Roosendaal en omgeving "de speeltuin" deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gadverdamme dat je zoiets linkt zoals die foto`s van helene tis maar goed dat ik een sterke maag heb zeg...

Wat voor weer houdt ie morgen?

@petje: Een Bos uitlaat demper van een R6 past die ook op een R1??
 
Gadverdamme dat je zoiets linkt zoals die foto`s van helene tis maar goed dat ik een sterke maag heb zeg...

Wat voor weer houdt ie morgen?

@petje: Een Bos uitlaat demper van een R6 past die ook op een R1??

Hej badboy als het alleen de einddemper is dan denk ik wel dat dit past (of aan te passen is) maar als het een volledige lijn is weet ik het niet.
 
Zwarte arend in achterbroek is al een jaartje of 5 failliet
*O*

@White-R1: waar kom jij trouwens vandaan?

zou ut ???? ben er een paar weken geleden nog voorbij gekomen anders, maar ze zaten niet waar ze vroeger zaten dacht ik...

Ikke ?? ik woon een paar honderd meter van de grens met belgie ( nieuw-moer) :Y
 
@Bugger:
Hey bugger ga je morgen naar de speeltuin??
Ik wil je geluid ff horen van de uitlaat...
Tot morgen he
Wil je nou buggers 25 kw(niets tegen buggertjes hoor) geluid vergelijken met een r1?
Da kan nie he!
full
 
Gadverdamme dat je zoiets linkt zoals die foto`s van helene tis maar goed dat ik een sterke maag heb zeg...

ja, wat een verschrikkelijk onverzorgde bos haar zeg..... :r :r :r :r :r
en dan ook nog met van die 50+ hangtieten.. :r :r (tjes zeg maar trouwens)
 
@petje oke je hebt gelijk ik heb die gast een mail gestuurd het is een demper + tussenpijp maar die is nu gemonteerd op een R6 gaat dat passen??
Of zijn de spruitstuk eindpijoen van verschillende maten Bij een R6 of een R1
 
@petje oke je hebt gelijk ik heb die gast een mail gestuurd het is een demper + tussenpijp maar die is nu gemonteerd op een R6 gaat dat passen??
Of zijn de spruitstuk eindpijoen van verschillende maten Bij een R6 of een R1
ja dat is het enige wat altijd verschilt. De einddemper is meestal wel universeel. Maar het probleem is het vanaf de demper terug naar het blok.
Ik zat net even op marktplaats te kijken maar er is zat te koop voor rond de 100 euro's. Die dempers zijn al met passende pijp.
Ik zou zeggen pak er 1 die er voor gemaakt is, dat scheelt een hoop klooi werk.

Bel robert 0653676030 die heeft nieuwe hotcam's carbon met tussenpijp nieuw in doos voor 300 euro (vraagprijs) lukt wel voor 275 denk ik (dat is dan gratis verzenden :+ Nieuwprijs is wel rond de 600 euro dus.. kijk maar
 
sorry ventje..
vanaaf mag je weer..
Bugger post de foto van rob zijn kawa eens waar die vent opzit aub ;)

tevens Kees D. gespot tijdens een politie controle..
Hij was druk aan het werk dus kon even niet zwaaien voor de foto...
(hij ziet er wel jong uit hoor.. ze zullen niet hard hoeven te werken daar bij de plisie)
full
 
zou ut ???? ben er een paar weken geleden nog voorbij gekomen anders, maar ze zaten niet waar ze vroeger zaten dacht ik...

Ikke ?? ik woon een paar honderd meter van de grens met belgie ( nieuw-moer) :Y

Zundert of in achtmaal? Volgens mij heb ik jou al wel eens zien voorbij komen en nog nooit een blauwe R6 tegen gekomen in essen? want die zei een paar weken terug dat hij ook een witte R1 had gezien. :Y (niet de R6 maar de rijder zelf he) _O- _O-
 
Zundert of in achtmaal? Volgens mij heb ik jou al wel eens zien voorbij komen en nog nooit een blauwe R6 tegen gekomen in essen? want die zei een paar weken terug dat hij ook een witte R1 had gezien. :Y (niet de R6 maar de rijder zelf he) _O- _O-

volgens mij een halve kilometer bij jou vandaan, in achtmaal, bijna aan de nieuw-moerseweg.

Dat van die R6 kan wel ja, das nog niet zo heel lang geleden....

:W
 
ik reed eerst altijd op deze : die zul je ook vast wel eens gespot hebben :Y :Y

full


edit: kapje heb ik na deze foto gelijk laten zakken hoor da was geen zicht :N :N :W
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan