Rijders uit Zuid Limburg

Is Zuid limburg leuk om te rijden?

  • Ja

    Stemmen: 93 94,9%
  • Nee mij niet gezien

    Stemmen: 2 2,0%
  • Rij alleen het heuvelland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rij alleen in het Buitenland

    Stemmen: 3 3,1%

  • Totaal aantal stemmers
    98
Sjeewee oet Eèsjde
Rijd bijna dagelijks op een XJ600 voor woon-werk en heb nog een CB350F '74 als restauratieobject.
 
Ey The Blade,

Wat een dag klussen aan die garage man, ben gesloopt!!!

Leuk topic BTW. Je bent alleen vergeten onze paardjes erbij te plaatsen ;)
Dus bij deze voor de mensen die deze jongens wel eens langs zien komen.

The Blade --> Blauwe :]
CBRoger --> Yellow :]

a>


-----------------------------------------------------------------------
:( Damnn.... Waarom lukt het me niet om die F$%^#&^#@ foto erop te zetten?!?!?!
Wat doe ik fout?? :?
-----------------------------------------------------------------------

FF kijken of het zo lukt????

full
 
Laatst bewerkt:
mooie motors vooral die blauwe

kweet niet of er veel verschil is tussen een Hotcam of een Duo-tech

kweet alleen dat een duo-tech een mooie diepe toon heeft

ik denk dat dat wel voor alle laser uitlaten zo is
 
mooie motors vooral die blauwe

kweet niet of er veel verschil is tussen een Hotcam of een Duo-tech

kweet alleen dat een duo-tech een mooie diepe toon heeft

ik denk dat dat wel voor alle laser uitlaten zo is

Ja dat klopt wel ja , alles van laser klinkt goed..... Akraprovic hmmm is me wat te duur....
 
mooie motors vooral die blauwe

kweet niet of er veel verschil is tussen een Hotcam of een Duo-tech

kweet alleen dat een duo-tech een mooie diepe toon heeft

ik denk dat dat wel voor alle laser uitlaten zo is

Voor zover ik zelf heb kunnen horen klinkt de laser Duo-tech toch ietsje dieper.
Vooral hoog in toeren.

Maar veel verschil is er niet denk ik *D

Het is iig VEEL beter dan een gewone uitlaat.

We willen trouwens onze motoren nog ietsje opvrolijken. Donker chrome velgen bv.
Maar eerst even wachten op een staaltje van de spuiter :P
 
hey maar wie is er in voor een leuke zuiderlijke toch hier?

Trouwens mijn oud rij instructeur wilt straks naar een slip cursus fiksen in uden geloof ik.

Hij wilt ongeveer 10 man bij elkaar hebben, want dan is het een stukje goedkoper.

De dag dat dat gehouden wordt , is een dag dat we zeg maar met iedereen vertrekken vanuit van der valk Urmond. en rijden dan binnendoor ernaartoe, dus meteen een tourtocht. Aldaar de slipcursus, (uiteraard niet op je eigen motor) en dan weer terug. De dag dat het gebeurd, zal een zondag zijn, maar in overleg met iedereen of mensen wel of niet kunnen, zodat iedereen die wilt meegaan, ook mee kan.

Kosten zijn om en rond 100 euro.

FF terug naar een zuiderlijke tourtocht, lijkt mij iig leuk. alleen omdat ik nog veelste weinig rij ervaring heb, wil ik niet degene zijn die hem helemaal inelkaar steekt, maar ben zeker bereid om mee te rijden. kunnen natuurlijk een 3 landen toch houden ofzo (das best een cool idee bedenk ik me nu opeens). of in de zomer met een grote groep rijders ijs gaan eten in epe, en dan door karren richting vaals, en mergelland route.

Ik weet het verder ook niet hoor, ik opper alleen maar ff het idee
 
Voor zover ik zelf heb kunnen horen klinkt de laser Duo-tech toch ietsje dieper.
Vooral hoog in toeren.

Maar veel verschil is er niet denk ik *D

Het is iig VEEL beter dan een gewone uitlaat.

We willen trouwens onze motoren nog ietsje opvrolijken. Donker chrome velgen bv.
Maar eerst even wachten op een staaltje van de spuiter :P


Ja echt wel Darkchrome is nice......
 
Welkom hier, Wat voor een machine rij je.
Ja hoor Grubbenvorst ken ik....... Is toch nog altijd limburg hoor...
*D


ik rij een gsx600f uit 91 (ofja, rij m nog nie maar ik hoop da ik daar van de week wel op rij, heb morge namelijk mijn exame verkeersdeelname... Mijn omgeving heeft er meer vertrouwe in dan ikzelf maar we zien wel :) )
 
Als ik in de zomer een motor heb doe ik zeker mee :} kijken wie twee gigas opkrijgt :+ MET slagroom :P
 
ik kom ook uit het zuiden! iemand die er beter bekend is uit Bocholtz om precies te zijn!! Rij een zwarte fazer en rij elke dag naar valkenburg op en neer!! Maar vandaag was het -11 en dan geef ik toch de voorkeur aan het koekblik!! maar ik ben verdomde bij dat ik hier in het heuvelland woon want hier kun je lekker in de bergen touren zonder dat je er weer een jede menge km voor moet afleggen voordat je mooie natuur en wegen hebt!!

LIMBURG RULEZ!!! :]
 
ik rij een gsx600f uit 91 (ofja, rij m nog nie maar ik hoop da ik daar van de week wel op rij, heb morge namelijk mijn exame verkeersdeelname... Mijn omgeving heeft er meer vertrouwe in dan ikzelf maar we zien wel :) )


Suc6 Morge met het Examen..... ( gewoon doen het examen denken dat je gewoon een rijles hebt... ) :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan