Rijden in Zeeland -=Deel 33=-

Begin deze week ronde van Walcheren gereden. Het weer was aangenamer dan met de Pasen. Moest daarbij over de sluis van Veere. Bestuurders van motorvoertuigen is daar niet toegestaan. Dan maar lopend met de motor aan de hand de sluis passeren. Ben ik even een voetganger. Voor paardrijders (1 pk) verboden, maar met motor (>100 pk) aan de hand is dan wel weer toegestaan...
 

Bijlagen

  • IMG_20230403_170036.jpg
    IMG_20230403_170036.jpg
    613,5 KB · Weergaven: 57
zie veel beginnende "motorrijders" korte broek , slippers , hemdje etc.... rijden soms met dito vriendin achterop . als je dan hun skills ziet doe ik FF mn ogen dicht en bid tot hun beschermengeltje _O-:}
 
Ff inbreken hier. Weet iemand nog een appartement of zoiets in de buurt van Zoutelande, waar je de motor ook fatsoenlijk kan stallen? BVD
gr Harm
 
Ff inbreken hier. Weet iemand nog een appartement of zoiets in de buurt van Zoutelande, waar je de motor ook fatsoenlijk kan stallen? BVD
gr Harm
Dag Harm,
Voor welke week of weekend is het en hoever mag het appartement van Zoutelande verwijderd zijn? (Het kan ook zijn dat je inmiddels bent voorzien.)
 
Afgelopen weekend naar het meest zuidwestelijke punt van Nederland en Zeeland voor een cappuccino en appeltaartpunt in strandpaviljoen De Zeemeeuw. Jammer dat het laatste gedeelte met de motor moeilijk bereikbaar is.
IMG_20230701_121237.jpg
 
Dus het is een openbare toren , dit ga ik ook eens doen .
Leuke route uitstippelen waar deze toren als tussen stop in voor komt .
 
Ga nu effe niet, geen doorkomen aan met die toeristen.
Net voor of na t seizoen kan je over de hele lengte erg leuk rijden.
Als je een beetje zoekt, zijn er daar ook hele leuke all/offroad routes te doen ( legaal )
 
Terug
Bovenaan Onderaan