Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Rimstriping op mijn velgen

Rimstriping doen?

  • Ja

    Stemmen: 7 35,0%
  • Nee

    Stemmen: 13 65,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

Juliett Whiskey

MF veteraan
6 feb 2007
1.661
1
Hoorn (Noord Holland)
Mensen,

Ik heb nu mijn velgen helemaal spierwit gespoten. Nu is mijn vraag, zal rimstriping staan in combinatie met de hele fiets? Of moet ik het achterwege laten?

De velgen: (moeten nog 3 laagjes op)



De fiets totaalplaatje:



Als het wat wordt denk ik aan rode rimstriping. Graag jullie meningen
 
Laatst bewerkt:
Vraag anders hier anders ff of ze een rood randje willen toveren om je velg. Kunnen ze voortreffelijk daar, weet je direct hoe het eruit ziet!
 
  • Onderwerp starter
  • #6
Hmm wat ik zelf vind. Ik vind het smetteloze wit wel erg mooi. Ik denk dat striping ff teveel wordt omdat de hele bike al zowat rood is. Maargoed ik wilde het ff peilen. Nadenken over iets is nooit verkeerd voordat ik ga plakken
 
Hmm wat ik zelf vind. Ik vind het smetteloze wit wel erg mooi. Ik denk dat striping ff teveel wordt omdat de hele bike al zowat rood is. Maargoed ik wilde het ff peilen. Nadenken over iets is nooit verkeerd voordat ik ga plakken
Als je wit mooier vind e nde rest vind een rooie streep mooier, wat wordt het dan


laat de rest voor wat het is, het is jouw motor en jij moet hem mooi vinden. Of pas je je mening wel vaker aan aan die van anderen
 
Ik vind striping alleen mooi op donkere velgen. Dan zie je het randje tussen de stiping en de band niet.