Rijscholen, ben ik nou zo ongeduldig?

Maar onthoud: al is de leugen nog zo snel, de waarheid achterhaalt hem wel!


:^ gelukkig is de pen machtiger dan het zwaard...


Wat zitten jullie hier nou te doen? B|

Ga eens terug naar het helmentopic.

Als jullie een beetje gaan lopen wildposten krijgen we het nooit vol natuurlijk. :j





Oh ja, nog een mooie :


"Vroeger, toen kraaiden de hanen nog. Tegenwoordig gapen ze alleen nog maar, zei de dove. "
 
Geluk is de kunst een boeket te maken van de bloemen waar je bij kunt...
 
Laatst bewerkt:
Ach,
'Als de helmkasuaris kluk-kluk zegt, is de koekoek nabij'

En daar is alles wel mee gezegd denk ik....
 
@Raphael-S: bedankt voor je copy/paste actie maar waarom denk je dat ik les nodig heb?
copy/paste actie? Quoten heet dat _O-

Waarom ik denk dat je een lesje communicatie nodig hebt? Dat maak je toch zelf duidelijk? Je kan duidelijk niet goed communiceren met je rijscholen, anders had je dat pasje vast al gehad.
Niks te maken met "te graag willen", dat wilde ik ook en ik had alles ook razendsnel. Kwestie van duidelijk afspraken maken en goed communiceren.
 
@Raphael, ik kan niet goed communiceren?
dus als ik letterlijk zeg dat ik graag van te voren alles lessen gepland wil hebben en daar voldoet hij niet aan ben ik het? Dus als de nieuwe instructeur zegt dat hij begrijpt dat ik het zsm wil hebben omdat ik wil gaan rijden (Ongeacht of er nou TT assen is of niet) en zegt dat hij denkt dat er de 2de week ruimte is en hij me ook zal plannen op die datum maar opeens doet hij dat niet ondanks dat er toch nog plek was, dan ligt het ook aan mij?
Euhh... een mening hebben mag altijd en bedankt dat je m onderbouwd, maar ben jij soms zelf ook instructeur? hahahaha
Wat voor reden hij ook had, of hij gewoon inzicht heeft en denkt dat het beter voor me is, of dit stiekem gewoon beter in zijn agenda past (dus koppelen aan iemand die ook dan blokuren heeft) dat alles heeft niks te maken met de manier van communiceren. Als ik vraag zsm, en hij zegt, "ik begrijp je we gaan kijken voor de 2de week van juni" maar een paar dagen later doet hij iets anders dan vraag ik me echt af wat ik anders had kunnen doen.
Ja, vragen of ik erbij mag blijven als hij het examen boekt of vragen of hij me eerst belt en vraagt of de datum mij schikt en dan pas boeken... een wijze les die ik nu geleerd heb.
Handig als ik misschien mijn bus rijbewijs wil halen, de enige die ik nog mis.
PS: zowel als met B als met C heb ik dit probleem niet gehad.
Ben wel heel erg blij voor je dat het bij jou alles razendsnel ging!
 
@ Kibbe, hahaha... bedankt voor je snelle conclusie en tevens uitermate onderbouwde uitspraak...
maar toevallig ben ik heel erg gelukkig, alleen niet gelukkig met de stand van zaken! ;-)
En als je ergens niet tevreden over bent dient men er over te praten en/of actie ondernemen! :)
man het is 1.5 week later dan afgesproken maak je niet zo dik.. en ik weet ook niet uit me hoofd wanneer de tt nou precies is _O-
 
. en ik weet ook niet uit me hoofd wanneer de tt nou precies is _O-
:^ oja dat ook nog ja. Ik weet dat ook niet, en waarschijnlijk zal ik het ook nooit weten, want het interesseert me gewoon totaal niet.
Alsof iedere automobilist ook de kalender van de Formule 1 in z'n hoofd heeft :N
 
hahaha, Gilles... je komt met allerlei oneliners en opeens iets serieus?
Mijn beurt: "beter laat dan nooit!" ;-)
 
Ik snap het balen helemaal. Ik had mijn eerste rijles ook ergens in het voorjaar gepland maar heb het al naar voren geschoven omdat ik eerder wilde lessen. Toen ik bezig was kon ik onverwacht een motor kopen en als dat je toe staat te lachen in de schuur, dan moet je wel heel sterk in je schoenen staan om niet ingeduldig te worden! Dus heb ik in overleg met mijn instructeur ook een aantal bloklessen ingepland en ben toen binnen een paar weken geslaagd.

En naar de TT willen rijden snap ik ook wel. Op je eigen motor naar zoiets. De ervaring van al die motoren waar jij tussen rijdt...... super! Ik kijk er weer vol ongeduld naar uit. En ik snap best dat het tenenkrommend is als je nog een keer met je auto moet, terwijl het binnen bereik had kunnen zijn.

Mijn ervaring met mijn eenmans-rijschool is uitstekend. Mijn man heeft een vijfdaagse opleiding bij hem gedaan en ik een aantal losse lessen en toen drie dagen als blok gelest met aansluitend examen. Alles in prima overleg. Nu had ik geen vaste datum waarop ik me had vastgepind. En misschien is de miscommunicatie bij jou wel geweest dat je die niet als zodanig hebt genoemd. Rijschool 1 was wel erg vaag en ik kan erin meegaan dat je bent gewisseld. Rijschool 2 ligt denk ik wat in het midden. Misschien had je de TT juist moeten noemen. Altijd moeilijk achteraf beoordelen.

In ieder geval sterkte 26 juni. Ik hoop dat je je niet te erg op zit te vreten in de auto. Bedenk maar dat je de hele zomer nog heerlijk kan rijden. En natuurlijk succes bij je examen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan