ritje stad a/h haringvliet --> middelharnis

Volgens mij is het bij de watertoren ?

is niet iemand handig met zo'n routeplanner, waarop duidelij te zien is waar dit nu allemaal zit?

ik rij regelmatig in de buurt hiervan.....richting een gehucht 'De bommel', dat ligt toch ook in de buurt??
 
ik rij regelmatig in de buurt hiervan.....richting een gehucht 'De bommel', dat ligt toch ook in de buurt??


Wat nou "gehucht" Den Bommel. B| :+
Inderdaad dit is de weg\dijk van de N59 richting middelharnis. Bij de stoplichten "schaapsweg" richting volgen naar Stad a\h Haringvliet Middelharnis.
 
Nou kan ik toch deze bocht niet voor me halen op de stadsedijk.
Bij het vuilstort is het niet en na stad (vanaf Middelharnis) is tie het ook niet. :? dat zijn eigenlijk de 2 mooiste bochten.
Woon daar toch niet zo gek ver vandaan.

deze bocht is vlak voor de flitskast, als je vanaf middelharnis komt!!
zal ff een kaartje zoeken, momentje
 
HIER IS HET KAARTJE:

full
 
Ik zat in gedachten van richting Middelharnis,dus ik was al die struiken kwijt
die aan de rand staan.Die afslag die je ziet is idd richting het vuilstort. Op de foto lijkt het anders dan als je er rijd.
Maar idd die bocht pak je echt niet met 200+ de daarop volgende kan je wel flink de gang erin houden. 8-)
 
Tja 200 plus lijkt me ook een beetje te veel van het goede.....
Maar goed, het gas kan idd een heel eind open!!!!!!
 
als er iemand die bocht met 200 durft te nemen, dan hou ik me
van harte aanbevolen om dit op film vast te leggen. *D
 
Hee das een andere bocht dan die ik in gedachte had, ik dacht richting Stad aan't H de eerste twee bochten na de rotonde daar.

Edit die eerste met vangrail ff rustig aan en die daarnakomt kan wel met een jezus gang is flauw boggie!
 
Morgenmiddag zal ik het dijkje weer is uit gaan rijden :]

Wel ff de een keer rustig heen en weer rijden, zijn weer flink bezig deze week. B|
Vorig jaar hebben ze er 1 met de helicopter geklokt en staande gehouden met een motoragent. :( Niet op deze dijk maar wel op een andere dijk vlakbij in de buurt.
 
als er iemand die bocht met 200 durft te nemen, dan hou ik me
van harte aanbevolen om dit op film vast te leggen. *D

Dacht al 200+ in die S-bocht wie is die gek :}
Heb 16 jaar in Middelharnis (menheerse) gewoond en reed daar vaak met mijn oude Ducati (1974) ook toen het nog een smal dijkje was, en er nog geen flitspalen bestonden :)
Is nog steeds mijn favoriete stukje
Ik schat dat ik er met zo,n 140/150 door ging.

Bijlage: 3.jpg
 
Laatst bewerkt:
zodra d'r een vangrail aan de buitenkant staat gaat bij mij iig het gas eraf!...

kan beter daggie naar't circuit gaan...heb je drie dagen nodig om af te kicken :P das veeeel leuker dan dat dijkje + die bij Stad a/t H!
 
zodra d'r een vangrail aan de buitenkant staat gaat bij mij iig het gas eraf!...

kan beter daggie naar't circuit gaan...heb je drie dagen nodig om af te kicken :P das veeeel leuker dan dat dijkje + die bij Stad a/t H!


mee eens :) ga hem ook alleen 1 x uitrijden omdat ik richting rockanje ga :]
 
Maar zeker vanaf het hellegatsplein binnendoor door de 2 tunnels is ook erg leuk, op de tegenliggers na dan.... |( Hier reden wij al vaak in mijn scooter tijdperk })

Mag je daar nu wel goed uitkijken, want alle verkeer dat richting rotterdam
gaat wordt tot 16 oktober daar heen geleid.

Daar gaat m'n favoriete speelplekje. B| Na een rondje altijd nog ff daar langs.
 
zodra d'r een vangrail aan de buitenkant staat gaat bij mij iig het gas eraf!...

kan beter daggie naar't circuit gaan...heb je drie dagen nodig om af te kicken :P das veeeel leuker dan dat dijkje + die bij Stad a/t H!
absoluut helemaal mee eens, had ik 2 jaar geleden niet gezegd maar na
een keer op CRT cursus geweest te zijn, heb ik me voor genomen om dit
minimaal 1 keer per jaar te doen :9
 
je bedoelde zeker dat er op assen nog plaats is.
ik wilde namelijk binnenkort naar zandvoort...zal ff kijken of daar ook aangegeven wordt of er nog plaats is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan