Op zoek naar mijn laatste motor

ErnstdB

Rookie
11 jul 2023
4
2
Misschien een beetje gek topic, maar ben op zoek naar mijn laatste motor. in 2018 kocht ik mijn laatste motor, een triumph street scrambler 900. Na een aantal jaren mee tevreden te hebben en het blok flink getuned etc heb ik uiteindelijk de motor ongeveer 2 jaar terug verkocht. Sindsdien even niet gereden en toen gezocht naar een vervanger. Maar, wat ik ook probeer ik kom er steeds weer achter dat wat Ik zoek is eigenlijk mijn laatste motor.
nu kan je denken waarom koop je niet gewoon een nieuwe street scrambler. Nou, alles wat ik aan het blok etc veranderd heb is best veel waardoor de motor eigenlijk redelijk uniek is al zie je dat niet van de buitenkant. Optisch bijna standaard.

dus ik dacht wellicht wil de huidige eigenaar overwegen om hem terug te verkopen. Niet schieten is altijd mis. Ik heb wel een naam van de eigenaar, maar lijkt mij niet netjes om die hier bekend te maken. het kenteken vond ik nog net wel kunnen. Kan je als burger niet zo heel veel mee. Geen adres, geen contactgegevens. Hij heeft hem volgens de rdw nog in bezit en is niet meer bekend bij Triumph dealers in NL.
wellicht ken je de huidige eigenaar en zou ik met hem in contact kunnen komen via jou. Als je hem kent, graag via pb of hem op dit topic wijzen.
 

Bijlagen

  • IMG_2314.jpeg
    IMG_2314.jpeg
    407,2 KB · Weergaven: 115
  • IMG_1662.jpeg
    IMG_1662.jpeg
    282,1 KB · Weergaven: 115
Dat maakt mij wel benieuwd wat je aan het blok hebt gedaan! Verder ben of ken ik de huidige eigenaar niet.
 
Welkom.
Het einge wat ik kan doen is de ogen open houden.
mooie motor.
Leuk om een lijstje te posten met de unieke opties.
 
Met gevaar dat we off-topic gaan, op verzoek hier de mods. Valt mee uiteindelijk maar karakter van de motor veranderde best:
- k&n filter
-middenbok
- power commander & custom mapping
- inlet plenum polaris
- snorkel verwijderd
- pittiger nokkenas
- Fox shocks achter
- weslake decat pipe
-Triumph aluminium bash plate
 
Facebook al geprobeerd? Als je zijn naam hebt ben je al een heel eind.
Wellicht kan je de eigenaar daar vinden en dan direct contact opnemen. Of anders mogelijke familie die je weer door kan verwijzen.
 
Facebook al geprobeerd? Als je zijn naam hebt ben je al een heel eind.
Wellicht kan je de eigenaar daar vinden en dan direct contact opnemen. Of anders mogelijke familie die je weer door kan verwijzen.
Ja maar heb alleen voorletters en achternaam. Kwam ik op Facebook en Google niet veel verder mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan