Rijders uit Zuid Limburg

Is Zuid limburg leuk om te rijden?

  • Ja

    Stemmen: 93 94,9%
  • Nee mij niet gezien

    Stemmen: 2 2,0%
  • Rij alleen het heuvelland

    Stemmen: 0 0,0%
  • Rij alleen in het Buitenland

    Stemmen: 3 3,1%

  • Totaal aantal stemmers
    98
Hey allemaal, ik kom ook uit Limburg: Elsloo en rijd sinds september 2003 op een BMW F650. Ben me aan het oriënteren voor een andere fiets en twijfel tussen rockster en R1150R, dus eh Boxxer_speedfreak kun je me iets vertellen over de voordelen van de rockster?? En heb je een scherm erop (ik weet dat ie er dan niet uitziet maar op de autosnelweg is dat wel handig!!) Ik rij alleen autosnelweg op weg naar een vakantiebestemming, dit even voor de duidelijkheid!!

Voor woon-werkverkeer gebruik ik mijn motor normaliter ook, maar uiteraard niet bij deze temperaturen en sneeuw.....

Wanneer is het weer voorjaar???? En komt die heerlijke zon weer???? IK WIL MOTORRIJDEN!!!!!!!! :]

Kopen die Rock, coole bike met veel fun en rijplezier...
Schermpie heb ik, maar weer eraf gehaald. werkt perfect! zonder is mooier en ik rij weinig snelweg.....
Dus is te koop ....hahahahha

full


greets Rusorrr 8-)


En niet te lang w8ten want die lime en orange worden niet meer gemaakt, enkel de nieuwe grijze uitvoering en alleen dit jaar nog..
Jammer???

nee zo is het nog unieker!!!
 
Laatst bewerkt:
Als mij nou eerst effe die koffers verkoopt......hahaha
:}

LOL! ik weet niet of deze ook op een 1150R passen ... Ik zie geen kofferdragers op je foto? Meestal is de uitlaatpijp n probleem |( (uitsparing in de linker koffer, die verschilt per type)

Sowieso als ik dit jaar geen nieuwe bike koop heb ik ze nog nodig voor de tochtjes die ik al heb gepland (Zwarte Woud & Pyreneën).... :]
 
Iedereen die er nog geen heeft.....

(Afbeelding)

Bestellen die hap.... Ze zijn Snel binnenhoor.......!!!!

Ik moet hem alleen nog op mijn plaat plakken. Maar moet eerst ff mijn kentekenplaat houder aanpassen. Moet mijn nieuwe houder er nog op gaanbouwen....
CBRoger Wanneer heb je tijd.......

O-)

Zeg maar... Er is altijd wel wat tijd vrij te maken. Als er maar een biertje is :P

En die sticker plakke we er dan ook wel ff op. Ben ik niet meer de enige van ons 2e. Hahahaha.

BTW. Welkom, welkom, welkom iedereen uit Limboland.
 
LOL! ik weet niet of deze ook op een 1150R passen ... Ik zie geen kofferdragers op je foto? Meestal is de uitlaatpijp n probleem |( (uitsparing in de linker koffer, die verschilt per type)

Sowieso als ik dit jaar geen nieuwe bike koop heb ik ze nog nodig voor de tochtjes die ik al heb gepland (Zwarte Woud & Pyreneën).... :]

klopt die dragers zitten erop maar staat nog niet op pic.....
Tegen die tijd kom ik ze graag effe passen..

Let me know ;)
 
Zeg maar... Er is altijd wel wat tijd vrij te maken. Als er maar een biertje is :P

En die sticker plakke we er dan ook wel ff op. Ben ik niet meer de enige van ons 2e. Hahahaha.

BTW. Welkom, welkom, welkom iedereen uit Limboland.

Ik ken jou agenda niet........ ;) maar nu kan het nog nu is het slecht weer..... Ik kom morgen ook nog ff helpen met het muurtje..... Tikken we dat nog er ff in. dan is het dicht.

Ben wel eens erguh benieuwd hoe dat nieuw plaatje op me bike uit ziet.....

Zal er meteen weer foto's van maken en deze dan op
full
zetten......
 
Heej rusor, ik heb nog een set koffers liggen van mijn vorige rockster. Doe maar een bod of stuur maar een meel. Gebruik ze zelden of nooit meer.


Greetz boxxer
 
Heej rusor, ik heb nog een set koffers liggen van mijn vorige rockster. Doe maar een bod of stuur maar een meel. Gebruik ze zelden of nooit meer.


