RIP Mart

dwaal

MF veteraan
20 mei 2003
4.833
138
Nieuwendijk
Vorig jaar hebben Bikertrash en ik een man leren kennen die leed aan MS. Hij was gekluisterd aan zijn rolstoel, maar had veel gereden vroeger. We hebben samen met hem in het span een toertje gemaakt toen, in oktober.

Gisteren hoorde ik dat hij is overleden. Zijn laatste wens was dat BT en ik hem naar zijn laatste rustplaats hadden kunnen brengen. Helaas hebben ze ons niet op tijd kunnen traceren.

Rust in vrede Mart.

z59117100.jpg


Het verhaal staat hier.
 
Laatst bewerkt:
-O-

Niet leuk... :N

[me=M.to.the.Z] is blij dat mijn vrouwtje nog niet zo ver heen is, ookal is dit waarschijnlijk wel het toekomst beeld... -O- [/me]
 
Laatst bewerkt:
Prachtige foto, mooi gebaar dat jullie hem in een zijspan mee hebben genomen voor een ritje. Inevitable, maar toch enorm klote, MS, sterkte m8
 
Dat moet een man mét 'n groot hart zijn geweest.... om bij jou in dat bakkie te gaan zitten. ;)
Los daarvan zegt zoiets ook véél over de grote van jouw hart..... :}


Mart - R.I.P.
 
Bedankt voor de wensen mensen. ik zorg ervoor dat de familie dit topic onder ogen krijgt.
 
Vorig jaar hebben Bikertrash en ik een man leren kennen die leed aan MS. Hij was gekluisterd aan zijn rolstoel, maar had veel gereden vroeger. We hebben samen met hem in het span een toertje gemaakt toen, in oktober.

Gisteren hoorde ik dat hij is overleden. Zijn laatste wens was dat BT en ik hem naar zijn laatste rustplaats hadden kunnen brengen. Helaas hebben ze ons niet op tijd kunnen traceren.

Rust in vrede Mart.

[afbeelding]

Het verhaal staat hier.

heel mooi !! kleine moeite groot gebaar.
zonde van zijn laatste wens.

rip
 
Die foto is heel veel zeggend, die lach is geweldig! Dat was neem ik aan bij jullie 'neem-Mart-mee-in het span' actie?

r.i.p. Mart!
 
I.i.g. RIP Mart en sterkte voor de nabestaanden.Ook voor jou, Dwaal, want ik denk dat je je nu ook niet echt lekker voelt, nu je er niet bij kon zijn.
 
I.i.g. RIP Mart en sterkte voor de nabestaanden.Ook voor jou, Dwaal, want ik denk dat je je nu ook niet echt lekker voelt, nu je er niet bij kon zijn.
Klopt. Ik kreeg een behoorlijke brok in mijn keel toen ik zijn laatste wens vernam.
 
Maar wat staat er een vrolijke man op de foto!

Alle betrokkenen; sterkte

M2Z: groet je vrouw van me, ook jullie samen sterkte!
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan