Rijscholen, ben ik nou zo ongeduldig?

Beste M-F'ers,

En toen ik vroeg of hij wel wist dat het na TT assen zou zijn vroeg hij me "TT Assen... wanneer is dat dan?" Alsof hij dat niet zou weten als motorrijder...

:? ik weet dat niet, interesseert me niets
beetje kammetje en scheren :)

nu ben ik zeker geen echte motorrijder :? _O-
 
Laatst bewerkt:
ik snap niet dat je overstapt op principe kwestie terwijl je dan je rijbewijs had kunnen halen :?

En nu gaat het niet naar je zin en ben je sjaggie en post je het op mf.
Kom eens van je paard ;)
 
@Two Degrees - ik dacht altijd wel dat zoiets algemeen bekend was maar ik had het dus fout. kan beuren! :)
Maar over principe, als jij iets koopt in de winkel, of je betaald voor een dienst wat niet aan je verwachting voldoet dan neem je toch ook actie?
Praktisch voorbeeld, je bent donateur geworden omdat je geen banners wilt.... maar na betalen blijkt dat de banners blijven en je kan ze niet weghalen. Dan ga je toch ook uit principe klagen en als er niet geluisterd wordt dan blijf je ook geen donateur meer?
Ik had bij mij het 1ste instructeur dat ie gewoon zijn eigen ding deed en ondanks pogingen om uit te leggen dat ik het er niet eens mee was luisterde hij niet, wat blijft er dan over?
En tot mijn grote spijt duurt het idd veel langer dan ik verwacht.... tja, dat is een zure appel... Maar alleen dit topic te openen om sjagi te zijn? Gekkie dat je bent, als je wat doorleest zie je dat ik mijn mening herzie en dat ik nu wat meer geduld ga opbrengen omdat mensen eerlijk zijn en mij gelijk of geen gelijk geven en dat onderbouwen.... En dat is nou precies de reden waarom ik dit topic heb geopend. :)
Dus ff voor de goede orde, iedereen... heel erg bedankt hoor! :)
 
@TS hou gewoon nog even vol, die paar weekjes nog.

Want je weet het; 'de slak bereikte de ark door volharding'
 
Ach, als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker.
 
Ben ik nou zo achterdochtig of willen rijscholen je gewoon zo lang mogelijk houden omdat het dan beter uitkomt met hun "agenda"?
ff tussendoor hoor, (zal ondertussen allemaal een beetje uitgekouwd zijn) maar het is toch niet zo gek dat er óók rekening moet worden gehouden met de agenda van de rijschool/instructeur? Ja, ik vind het dus best achterdochtig als je denkt dat rijscholen express je lessen zoveel mogelijk spreiden om meer geld te vangen oid.

Ik heb het nou al een paar keer terug zien komen, blijkbaar is de verwachting dat ze alles op jóu agenda moeten doen omdat jij de klant bent, maar zo werkt het gewoon niet altijd. Verder niet bedoeld om te sarren ofzo, ik denk dat je het gewoon in perspectief moet zien, hij heeft nog 80 andere leerlingen. Dingen wisselen, afspraken verschuiven, planningen lopen anders. Het is begrijpelijk als je de verwachting had om het in de 2e week van juni te doen je teleurgesteld bent, maar het is blijkbaar niet helemaal goed gegaan. Shit happens, de wereld vergaat niet als je met de auto naar de TT moet ;) (ik weet trouwens ook niet wanneer die TT is, interesseert me echt niets).
 
Laatst bewerkt:
Weet je TS... je bent een zeur...

Je wilt ruim van te voren je lesdata weten, maar je wilt ook z.s.m. afrijden...
Ruim van te voren is een betrekkelijk begrip, voor de een is het een week vooraf, voor de ander een maand. Als je het AVB hebt, dan pas kun je een AVD examen inplannen.
Omdat jij het z.s.m. wilt halen en in blokken en ruim van te voren ingeroosterd, kan je nu pas eind juni examen doen. Dat krijg je met zoveel wensen...

Waarom ben je niet afgelopen winter begonnen, dan had je nu alles al binnen en kon je lekker rijden. Maar nee, alles in het voorjaar... als ze allemaal willen... :)

:^

Wie zijn kont verbrand, moet op de blaren zitten :+

Wat zijn die 2 weken nu op een heel mensenleven? Volgend jaar en de jaren daarna kun je ook nog op de motor naar de TT. Dit jaar dus bij iemand achterop of in de auto. Deal with it. Je zult wel vaker teleurstellingen te verwerken krijgen en geduld moeten hebben in de toekomst omdat het niet zo gaat als jij graag wilt. ;)
 
Laatst bewerkt:
Dit is het lot aan je zijde hebben. Geloof je nou echt dat je lekker tussen de files mee durft te rijden 2 rijen dik met nog 100000 motoren die lopen te stunten terwijl je 3 dagen je rijbewijs hebt? :W
Wees blij dat je nog een jaar mag oefenen ;)

En ik zeg altijd maar Zoo want dierentuin is te lang
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat je geen Harley hebt gekocht, anders had ik kunnen zeggen: ''Zoals de Harley thuis start, start hij nergens'' _O- (las ik ooit eens in een topic over gezegden omtrent de motor)
 
Terug
Bovenaan Onderaan