Rondetijden MF'ers (Lees OP!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
:o wat worden er vandaag toptijden (door "oud" ZAC-ers) op Assen gereden. Wedden dat er vanavond of morgen hier een paar een berichtje plaatsen :P

zag 1.43-ers voorbij komen :}
 

En jij ook niet meer _O-

Gekheid, top gereden mannen! Wat mij betreft doen jullie gewoon lekker weer mee en hebben jullie onderling een mooie strijd... en kan ik even aanpikken en leren :Y. Zet je je filmpje van gisteren nog online?

Edit... waar blijven de rondetijden? Dan zal ik ze even verwerken in het overzicht.
 
Laatst bewerkt:
Verbetering Assen nieuwe ruskenhoek
01:47.671 Geert - Yamaha R6 2006

Helaas geen 43-er :+
 
En jij ook niet meer _O-

Gekheid, top gereden mannen! Wat mij betreft doen jullie gewoon lekker weer mee en hebben jullie onderling een mooie strijd... en kan ik even aanpikken en leren :Y. Zet je je filmpje van gisteren nog online?

Edit... waar blijven de rondetijden? Dan zal ik ze even verwerken in het overzicht.

Haha maar ik heb dan ook geen 43'er gereden he ;-) (theoretisch snelste was wel 43.8)
Maar natuurlijk Super blij met het nieuwe PR!
Filmpje komt zsm.

Assen Snelle Ruskenhoek.

1:44.045 The_Alfamale Ducati 1098 2007
 
Haha maar ik heb dan ook geen 43'er gereden he ;-) (theoretisch snelste was wel 43.8)
Maar natuurlijk Super blij met het nieuwe PR!
Filmpje komt zsm.

Assen Snelle Ruskenhoek.

1:44.045 The_Alfamale Ducati 1098 2007

Top, reed je nu met je eigen blok of het blok dat door Jurgen Faro in elkaar gezet is?
Met zo'n tijd moet het haast wel het laatste zijn :P
 
Reed nu met het Faro engine power blok.
Zat vast achter Yme jan en Daniel Vermaas maar anders ;-) :+

:} echt een vakman die Faro!
Als ik een Duc had wist ik wel bij wie ik langs zou gaan!


Voor de ZAC race gewoon weer met je oude blok rijden he... anders is het niet eerlijk ;)
 
Reed nu met het Faro engine power blok.
Zat vast achter Yme jan en Daniel Vermaas maar anders ;-) :+

Heb gisteravond je filmpje bestudeerd.. maar pff.. wat heb jij een super snel blok zeg! Als ik hem naast mijn filmpjes leg, dan gaan we redelijk tegelijk op het gas, maar die van jou schiet vooruit en die van mij niet :') Oude Honda rommel :$
 
Heb gisteravond je filmpje bestudeerd.. maar pff.. wat heb jij een super snel blok zeg! Als ik hem naast mijn filmpjes leg, dan gaan we redelijk tegelijk op het gas, maar die van jou schiet vooruit en die van mij niet :') Oude Honda rommel :$

Denk niet dat het blok nou het grote verschil is hoor. Kijk maar naar het filmpje van de ZAC.
Daar loop ik ook wat op je in met op het gas gaan. Ik hou in meeuwenmeer bijvoorbeeld het gas er meer op.

Zo op een filmpje is het ook lastig vergelijken, de verschillen zijn zo relatief klein en de motor karakters zo anders.
Wil je echt goed vergelijken moet je gps data, gas stand e.d. erbij pakken.
1.2 seconde zit echt niet alleen in een iets sterker blok denk ik.
Jurgen heeft natuurlijk ook een hoop tips gegeven over geometrie e.d. en tel daarbij het sterkere blok en een rem upgrade en dan verklaart het een hoop :-)
 
Laatst bewerkt:
Heb gisteravond je filmpje bestudeerd.. maar pff.. wat heb jij een super snel blok zeg! Als ik hem naast mijn filmpjes leg, dan gaan we redelijk tegelijk op het gas, maar die van jou schiet vooruit en die van mij niet :') Oude Honda rommel :$

Mijn CBR1000 is vier jaar nieuwer, maar ik gok niet veel sneller. Hier een paar ronden onboard:
Iemand tips voor Ruskenhoek? Durf hem er niet echt snel in te sturen...
 
Mijn CBR1000 is vier jaar nieuwer, maar ik gok niet veel sneller. Hier een paar ronden onboard:
Iemand tips voor Ruskenhoek? Durf hem er niet echt snel in te sturen...

haha, du machst ein Witz 8-)
lekker filmpje hoor. track porno :+

mocht je het wel serieus bedoelen.. of voor anderen die meelezen, wat voor mij hielp is meer te verzitten. doordat je zo hard op de ruskenhoek af komt zeilen bleef ik te recht op de motor zitten. door extremer (voor mn gevoel dan) naar rechts te gaan verzitten, kun je makkelijker op hoge snelheid insturen. plus dat je iets langer het gas erop kan houden omdat je dan zelf al als wind-rem fungeert.

wat ook helpt is vanaf strubben rustig tot 30 tellen, vanaf 20 je ogen dicht doen en precies op de 30 gas dicht en ogen open. zeker weten dat het je dan wel lukt om harder ruskenhoek te nemen :+
 
WTF! :}
Ik ken je verder niet, maar heb je niet het verkeerde beroep gekozen, als je zulke tijden kan rijden?

Thanks, maar misschien heb ik wel het juiste beroep gekozen.. kan dit gekke spelletje toch gewoon meedoen he ;)
pas als ik dit jaar nog 4 seconden van deze tijd af weet te rijden ga ik pas twijfelen of ik niet ergens een foute keuze gemaakt heb ;)
nu heb ik nog een hele hoop snellere gasten voor me zitten, en als ik niet op let komt er nog een zekere iemand me binnenkort nog voorbij ook :X
 
Mijn CBR1000 is vier jaar nieuwer, maar ik gok niet veel sneller. Hier een paar ronden onboard:
Iemand tips voor Ruskenhoek? Durf hem er niet echt snel in te sturen...


tja Ruskenhoek gas openhouden is met een 1000 bijna niet te doen?
Wel een mooi filmpje om te zien waar ik die 1.5 seconde laat liggen op je.
Je motor lijkt me wel wat onrustig met inremmen?
 
haha, du machst ein Witz 8-)
lekker filmpje hoor. track porno :+

mocht je het wel serieus bedoelen.. of voor anderen die meelezen, wat voor mij hielp is meer te verzitten. doordat je zo hard op de ruskenhoek af komt zeilen bleef ik te recht op de motor zitten. door extremer (voor mn gevoel dan) naar rechts te gaan verzitten, kun je makkelijker op hoge snelheid insturen. plus dat je iets langer het gas erop kan houden omdat je dan zelf al als wind-rem fungeert.

wat ook helpt is vanaf strubben rustig tot 30 tellen, vanaf 20 je ogen dicht doen en precies op de 30 gas dicht en ogen open. zeker weten dat het je dan wel lukt om harder ruskenhoek te nemen :+

goeie tip, als ik het gas daar open houdt, stuur ik niet goed in, gevolg ik kom veel te veel aan de binnenkant uit voor linksom... heel frustrerend....

Hoe schakel jij terug daar, terwijl je naar rechts hangt of als je alweer zit voor linksom of tijdens verzitten...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan