Rijvaardigheid voorde HD rijder

Status
Niet open voor verdere reacties.
IK vindt jullie reacties wel kinderachtig. Alsof jullie zelf van die stoere bikers zijn ! Andere afkatten, dat kunnen jullie........maar zelf eens iets doen, ho maar.

Als jullie niet mee willen, hoeven jullie ook niet te reageren. Ik sta hier ver boven.
Gelukkig heb ik al 2 aanmeldingen, dus er zijn mensen die wel willen.

Rot figuren !

mmm,2 aanmeldingen 1+1 met 2 Hd's 1 voor hem en 1 voor U :Y



stoere bikkel :+
 
Potver...

Ik heb ook geen HD.

Maar ik ga er nu snel voor sparen. Misschien volgend jaar dan?
 
Helaas heb ik zelf nog geen motor, dus als iemand er 2 heeft ben ik erg dankbaar. ( niet zo'n heel zware )

Het is alleen voor Harley rijders, want daar heb ik zelf de meeste ervaring op...en zeg nou zelf..een beetje vent rijd niet of op een Harley.

Het stopt als we met z'n 5 en zijn. Zorg wel dat je een tent en slaapzak heb, want we maken er een ruige week van.

See Ya All..


waaahahahahahaa, geen motor, wil alleen op een niet zo`n zware en jij gaat les geven?
zou me bijna opgeven _O- _O-

Maar f serieus, eigenlijk is het toch gewoon een contact advertentie? : "Het is alleen voor Harley rijders, want daar heb ik zelf de meeste ervaring op" , "we maken er een ruige week van."
Je wilt zeker alleen mannen mee die thuis niet vertellen dat ze wakker werden met een condoom tussen hun billen?

krijg je een badge van M.C. de kontcrossers als je klaar bent?
 
Ik ben gewoon netjes getrouwd en ben niet zo gediend van al jullie vuige gepraat.

Wacht maar als we met z'n allen met de patch komen aanrijden, dan piepen jullie wel anders.

En Pepe, als je serieus bent wil ik je ook wel achterop nemen.
 
ik moet mn harley eerst maar eens repareren, want de olielekkage liep een beetje de spuigaten uit!

maar dat is geen lekken he.. bij een harley heet dat territorium afbakenen
 
Ik ben gewoon netjes getrouwd en ben niet zo gediend van al jullie vuige gepraat.

Wacht maar als we met z'n allen met de patch komen aanrijden, dan piepen jullie wel anders.

En Pepe, als je serieus bent wil ik je ook wel achterop nemen.

Ik wil je niet afzeiken hoor (valt toch in het niet bij al die andere reacties), maar misschien kun je beter je account verwijderen bij MF. kleine kans dat iemand jou en de rugridderbrigade nog serieus gaat nemen (bizarre woordspeling) dit kalenderjaar...


P.S. Patches! Ruig man...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan