Over het 100 km/h gedeelte bij Utrecht heb je gelijk.Bij Utrecht, Rotterdam en Den Haag zijn het altijd 2 portalen, niet meer. Bij Amsterdam A4 ook 2 alleen op de ring daar zou ik niet weten.
Voor de mensen die nu zeggen dat het er meer zijn: is dat gehoord, gelezen of echt met eigen ogen gezien?
Gewoon tussen de lussen door rijden van beide rijstroken, ben al heel vaak te hard door een trajectcontrole gegaan maar nog nooit een boete ontvangen.
Ik weet echt zeker dat het er op de Ring van Amsterdam méérdere zijn. Rij er elke dag. Tussendoor heb je afslagen, dus kun je er af. Vandaar dat het er meer zijn.Bij Utrecht, Rotterdam en Den Haag zijn het altijd 2 portalen, niet meer. Bij Amsterdam A4 ook 2 alleen op de ring daar zou ik niet weten.
Voor de mensen die nu zeggen dat het er meer zijn: is dat gehoord, gelezen of echt met eigen ogen gezien?
Op de ring A10 meer. Moet ook wel, aangezien het daar barst van de op- en afritten.Bij Utrecht, Rotterdam en Den Haag zijn het altijd 2 portalen, niet meer. Bij Amsterdam A4 ook 2 alleen op de ring daar zou ik niet weten.
Voor de mensen die nu zeggen dat het er meer zijn: is dat gehoord, gelezen of echt met eigen ogen gezien?
Ja dat klopt van die meerdere meet punten daar, dus moet je steeds even van baan wisselen bij die meet punten als je flink door wilt rijden.
Alleen als er een Vros achter je rijdt die zal wel raar staan te kijken dat je steeds heen en weer slingert.
Als het rustig is lukt dit wel en dan kan je vaak ook lekker door rijden.
Ik bedoelde ook tussen de lussen door rijden, maar bij de meeste traject controles overlappen de lussen elkaar niet.Dat werkt dus niet, want die apparaten hebben nummerplaatherkenning. Zou anders wel erg makkelijk zijn.
Volgens mij werkt het ook niet om met de motor tussen de twee rijstroken door te rijden, want die lussen overlappen elkaar.
Ik rij elke dag twee keer over de Ring Amsterdam. Daar heb je nogal wat trajectcontroles, dus probeer ik me altijd aan de snelheidsbeperkingen van 80 en 100 km/h te houden.
Soms gaan de matrix-borden aan, en dan mag je bijvoorbeeld nog maar 50. Weet iemand of de trajectcontrole hier ook van op de hoogte is, of dat deze de 'normale maximumsnelheid' aan houdt als ijkpunt?
Onthou wel dat "Traject-controle" geen gemiddelde snelheid meet. Maar dat je gewoon per camera geflitst kan worden en dus per camera een boete kan krijgen...
Nu zullen ze niet 3 boetes uitschrijven als je direct 3 boetes achter elkaar krijgt, maar ik bedoel te zeggen dat je niet denkt: aan het begin heb ik 30 gereden, dus aan het einde even met 90 erdoor rijden want dan krijg je gewoon een envelop op de mat.