Greetz boxxer


Are they nice???...............ehmmm ik regel een racebok voor je en dan...??
let me know want ik heb die bok, dus dan gebruik die als mal voor de afmetingen..ok
 
Heej rusor, ja dat is wel een goede deal. Want die bok kan ik echt beter gebruiken dan die koffers. Kom maar eens langs of we spreken binnenkort wat af.

Stuur maar weer ff een meel.


Greetz

Boxxer
 
Heej rusor, ja dat is wel een goede deal. Want die bok kan ik echt beter gebruiken dan die koffers. Kom maar eens langs of we spreken binnenkort wat af.

Stuur maar weer ff een meel.


Greetz

Boxxer


komt voor mekaar....effe links en rechts informeren over las app. want die mot ik effe lenen , maar komt goed
Niet morgen hè, is toch f*ck weer om te rijden.
Zodra ik ermee bezig ga mail ik je .....ok?

8-)
 
vandaag nog een klein tochtje door het heuvelland gemaakt maar kreeg het opeens toch wel erg koud!! niet echt genieten maar wel heerlijk om nog eens lekker een stukje te rijden!! De wegen waren mooi schoon alleen in de bochten waren soms stukken een beetje minder!! nu hoop ik nog meer op heeel mooi weer!! want nu heb ik de smaak nog erger te pakken en kan ik echt niet meer wachten! :X
 
vandaag nog een klein tochtje door het heuvelland gemaakt maar kreeg het opeens toch wel erg koud!! niet echt genieten maar wel heerlijk om nog eens lekker een stukje te rijden!! De wegen waren mooi schoon alleen in de bochten waren soms stukken een beetje minder!! nu hoop ik nog meer op heeel mooi weer!! want nu heb ik de smaak nog erger te pakken en kan ik echt niet meer wachten! :X

Heb je geen last gehad van die pekel op de weg ?????? Ik vind de weg anders nog aardig wit uit zien.....
 
De weg was idd nog erg wit.Heb maar even de vierwieler naar rosa gepakt om een nieuwe airoh warrior te kopen voor pocketrocket. :)
 
het viel nog wel mee met de pekel, moet wel ff poetsen nu!! het is niet glad. Maar het is nu weer aan het sneeuwen dus morgen zal wel niks te biken zijn, jammer!!
 
klopt die dragers zitten erop maar staat nog niet op pic.....
Tegen die tijd kom ik ze graag effe passen..

Let me know ;)
Die koffers van die 1150R lijken me een betere optie - ik herinner me n kennis die z'n 1100RS koffers op de 1150R hing. Dat leek in eerste instantie te passen.... tot hij na n paar honderd km de lucht van gesmolten plastic rook.

Bij flinke oneffenheden in de weg sloeg z'n 1100RS koffer net heel eventjes tegen de 1150R knalpijp. Gevolg: gat gesmolten in zn koffer. En da's zonde ....

Sowieso - mijn koffers zien er niet meer echt als nieuw uit :) hebben ook slijtplekken :9

Maarre ... ff wat anders: wie rijdt allemaal mee met de Benelux Trophee toertocht op 27 maart?
 
Laatst bewerkt:
Welkom hier.... Leuk uitlaatjes onder je zadel.... Word dat niet warm ???
Ja ken de Site LRT... Sta ik ook ergens op. moet alleen nog de fiets erop zetten

Nog geen last van gehad (te warm). Maar hij zit er ook nog niet zo heel lang onder. En met dit weer brrrrrrrrrrrrrrrr is het wel lekker :]

Bij de weg: op LRT heet ik SjeurIezer.
Snel posten die bike!
 
Nog geen last van gehad (te warm). Maar hij zit er ook nog niet zo heel lang onder. En met dit weer brrrrrrrrrrrrrrrr is het wel lekker :]

Bij de weg: op LRT heet ik SjeurIezer.
Snel posten die bike!


Nee is mij echt wel te koud hoor... Brrrr..... Wacht toch nog ff dat de zon door komt.....
 
goeiemorge/middag, :+

Nog wat nieuws hier ?
Bij ons schijnt het zonnetje maar kben nog nie buite geweest zal even goed nog wel koud zijn :(

Gistere naar Meet the Fuckers geweest bios Reuver bekend bij iemand ?

Zo ik ga m'n broodjes uit de oven halen voordat ze zwart zijn :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan