rondje met de motor tot aan Azië

zolang het maar verhard is kan je er met alles komen. alleen voor de lange dagen heb je wel een motor nodig die lekker zit en lekker geveerd staat. heb daarom in albanië alleen maar de hoofdweg gevolgd omdat alles erbuiten onverhard was. en zand en een ketting is geen perfecte combinatie.
 
Wat onverharde wegen hoef je je eigen in Turkije echt geen zorgen te maken want in Albanië zijn de wegen echt vele malen slechter dan in Turkije. IK dacht zelf ook dat ik meer onverharde wegen (lees hoopte) tegen zou komen en had daar zelf een setje continental met nopjes meegenomen maar dit was echt niet nodig in Turkije.(in Albanië was ik er wel heel blij mee) Je moet de onverharde wegen echt opzoeken als je dit wilt je kan overal komen op asfalt. Zelfs in het uitertste oosten zijn90% van de wegen gewoon verhard.
 
Gaaf om te lezen! Hulde voor je mooie foto's en verhaal. En ja op tijd stoppen is soms lastig...Maar toch wel nodig. Maar gelukkig kan je weer rijden EN het ook nog navertellen. Groetjes Smokiebike.
 
Terug
Bovenaan Onderaan