus of je hebt echt pech of het was gelul
 
Iig thanx revolution, heb mijn mail gecheckt en ik heb er zeker wat aan. Bedankt Sander voor de info, zal het goed in vullen en zeker een brief halen bij de werknemer.

En ik ben daar op donderdag gelaserd, en op de laser stond toch echt 159 km/h. Dus hij had mij wel degelijk er op staan.
Kijk dus uit op die weg, ze staan met de auto op een klein zijweggetje en no way dat je ze ziet staan, ze hadden mij van 400 meter afstand geklokt. Ze kunnen tot een afstand van 500 meter en dichter gebruiken. No f***ing way dat je ze dan ooit kunt zien.
 
Ze kunnen tot een afstand van 500 meter en dichter gebruiken. No f***ing way dat je ze dan ooit kunt zien.
Zien doe je ze inderdaad niet. Soms rijd ik in de auto door de stad en ineens (op 30 meter) zie je ze staan, achter een boom :r , een auto :r o.i.d.

Blijft gewoon lastig om te voorkomen. Ja, je snelheid aanpassen..Maar die discussie is hier toch zinloos })
 
Op vrijdag 07 juni 2002 16:11 schreef DeGroteMuis het volgende:Meneer GR1D is een illegale straatracer...
scared.gif
Je weet wel, die onverantwoordelijke levensgevaarlijke personen... Hij is snel ook, joh... Hij was aan het racen en won die race, vlak voor hij werd aangehouden...

O ja, hij reed op dat moment alleen,

Handig, aleen racen, je wint altijd :P
 
Meneer GR1D is een illegale straatracer...
scared.gif
Je weet wel, die onverantwoordelijke levensgevaarlijke personen... Hij is snel ook, joh... Hij was aan het racen en won die race, vlak voor hij werd aangehouden...

O ja, hij reed op dat moment alleen, op / bij de PPP... :P

Die minder intelligente medemensen van de KLPD bestempelden hem als een straatracer, omdat hij op een berucht punt de maximum snelheid overschreed... Belachelijk! :( Straatracen doe je meestal niet alleen, toch?

Regeltje: Bij straatracen is een overschrijding van meer dan 50% al voldoende om je spulletjes in te mogen leveren... Dus hij kon afstappen...

Blij dat je hem weer terug hebt, GR1D... Klopte de tellerstand nog wel? hoop dat H-line ook snel weer zijn spulletjes heeft...


Ja zo kan je nooit verliezen he alleen je rijbewijs en je motor :( .
Maar vandaag motor opgehaald en je wilt niet weten hoe hij eruit zag echt helemaal onder de modder terwijl ie binnen stond, op 1 ste etage van een parkeergarage naast de oprit naar de 2de vandaar de rotzooi op de motor.
En uiteraard transportschade de hufters, spiegel ruitje en voorspatbord beschadigd.
Kilometerstand was exact als toen ie in beslag werd genomen wel 561 km !!!!!!!!!!!!

gR1d die nu zijn motor verder gaat inrijden.
 
Ja zo kan je nooit verliezen he alleen je rijbewijs en je motor :( .
Maar vandaag motor opgehaald en je wilt niet weten hoe hij eruit zag echt helemaal onder de modder terwijl ie binnen stond, op 1 ste etage van een parkeergarage naast de oprit naar de 2de vandaar de rotzooi op de motor.
En uiteraard transportschade de hufters, spiegel ruitje en voorspatbord beschadigd.
Kilometerstand was exact als toen ie in beslag werd genomen wel 561 km !!!!!!!!!!!!

gR1d die nu zijn motor verder gaat inrijden.
Dus nu een wasbeurt en de schade claimen? Lijkt me dat zij verantwoordelijk zijn hiervoor...
Wel zonde dat meteen het nieuwe van de fiets af is... Blijf het belachelijk vinden dat je werd aangemerkt als illegale straatracer... Maar ja, iig zijn er geen rondjes mee gedraaid & kan je weer rijden...
 
500 meter??? Had de indruk dat die afstand groter was.....hoe zeker ben je van deze info??


Ben vrij zeker van deze info. Heb het bij een agent nagevraagd die ik ken. Ja ik ken een aantal agenten, maar het helpt niets ben toch alles kwijt.
Maar hij zij dus dat ze 500 meter kunnen halen, maar dat de laser je niet meer kan vastleggen boven de 250 km/h. Misschien dat je daar ook wat aan hebt.

Het leuke was toen ik was aangehouden kwam er een Pool langs gereden met te hoge snelheid.
Hij trapte te hard op te rem, remspoor van 50 meter. Maar politie had geen kenteken kunnen herkennen. Maar wat doet die idioot, een paar honderd meter verder keert hij om en komt terug. Politie geeft hem een stopteken wat hij weigert en rijdt door. Kenteken nu wel opgeschreven. De politie wilde er nog achter aan rijden maar dat mocht hij niet omdat hij een vrouwelijke stagaire bij zich had die hij niet alleen bij mij mocht achterlaten.
Waarom weet ik niet misschien dat ik anders op een af andere wijze onder mijn bekeuring uit kan komen. Toch jammer ze zag er niet verkeerd uit. Wilde het natuurlijk wel proberen, betalen in natura. ;) })
 
Ja zo kan je nooit verliezen he alleen je rijbewijs en je motor :( .
Maar vandaag motor opgehaald en je wilt niet weten hoe hij eruit zag echt helemaal onder de modder terwijl ie binnen stond, op 1 ste etage van een parkeergarage naast de oprit naar de 2de vandaar de rotzooi op de motor.
En uiteraard transportschade de hufters, spiegel ruitje en voorspatbord beschadigd.
Kilometerstand was exact als toen ie in beslag werd genomen wel 561 km !!!!!!!!!!!!

gR1d die nu zijn motor verder gaat inrijden.


Schade aan de motor kun je verhalen op het takelbedrijf. Was ook een van de eerste dingen die ik vroeg aan de politie. Hoe zit het nu met eventuele schade?
Politie zij ik loop met jou even langs de motor om te kijken hoe gaaf hij er nog uitziet. Beide geconstateerd dat er geen schade aan de buitenkant zichtbaar is. Dus bij eventuele schade kan ik me verhalen op het takelbedrijf. Maar deze politie had alleen goede ervaring met het takelbedrijf.
En ik maar denken dat ik de enige was die zijn motor in moest leveren. |(
 
midden peel weg??? weer belachelijk ten top om als je daar te hard rijd je rijbewijs + motor te moeten inleveren! die weg loopt van oss tot aan kessel rechtdoor!! en je rijd maar keer door een dorp en dat is in ijselstein toch?

naja ik rij daar met de auto ook nooit 80 's avonds.belachelijk
 
Kun die brabantsche wetshandhavers niet eens beter scooter tuig gaan controleren? ik werd vorige week ingehaald op de rondweg van eindhoven door zo'n dropl*l van 16 (en ik reed dus 90 km/h)




Dus jij mag wel te hard rijden en ik niet?
Hypocriet.

(heb brommer gereden, en ja, ook te hard)
 
olaf waarom............die kerel heeft zijn moto en rijbewijs volgens mij allang terug, en jij kickt hem vrolijk omhoog om ff te laten horen dat ze moeten wachten.......dude waarop
 
Zwaar klote voor je, succes met de afhandeling...

Enne :

2up.gif

sig.gif

mgwhore2.gif
Pliessie met laserguns
uzi.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan